تلویزیون شهری P8 SMD 7500CD | asilight

برای نصب یک تلویزیون شهری باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود به طور مثال ابعاد تلویزیون شهری که با توجه به آن باید نوع و پی ریزی فونداسیون، تعداد پایه های لازم، تعداد ستون ها، جنس آنها و همچنین استحکام اسکلت نگهدارنده در نظر گرفته شود. سلام خدمت شما جناب طهماسبی عزیز، اجاره تلویزیون شهری، فروش تلویزیون شهری و تامین قطعات و لوازم مورد نیازش، از جمله کارهای شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک در این بخش هستش، با بخش فروش و فنی ما در تماس باشید. پس از اطلاع از عوامل موثر بر قیمت و همچنین معرفی مراکز معتبر فروش تلویزیون شهری، بد نیست در مورد نحوه خرید این تجهیزات نیز نکاتی را گوشزد کنیم.

  • در سیستم آفلاین نمایشگر محتوایی را نشان خواهد داد که بر روی حافظه ی برد کنترل ذخیره میشود .
  • ماژول و کنترلر و منبع تغذیه و کابینت مهمترین اجزاء تشکیل دهنده تلوزیون ها می باشند.
  • بله شرکت ASI علاوه بر انجام پروژه های تلویزیون شهری ، قطعات و ملزومات تلویزیون شهری را نیز بفروش می رساند.
  • در این مطلب تصمیم داریم تا در رابطه با این نوع تلویزیون‌ها صحبت کرده و نکات مهمی که در خرید آن‌ها وجود دارد را بیان کنیم.
  • تخفیفات ویژه برای اقشار ضعیف و کم درآمد و تازه عروس و داماد حمل کلیه جهیزیه عروس…
  • برای این که بتوان انواع رنگ ها را جهت انتقال بالاترین وضوح در تلویزیون های شهری ایجاد کرد از ترکیب چند رنگ LED با رنگ های اصلی آبی، قرمز و سبز استفاده می کنند.
معمولا این تلویزیون های غول پیکر قابلیت پخش تصاویر فیلم، عکس و بنرهای متحرک را بصورت آفلاین و آنلاین را دارد. از ویژگی های بارز که در این نوع تلویزیون ها می توان اشاره کرد مربوط به مواردی چون پشتیبانی کامل از رنگ، مقاومت بالا داشتن در برابر نور خورشید، باران و برف، زاویه دید وسیع، کیفیت بالا و رنگ های زیاد تلویزیون شهری است. ویدئو وال یک نمایشگر عریض صنعتی با قاب های بسیار نازک می باشد که در کنار یکدیگر صفحه نمایش بزرگ که قابلیت پخش 24 ساعته ویدئو بدون هیچ وقفه ای را دارد. این سیستم مجهز به واسط گرافیکی کاربری تحت کنترل می باشد که امروزه در مراکز ادرای و تفریحی، جهت ارائه خدمات در رقابتی روز افزون مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان ابزار نوین جهت اطلاع رسانی مورد توجه است. قیمت تلویزیون شهری داخل سالن بیشتر از همه به ماژول‌های آن بستگی دارد. هرچه از ماژولی با کیفیت بالاتر و همچنین تعداد پیکسل بالاتر استفاده کنید باید قیمت بالاتری نیز بپردازید.

تلویزیون های شهری با توجه به قابلیت های فوق العاده ای که دارند توانسته اند جایگاه ویژه ای در تبلیغات شهری پیدا کرده و در فضاهای زیادی جایگزین تابلوهای بزرگ ساده شده اند. دات پیچ Dot Pitch با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله بر حسب میلی متر نشان داده می شود. از آنجایی که ماژول های لازم برای ساخت تلویزیون شهری همه LED یا SMD هستند بنابراین قابلیت پخش تصاویر و فیلم های رنگی را نیز دارند.

لیست قیمت تابلو روان

تلویزیون شهری P8 SMD 7500CD | asilight

در این مرحله با کمک پنل‌های کامپوزیت پایه نمایشگر و صفحه اصلی نما می‌شوند، تا تلویزیون شهری به لحاظ ظاهری زیبا شود. تبلیغات تلویزیون شهری تأثیر متفاوت را برای گروه های مختلف به تصویر می کشد. مطالعات نشان می دهد که تبلیغات بر رفتار خرید مصرف کنندگان تأثیر زیادی دارد. مصرف کنندگان به دنبال کالایی هستند که “ارزش” دیگری را به آنها اضافه کند ، از این رو که نمی توانند بین محصولات تفاوت قائل شوند. تبلیغات با تلویزیون شهری به عنوان یکی از موارد مهم تبلیغاتی در سطح اجتماعی محسوب می شود که بازدهی بالایی دارد. توجه به مشخصات و ویژگی های نمایشگر و مقایسه ویژگی ها با موارد مورد نظر در ذهن خریداران، فرصت انتخاب مناسب ترین نوع نمایشگر را مهیا خواهد نمود.

تلویزیون شهری از نوع 2RGB

دلایل ایده آل بودن تلویزیون شهری فول کالر p6smd outdoor قدرت فوق العاده پوشش دهی فضا مواد بسیار مرغوب برد دوبل پشت ماژول فریم بسیار محکم و ABS محافظ (سای … شامل نصب تابلوهای تبلیغاتی مرتبط با کسب و کارها در معابر ، بزرگراه ها و میادین شهری می باشد . تلویزیون های Outdoor به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و همچنین به علت وجود آفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند .

تعدادی از عملکردهای نمایشگرهای شهری (تلویزیون غول پیکر شهری)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار