طراحی داخلی کافه رستوران ها با 8 نکته که مشتریان شما را باز میگرداند

هر گوشه از این شهر با دیوارهای کاهگلی، برگی از تاریخ ایران را روایت طراحی داخلی رستوران خاص میکند. دیوارهای ثابت و فضاهای کاری طراحی شده توسط معماران مختلف توجه دوستداران طراحی را به خود جلب می کند. رنگ دیوارهای رستوران مدرن را از بین رنگهای قهوه ای شکلاتی و قهوهای آجری و رنگهای شاد و روشن و یا رنگ مدرن خاکستری معمولاً انتخاب میکنند و سبک مبلمان را نیز متناسب با آن انتخاب میکنند. در کنار رنگ آمیزی و طرح های خلاقانه و خاص که نظر مشتری را به خود جلب می کند, نورپردازی صحیح و مناسب محیط و چیدمان مبلمان یکی از موارد تاثیرگذار در طراحی فست فود و خرید تجهیزات فست فود می باشد. بژ، خاکستری و قهوه ای رنگ هایی ایده آل برای ایجاد یک محیط گرم و صمیمی هستند، که اجازه می دهد غذا و خدمات خودشان را نشان دهند. کافی است یک قفسه کتابخانه در اختیار آنها قرار دهید تا ساعت ها خودشان را با آن سرگرم کنند.

طراحی داخلی رستوران صنعتی

آتلیه معماری و طراحی داخلی استیل وان با داشتن کارشناسان مجرب میتواند در زمینه تجهیز و طراحی دکوراسیون فست فود، رستوران و کافی شاپ و آموزش پرسنل شما را همراهی کند. آتلیه معماری و طراحی داخلی استیل وان با داشتن کارشناسان مجرب ضمن ارائه مشاوره های طراحی و ساخت ، خدمات زیر را به کار فرمایان محترم ارائه مینماید. استیل وان در تمام مراحل راه اندازی کسب و کار شما در کنارتان خواهد بود.قرار دادن کسب و کار شما در مسیر سود آوری هدف اصلی کارشناسان استیل وان است. مسیر ورود به سالن اصلی سقف طاقی شکل و کاشی کاری شده ای دارد که به وسیله شبکه های فلزی حمایت می شوند. ایران نیز جزو کشورهایی است که طراحیهای خاصی از رستورانهای ایتالیایی، در شهرهای مختلف خود دارد. طراحی داخلی فست فود, اولین ویژگی بصری فضاهای فست فود است که می تواند توجه مراجعه کنندگان را به خود جلب نماید.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

غالب این کاشی ها دارای رنگ های روشن می باشند تا احساس شادی، صمیمیت و مهمان نوازی را به مشتری القا نمایند. انتخاب منابع نوری مناسب ضمن تامین روشنایی مورد نیاز فضا، از لحاظ ترکیب با سایر عناصر مبلمان به زیباتر شدن طرح کمک شایانی میکند. انتخاب منابع نوری مناسب ضمن تامین روشنایی مورد نیاز فضا ، از لحاظ ترکیب با سایر عناصر مبلمان به زیباتر شدن طرح کمک شایانی میکند. اصولا پیشنهاد می شود از کفپوش هایی بهره برد که مالتی عایق بوده؛ ضمن اینکه به سهولت نظافت شوند. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد میشود حتما یک بار آنها را امتحان کنید.

دکوراسیون داخلی رستوران کلاسیک

● مردم نیاز دارند تا در محیطی آرام از غذا خوردن لذت ببرند، بنابراین تمام این تغییرات و استفاده از سبک ها باید در جهت ایجاد محیطی با آرامش برای مشتریان باشد تا احساس خانه را برای آنها بوجود آورد و علاوه بر اینکه تشویق میشوند تا دفعات بیشتری از رستوران استفاده کنند، آن را به دوستان خود نیز پیشنهاد بدهند. برای لمس حس طبیعی در فضاهای داخلی همچون رستوران، طراحان سعی در جذب المان های بیرونی به داخل فضا دارند.

درچندین سال گذشته استقبال مردم از فضاهای باز و مشترک برای صرف غذا طراحان دکوراسیون رستوران را به این سمت سوق داد که امروزه مردم ترجیح میدهند که در کنار صرف غذا با یکدیگر تعامل داشته باشند. در طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از رستوران ها، طراحان ترجیح میدهند از یک ایده کلی استفاده کنند و کلیه عناصر و روند طراحی بر پایه یک کانسپت پیش برود تا در انتها هماهنگی کاملی بین اجزا دیده شود. خبر خوب دیگه این هست که در این مقاله، متخصصین ما در ویدیوهایی به چند سوال پرتکرار افراد، مربوط به اینکه از بین این همه متریال کابینت، کدام یک برای چه آشپزخانه­ای مناسب هست جواب میدن.

کار سانتریفیوژ مکیدن تمام هوای آشپزخانه است و شما سالنی دارید که برای رفاه حال مشتریان، کولر گازی دارد.اگر طراحی درستی انجام ندهید، سانتریفیوژ سرمای سالم را از بین میبرد. میتوان با تعریف یک فضای سبز در اطراف رستوران و با ایجاد نمایی از آن برای مشتریان، علاوه بر تامین نیاز سبزیجات رستوران از منظره آن در جهت تلطیف فضا استفاده کرد. زمانی که مشتری فست فود بیرون بر را انتخاب می کند، پس از کیفیت غذا این دسترسی آسان و راحتی در زمان سفارش است که می تواند رضایت مشتری را جلب کند. همچینی راحتی در آماده کردن در غذا و نگهداری آسان همه چیز را برای رستوران موفق فراهم میکند. پس پیش از اجرای طراحی داخلی باید به فکر مشخص کردن لوگوی رستوران خود باشید.

دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ

این گونه است که یک فست فود می تواند خود را در ذهن مشتری ثبت کند و دلیلی برای بازگشت مشتری به رستوران باشد. این رستوران خود را به عنوان مکانی دموکراتیک با نگاهی مدرن به آشپزخانه کلاسیک یونانی معرفی میکند. عالی تر ین است که از عکاسی صنعتی برای عکاسی از غذاهایی که در خود رستوران سرو می شود بهره بگیرید. این ایده ها بیشتر الهام گرفته از یک اتاق غذاخوری بزرگ شکل میگیرند. همونطور که میبینین این آشپزخانه بسیار بزرگ هست و فضای بزرگ همون چیزی هست که کابینت ممبران برای خودنمایی بهش احتیاج داره. 7. در طراحی فست فود، رستوران یا کافی شاپ باید علاوه بر توجه به مبانی طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر باید نیازهای مشتریان را نیز در نظر گرفت و فضایی متفاوت و خاص خلق کرد و به سلیقهی مشتریان شکل داد و برای پاسخگویی به توقعات آنان شیوه جدیدی یافت.

توجه داشته باشید با وجود آن که کیفیت غذا ها و نحوه ی خدمات رستوران و کافی شاپ ها نقش مهمی در حفظ مشتری های دائمی دارد ولی دکوراسیون شیک و تمیز نیز اولیم عامل تاثیر گذار بر جذب مشتری و مخاطب می باشد. پباده سازی تالار اصلی یک رستوران بسیار مهم میباشد چراکه در جلوی چشم مشتری جای دارد. همانطور که طراحی مفهومی موضوع و پایه دکوراسیون یک رستوران است، طراحی عناصر طرح جنبه های فردی از دکور میباشد که به راحتی قابل تغییر است.

طراحی داخلی رستوران ساده

پیشخوان یک رستوران مکان مهمی میباشد که مشتری سفارش خویش را ثبت مینماید. با طراحی فست فود اصولی، حتی اگر مکان موردنظر کوچک باشد میتوان دکوراسیونی جذاب و حرفهای به وجود آورد که مشتریان را جذب خود کند. در مرحله اول باید موضوع دسترسی رستوران را در نظر گرفت. اما برای حفظ مشتریان در طی سالهای آینده باید علاوه بر داشتن منوی لذیذ، از طراحی داخلی جذاب نیز برخوردار باشند. نقاشیهای ظریف این رستوران در کنار میز و صندلیهای متفاوت بر زیبایی فضا افزوده است و اینکه میتوانید غذاهای اصیل گیلانی را در پایتخت تجربه کنید خود جذابترین اتفاق یک روز شما خواهد بود.

البته برای انتخاب سبک فضا باید به منو غذا و سبک کلی رستوران نیز توجه ویژه ای کرد. سبک پنجابی و حس و حال سنتی آن بسیار فضا را گرم و دل انگیز نموده است. مشخص است زمانی که برای بار اول وارد فست فود و یا رستورانی می شوید, اولین مسئله ای که توجه شما را جلب می کند, ظاهر آن است. هماهنگی شکل و نمای خارجی با تم داخلی، رنگ ها، نورپردازی و سبک چیدمان از مواردی است که باید به آن توجه کنید. از انتخاب رنگ تا سبک نورپردازی، تم سنتی یا مدرن و در کنار همه ی این موارد، استانداردهایی است که باید مطابق با علم روز دنیا پیاده سازی شوند. یک قانون خوب این است که 60٪ از کل فضای داخلی شما را برای ناهار خوری و 40٪ برای آشپزخانه و فضای آماده سازی خود جدا کنید. کالاهای صنایع دستی راه خود را به خانه ها ، ادارات و در حال حاضر رستوران ها باز کرده اند.

برای آن که بخواهید برای طراحی داخلی فست فود خود اقدام نمایید, می بایست بودجه و سرمایه ی اولیه ی خود را در نظر بگیرید. رستوران خونه یکی از رستورانهای لوکس تهران است و در نتیجه نباید انتظار قیمت پایین را داشته باشید. لازم به ذکر است که رنگ های سبز موجب ضعیف شدن اشتها می شود با این حال می توان از آن به عنوان یادآور غذاهای سالم و رزیمی استفاده کرد. منوی غذای خوب و جذاب نیز میتواند در بهتر شدن طراحی فست فود مؤثر باشد، بهطوریکه هرچه تنوع منو بیشتر باشد تعداد مشتریها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

طراحی داخلی رستوران فست فود

یک طراح دکوراسیون فست فود باید از نحوه ورود مشتریان به فست فود و مراحل سفارش غذا اطلاع کافی داشته باشد، از اینکه چند نفر قرار است در آن مکان به مشتریان خدمت کنند نیز مطلع باشد، بهطوریکه این موارد و موارد متعدد دیگر را در طراحی داخلی فست فود در نظر داشته باشد. بعد از برآورد هزینه مکان موردنظر نوبت به هزینه تجهیزات و لوازم موردنیاز پخت، نگهداری و سرو غذا میرسد که باید بر اساس بودجه موردنظر خود از انواع مختلف موجود در بازار انتخاب نمایید.

به گونه ای که همه جور افرادی برای صرف غذا به این مکان مراجعه کنند و فارغ از تجملات و چشم و هم چشمی هر غذایی را که میل دارند سفارش دهند. هر کدام از این رستوران ها به آب و هوا و فرهنگ ویژه ای اختصاص دارند. دکوراسیون داخلی رستوران ها با توجه به فرهنگ هر کشور متفاوت بوده و طبق سبک های مورد علاقه آن کشور انجام می شود. همچنین میتواند به سبک رستوران های غربی بخشی را نیز مخصوص مشتریانی که با خودرو مراجعه میکنند پیش بینی کند، تا نیازی به پارک خودرو و مراجعه حضوری نباشد. درنتیجه برای طراح دکوراسیون فست فود فرقی نمیکند که طراحی یک رستوران یا فست فود کوچک را انجام میدهد، بلکه باید همه نکات و جزئیات ریز را در طراحی فست فود در نظر داشته باشد و اعمال کند.

پس در زمان دیزاین دکوراسیون داخلی فست فود بیرون علاوه بر نکات حائز اهمیت در طراحی، این موارد را نیز در نظر بگیرید. در تمام این نکات گفته شده، چند مورد وجود دارد که باید در هنگام تغییرات رستوران خود در نظر داشته باشیم. 4. میزان جزئیات استفاده شده در طراحی فست فود، رستوران و یا کافی شاپ روی مدت زمانی دارد که مشتریان در غذاخوری شما به صرف غذا می پردازند تاثیر بسیاری دارد. آشپزخانه ها، هم چنین بوها را به داخل ناحیه غذاخوری می فرستند.

دراین قسمت نمونه کار دیگری از گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن گروه اقدام به طراحی مجموعه فوت کورت و فست فود در شهر بصره نموده است. با طراحی این سازهها به صورت یک سازه کابلی با انحنای مضاعف توانایی باربری وطول عمر این سازه هابسیار بالا میرود . رویه آرک شباهت بسیار زیادی با زین اسبی دارد با این تفاوت که گوشههای بالا و پایین در کنار همدیگر قرار گرفتهاند. جالب است که اگر از نمایی دور از بالا به این قلعه نگاه کنیم نام محمد را می توانیم ببینیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار