اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و… که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند. ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند.

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape تقریبا اغلب مردم جهان با داستان‌ها و ماجراهای شرلوک هولمز آشنا هستند و سبک سناریوی این اتاق فرار هم به همین شکل است. تمامی نکات ذکرشده برای تاسیس اتاق‌های فرار لازم است و با رعایت قوانین فوق شما می‌توانید مجوز تاسیس یک اتاق فرار جذاب را داشته باشید. حداقل زیربنا برای اجرای بازی‌های اتاق فرار ۵۰ مترمربع است.

  • شما می‌توانید از طریق مترو (خط ۲) در ایستگاه باقری پیاده شده و بزرگراه رسالت را به سمت شرق پیاده‌روی کنید تا به پلاک ۲۱۱ برسید.
  • اگر تا به حال تجربه اتاق فرار نداشته‌اید، بازی اتاق فرار راز یکی از پیشنهادات ما به شما است.
  • تا وقت کافی برای دریافت توضیحات و تحویل وسایل داشته باشید.
  • نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند.
قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه. اینجا اتاق فراره، همون اتاقی که هر روز یک داستان تازه برای گفتن داره و هر بازیکنی با کمک اکتورهای حاضر در این اتاق باید پرده از اسراری که پنهان شدن برداره. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم‌فور‌فان منتشر شود.

آشنایی بیشتر با اتاق فرار یا اسکیپ روم

شما می‌توانید از طریق مترو (خط ۲) در ایستگاه باقری پیاده شده و بزرگراه رسالت را به سمت شرق پیاده‌روی کنید تا به پلاک ۲۱۱ برسید. همچنین می‌توانید در ایستگاه تهرانپارس پیاده شده و بزرگراه رسالت را به سمت غرب پیاده‌روی کنید تا به پلاک ۲۱۱ برسید. پارکینگ اختصاصی در محل بازی و ساختمان آن وجود ندارد اما جای پارک نزدیک به راحتی طراحی سایت اسکیپ روم در دسترس است. آنتالیا بریم یا استانبول؟ مقایسه کامل تورها، هزینه‌ها، جاهای دیدنی و… اما انصراف به منزله پایان بازی خواهد بود و تیم شما نیز بازنده اعلام می‌شود.

اتاق فرار نجات سولاریس

بازی اتاق فرار بازی چندان سختی نیست و تنها موقعیت استرس‌آور آن تمرکز کردن را دشوار می‌سازد. اکثر کسانی که برای بار اول اتاق فرار را تجربه می‌کنند، با فضا، اصطلاح‌ها و حتی راه‌کار های طلایی برای موفقیت آشنا می‌شوند اما با این حال مطالعه و تحقیق، کمک ویژه‌ای به موفقیت بازیکن‌ها می‌کند. بله، اتاق فرارهای ما فعالیت‌هایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، تقویت کارگروهی و بررسی عملکرد افراد است و مجموعه قابلیت سرویس‌دهی همزمان به گروه‌های تعداد نفرات بالا را دارد.

تاریخچه اتاق فرار[ویرایش]

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار