بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی وبزینر | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی وبزینر | behtarin-laptop

در ادامه بهترین لپ تاپ های موجود در بازار و مناسب برای دانشجویان پزشکی بهترین لپ تاپ را معرفی می‌کنیم. این لپ تاپ ها ویژگی های ذکر شده در بالا به علاوه قیمت مناسب را دارا هستند. با خرید تمامی مدل های معرفی شده از دیجی 63 | دنیای دیجیتال شما می‌توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین گارانتی و ضمانت معتبر به همراه ارسال رایگان بهره مند شوید.

  • ناگفته نماند که نمایشگر این لپ تاپ اندازه 15.6 اینچی دارد و از نوع IPS است و از دیگر مشخصه‌های آن می‌توان به حافظه کش 12 مگابایتی، وزن حدود 1.63 کیلوگرمی و باتری 3 سلولی 45 وات ساعت اشاره کرد.
  • لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-BV090 که با طراحی زیبایی در اختیار کاربران قرار گرفته شده است.
  • از آنجایی که ممکن است امکان اتصال لپ تاپ به برق برای دانشجویان در محیط های آموزشی دست و پا گیر باشد پس باتری لپ تاپ دانشجویی باید هم توانایی نگهداری شارژ به مدت چند ساعت را داشته باشد و هم در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.
  • این لپ تاپ از یک صفحه نمایش 15.6 اینچ با رزولوشن FULL HD 1920 × 1080 بهره برده که حداکثر روشنایی آن 300 نیت است و نمایش بسیار خوبی را در محیط های با نوع معمولی ارائه می دهد.

پیشنهاد می شود که مقدار رم به 16 گیگابایت افزایش پیدا کند که در بهترین حالت قرار بگیرد و سیستم به راحتی بتواند از پردازش نرم افزار های تخصصی این حوزه بر بیاید. لپ تاپ مناسب برای دانشجویان و افرادی که تمایل دارند دائماً آن را با خود حمل کنند و در مکان های مختلف از لپ تاپ خود استفاده کنند، باید ابعاد خوبی داشته باشد تا بتوان آن را بدون مشکل حمل نمود. لپ تاپ پزشکی اکثراً ابعادی بین 13 تا 15.6 اینچ دارند و وزن شان نیز در حدود 2 کیلوگرم و یا کمتر است تا بتوان به راحتی آنها را جابجا کرد. رشته‌های علوم انسانی معمولاً به لپ‌ تاپ قوی برای کار نیاز ندارند و کاربردهای مرتبط با رشته تحصیلی عموماً با یک لپ‌ تاپ معمولی هم قابل انجام است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565JP-EJ382

گرچه لپ تاپ های پزشکی نیازمند سخت افزار قدرتمند نمی باشد، اما انتخاب سخت افزار مناسب برای استفاده طولانی مدت پس از تمام شدن تحصیل پزشکی نیز گزینه خوبی است. لپ تاپ ایسوس مدل R565JP-EJ382 از محصولات سری VivoBook شرکت ایسوس است. این محصول به خاطر طراحی ظریف، زیبا و کم وزن اش، قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن (1080×1920) پیکسل را دارد. همچنین این لپ تاپ به خاطر روکش ماتی که دارد، از خستگی چشم در طولانی مدت نیز جلوگیری می کند. در این دستگاه از یک باتری دو سلولی با توان خروجی 37 وات استفاده شده است که می تواند شارژ را تا 2 ساعت در خود نگه دارد. وزن این لپ تاپ 1.8 کیلوگرم است و امکان جا به جایی آن به صورت راحت وجود دارد.

بهترین مادربردهای سازگار با پردازنده‌های AMD Ryzen

بهترین لپ تاپ از نظر صفحه نمایش کدام است؟ بدون شک ایسوس VivoBook x15 موجود در لیست به لطف استفاده از پنل OLED بسیار جذاب با حاشیه‌های باریک بهترین نمایشگر را دارد و از تماشای محتوا در این لپ تاپ لذت خواهید برد. لپ تاپ‌هایی که مناسب کارهای پزشکی و دانشجویی باشد حدودا از ١٠ میلیون شروع می‌شود. در ادامه نیز مهم ترین ویژگی های لپ تاپ مناسب برای این دسته از دانشجویان را معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی بهترین مدل لپ تاپ را برای خود خریداری کنید و از امکانات و قابلیت های آن برای انجام کار های شخصی خود بهره مند شوید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار