دوره آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط B1 و B2 | zabannew

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد. برای استفاده از این بخش و امکان بازگشت پول باید به حساب کاربری خود وارد شوید.

می‌توانید با موقعیت‌هایی که ممکن است در سفرهای خارجی برایتان پیش‌می‌آید کنار بیایید. در زمینه‌هایی که به آن‌ها علاقه‌مندید و یا آشنایی دارید می‌توانید متن ساده‌ای بنویسید. می‌توانید تجارب، حوادث، رویا‌ها، امیدها و آرزوهای خود را توضیح دهید و دلایل و نظر خودتان را به طور مختصر شرح دهید. فروشگاه اینترنتی کتاب لند یکی از برترین منابع خرید کتاب زبان با محوریت آموزش است.

مکالمه درمورد خانواده عبارات مکالمه انگلیسی

دوره آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط B1 و B2 | zabannew

خود به خود هم تلفظ، هم مکالمه و هم مهارت شنیداری شما افزایش می یابد. بعد از این مطلب مجددا به صفحه اصلی آموزش زبان انگلیسی برگردید و سایر منابع را استفاده کنید. لهجه‌ی سریال آمریکن است و با وجود کاراکترهای جذاب و داستان پرکششی که دارد به آسانی می‌تواند در صدر لیست بهترین سریال برای یادگیری زبان انگلیسی ویژه زبان آموزان سطح متوسط قرار بگیرد. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای کلاس آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط Intermediate کتاب های American English File 3 (Second Edition) استفاده می کند.

این سریال راجع به یک کارآگاه است که خودش دست کمی از یک قاتل حرفه ای ندارد. اما اتفاق جالب وقتی می‌افتد که کارآگاه ما باید واقعا به دنبال یک قاتل و جاسوس حرفه‌ای بگردد. جاسوسی که گاهی هوس می‌کند به یکی دو زبان دیگر هم صحبت کند و این وسط جمله‌های انگلیسی را به آرام‌ترین شکل ممکن بیان کند. آمریکن و بریتیش هم لهجه‌های استاندارد انگلیسی هستند؛ اما به نظرتان فقط همین دو لهجه در دنیای انگلیسی‌زبان‌ها وجود دارد؟ معلوم است که نه!

سرفصل های محتوای دوره آموزش مکالمه و گرامر زبان انگلیسی سطح متوسط

شما می توانید در کلاس های مختلفی در آموزشگاه ایران آکسفورد شرکت کنید که انواع کلاس ها و توضیحاتی در مورد طول مدت هر کدام و نحوه برگزاری را در زیر می توانید ببنید. در جواب باید گفت بر اساس نظر بسیاری از روانشناسان، گوش دادن به موسیقی دو نیمکره مغز رو فعال میکنه و در این شرایطه که مغز کاملاً آماده یادگیری هست. بعضی از زبان آموزان حتی نمی دانند از چه کلماتی و یا از چه اصطلاحاتی حین صحبت استفاده کنند. بعضی از زبان آموزان تقریبا می توانند صحبت کنند اما مهارت شنیداری (Listening) آنها ضعیف است و صحبت های طرف مقابل را متوجه نمی شوند. مجموعه های زیادی از قبیل فیلم های آموزشی، کتاب های مختلف، مجموعه های صوتی و … وجود دارند، اما زبان آموزان اغلب خواهان آموزشی هستند که همیشه همراه و در دسترس باشد.

  • همچنین برای سفرهای خارجی،مهاجرت، دسترسی به منابع علمی، اخبار معتبر و تماشای فیلم به زبان این لینک انگلیسی نیاز دارید.
  • می‌توانید تست کتاب‌ها را به صورت اینترنتی در سایت‌هایی که فروش آنلاین کتاب دارند، انجام دهید.
  • علاوه بر تمام این‌ها این سریال بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و دل کندن ازش بسیار سخت است.
  • این موضوع در حالت عادی مسئله ای دشوار می‌باشد اما هنگامی که شما یک فیلم انگلیسی زبان را به همراه زیرنویس مشاهده می‌کنید روال یادگیری شما پرسرعت تر خواهد شد.
  • همپنین موضوع این پادکست یکی از موضوعات مهم در آزمون اسپیکینگ آیلتس محسوب می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار