قیمت طلا, قیمت سکه, قیمت دلار شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز | hsaatchi

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به شبکه اینترنتی اکوایران می‌باشد و استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به انتخاب است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که آسیب‌پذیری‌های طولانی‌مدت سیستم مالی می‌تواند به یک بحران جدید تبدیل شود و از کشورهای عضو خواست سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه خود را برای مبارزه با تورم، ادامه دهند. دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی میزان و مبلغ فطریه امسال (۱۴۰۲ هجری شمسی / ۱۴۴۴ هجری قمری) را اعلام کرد. معاون درمان وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاونین درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خواستار اقدامات کنترلی به منظور عدم رشد آماری سزارین‌های تقویمی در برخورد با تخلفات احتمالی شد.

بیت کوین ا bitcoin بیتکوین

در پایان امروز قیمت سکه روند صعودی داشت و به ۳۱,۶۰۱,۰۰۰ (سی و یک میلیون و ششصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز ساعتچی طلا پیش، افزایش یافت. اونس، واحد اندازه‌گیری وزن است که برای فلزات گرانبها و نیز برای سایر اجسام به کار می‌رود و آن را با نماد oz1 نشان می‌دهند. اونس معمولی در اوزان بین الملی برابر است با یک شانزدهم پوند یا ۴۰۰ ارزن که در سیستم متریک مساوی می‌شود با ۲۸.۳۴۹۵۲۳۳۶۰۵ گرم. اونس در آمریکا بسیار رایج است به گونه‌ای که خرید و فروش طلا بین مردم معمولی جامعه براساس واحد وزن اونس صورت می‌گیرد.

به دلیل ریسک سیاسی بالا و نااطمینانی‌های متعدد در ایران، ایرانی‌ها همیشه به طلا توجهی ویژه دارند.

  • مثلا به دلیل مناسبتها و یا در شرایط تورمی که افراد می خواهند ارزش پول خود را حفظ کنند.
  • قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته ۶۵۰ تومان کاهش پیدا کرد و به پله‌های ابتدایی کانال ۴۲ هزار تومان رسید.
  • بین تمام این موارد، طلا خوش‌‌آب‌ورنگ‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین مورد سرمایه‌گذاری طلا به‌حساب می‌آید.
  • قیمت طلای 24 عیار نیز با افزایش 100,000 ریالی نسبت به روز گذشته به 34,100,000 ریال رسید.

با این حال در صورتی که نرح دلار در روز جاری مسیر رشد را دنبال نکند و در همان محدوده روزهای گذشته به نوسان بپردازد،این امر ممکن است قدرت بازیگران افزایشی را تاحدودی کاهش دهد. بر اساس گزارش رویترز، بهای هر اونس نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۵.۱۴ دلار رسید، پلاتین با ۰.۹ درصد افزایش به ۱۰۰۳ دلار و ۶۸ سنت رسید و پالادیوم ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۱۴۵۵ دلار و ۸۹ سنت رسید. تحلیل گران اظهار کردند که ارقام بالاتر تورم تأثیر منفی بر قیمت طلا خواهد داشت. مصوبه مربوط به تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۲ ازسوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

قیمت واحدهای مسکونی در محله افسریه +جدول

قیمت طلا, قیمت سکه, قیمت دلار شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز | hsaatchi

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار