مفتول مسی لیست قیمت سیم مفتول مسی به روز و آنلاین | foulka

تولیدات محصولات سیم وکابل دایره‌ی بزرگی از مصرف مفتول‌مس در سايزهاي متفاوت است . سطح سازی مناسب مفتول ها،کشش نهایی و مرتب سازی آنها به صورت کویل و تست گیری از نظر میزان پیچش-کشش-هدایت و مقدار اکسیژن موجود در ترکیب  در این مرحله انجام می‌شود. شاید نمی دانستید که از ۱۰ هزار سال پیش، پیشنیان ما از مس استفاده کرده اند و ما نیز امروزه در همه ی صنایع و در زندگی روزمره از مس و وسایلی که در ساخت آن ها مس به کار برده میشود، استفاده می کنیم. در حال حاضر صنعت مس به عنوان يکی از صنايع پيشران در جهان به شمار می‌آيد و سرانه مصرف اين فلز به عنوان يکی از شاخص‌های توسعه‌يافتگی کشورهای مختلف در نظر گرفته مي‌شود. میتوان گفت استفاده از مس از گذشته تا به امروز نه تنها کم رنگ نشده، بلکه با توجه به ارزش آن کاربردهای بیشتری نیز دارد.

دویست و بیست و یکمین شماره هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات‌آنلاین منتشر شد

بدین منظور ابتدا مس با عیار بالا در محلولی حل شده و توسط فرایند الکترولیز، مس روی سطحی رسوب می کند و رسوب حاصله به صورت فویل مسی جمع آوری می شود. از فویل مسی در ساخت قطعات کامپیوتری و گوشی های هوشمند استفاده می شود. در ابتدا بهتر است با روش و فرآیند تولید این محصول به طور کامل آشنا شوید.

سیم مفتول های مسی قدرت بسیار بالایی در اتصال پذیری دارند، تراکم پذیر هستند و از هم گسیخته نمی شوند.سیم مفتول مسی از دسته سیم هایی است که هم میتواند جریان برق را منتقل کند و هم به عنوان ابزاری برای کارهای مختلف مورد مفتول فولکا استفاده قرار گیرد. سیم و مفتول مسی کالاهای واسطه ای می باشند که ، از آن ها برای انتقال برق استفاده می شود . در واقع سیم و مفتول های مسی در تولید آرمیچر ها ، ژنراتور ها و …

  • جالب است بدانید که همین ویژگی‌ باعث شده تا مس جایگاهی ویژه در صنایع مختلف پیدا کند.
  • همچنین در محل‌های خشک می‌توانید به عنوان سیم کشی داخلی از آن استفاده کنید.
  • خرید سیم مفتول با هادی مسی به دلایل مختلفی صورت می‌گیرد، منتها عمدتاً به منظور سیم کشی داخلی در محل‌های خشک و همچنین جهت نصب ثابت در فرمان مدارهای الکتریکی به کار گرفته می‌شود.
مفتول مسی لیست قیمت سیم مفتول مسی به روز و آنلاین | foulka

وجود فسفردر مس از میزان رسانای الکتریکی آن می کاهد و از این طریق مس حاصله برای جوشکاری و لحیم کاری مناسب خواهد بود. از سایزهای مختلف مفتول مسوار در ساخت سوزن، منگنه، دوخت کارتن، خودروسازی، ساخت کیف، چمدان، قفس و… استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای مفتول مسوار استفاده در آرماتوربندی عمرانی است. این محصول پس از تولید به صورت کلاف ممکن است به بازار عرضه شود. یعنی پس از اتمام فرآیند تولید، این مفتول به صورت کلاف‌هایی با وزن متفاوت بسته‌بندی می‌شود. بنابراین این مسئله در قیمت مفتول مسوار از اهمیت زیادی برخوردار است.

لازم به ذکر است که عناصر ذکر شده از عوامل اصلی کاهنده اکسیژن به حساب می‌آیند . اما روش دومی نیز برای کم‌کردن میزان اکسیژن در مس وجود دارد و آن استفاده کردن از کربن است. همانطور که گفته شد در مراحل تولید مفتول مسی، اکسیژن موجود در آن را حذف می‌کنند تا درصد خلوص آن بالاتر برود و بیشتر شود همچنین، پس از طی‌کردن این مراحل در ساخت مفتول مسی به دور هر سیم مسی سیم لاکی می‌کشند. قیمت خرید سیم مفتول مسی به عوامل زیادی از جمله برند تولید کننده آن، متراژ سیم و حتی نوسانات ارزی روزانه بستگی دارد. به همین دلیل برای راحتی شما خریداران سیم مفتول مسی، لیست قیمت بروز سیم مفتول مسی را در شکوه صنعت قرار داده ایم.

دویست و چهل و پنجمین شماره هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات‌آنلاین منتشر شد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار