دکوراسیون داخلی با جدیدترین متدهای روز دنیا ایملک | معماری نواز

دکوراسیون داخلی با جدیدترین متدهای روز دنیا ایملک | معماری نواز

دکوراسیون داخلی مینیمالیست در واقع فنگ شویی قناعت پیشگی را در معرض دید قرار می‌دهد. به بیان دیگر این سبک در مقابل سبک‌های ماکسیمالیست مانند سنتی ایستاده است و تجمل را نمی‌پسندد. در این مقاله فاکتورهای بسیار مهمی را مورد بحث قرار می دهیم که کاملا ساده و کم هزینه هستند اما سبب جلوه بخشیدن به منزل خواهند شد. بدون شک در آخر با رعایت این نکات شاهد تغییرات شگرف و چشمگیری در گرم و دلپذیر کردن فضای خانه خود خواهیم شد.

  • دکوراسیون صنعتی سبکی است که از مصالح و تجهیزات، بدون هیچ گونه پوششی در فضای داخلی ساختمان استفاده می کنید.
  • هر چقدر که در یک پذیرایی بزرگ فضا برای انجام هرگونه ایده‌ای موجود است، در خانه هایی با پذیرایی کوچک باید از ایده های دیگری برای دکوراسیون پذیرایی استفاده کرد.
  • نباید از دکوریجات تجملی و تزئینی استفاده کنیم دکوراسیون داخلی مدرن نباید شلوغ باشد و برای حفظ سادگی و خلوتی به اندازه نیاز از اثاثیه مانند کوسن، فرش و… استفاده کنیم.
  • برای همین توصیه می‌شود تا جایی که فضا و سبک مدنظرتان اجازه می‌دهد، از این عنصر بهره کافی ببرید.
  • همان‌طور که گفتیم ابعاد فضا اهمیت زیادی در طراحی اتاق مستر دارند چون تعیین‌کننده امکانات هستند.

چیدمان خطی مبل ها نه تنها کمکی به بهبود دکوراسیون منزل نمی کند، بلکه حس گفتگو و تعامل در فضای پذیرایی را نیز از بین می برد. به طور عکس چیدمان گرد و ایجاد نقطه کانونی، موجب ایجاد فضای صمیمی می شود. بهتر است در انتخاب مبلمان به ابعاد فضا و تناسب اندازه معماری نواز ها اهمیت دهید. سپس مبلمان خود را حول یک نقطه مرکزی چیدمان کرده و از این طریق جلوه خاصی به سالن پذیرایی دهید.

اما رایج ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی کدامند؟

استفاده از کابینت‌های پوشیده یا دکوری و قفسه‌های باز هم کاملا به سلیقه شما برمی‌گردد. یکی از اصول هر آشپزخانه استانداردی، اجرای مثلث کار آشپزخانه است. اگر یخچال، سینک و اجاق گاز شما جای مشخصی ندارند، آن‌ها را باید در ارتباط مثلثی با هم قرار دهید تا بهترین کارآیی را داشته باشند. سبک گلم برای کسانی کاربرد دارد که به تزئینات فلزی، آینه‌ها، رنگ‌های طلایی و مشکی و نقره‌ای علاقه دارند. مبل‌های مخمل و نرم، وسایل مرمر، تابلوهای سیاه و سفید و لوسترهای چشم‌نواز اعضای جدانشدنی سبک گلم هستند.

مراحل طراحی داخلی شرکت دکوراسیون هیرادانا کدامند؟!

گرچه هر دو بخش های مشترکی با هم دارند و هدف همه آنها بهبود کیفیت زندگی از طریق بهبود فضاست ، اما مترادف هم نیستند. طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی منزل دو واژه ای هستند که معمولا با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند اما حقیقت این است که واقعا نمی توان این دو واژه را به جای هم به کار برد. شباهت های زیادی بین این دوشغل وجود دارد، آنقدر که سخت است بتوان گفت مرز مشخص بین این دو حرفه چیست.

فضا به فاصله بین مبلمان و اشیاء و نسبت آنها در یک اتاق اشاره دارد. تعادل مناسب در یک اتاق به استفاده درست از فضای مثبت و منفی آنجا بستگی دارد. غنج بزند که سبک اتاق نشیمنتان را مثل این سریال بچینید و ما سرزنشتان نمی کنیم! برای اینکه ژاپن را واقعا در فضا احساس کنید فضایی را در ورودی اتاق نشیمنتان درست کنید تا مهمان ها کفش هایشان را در آنجا بگذارند. هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید. از پنجره های بزرگ برای ورود نور طبیعی در روز استفاده کنید و در شب نورپردازی ملایم مهم است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار