تفاوت باطری یو پی اس و باطری خودرو یو پی اس باطری یو پی اس بهین صنعت 77442005-مستر انرژی پلاس

تفاوت باطری یو پی اس و باطری خودرو یو پی اس باطری یو پی اس بهین صنعت 77442005-مستر انرژی پلاس

اگر عملکرد و قابلیت اطمینان باتری یو پی اس برایتان مهم است، حتما به سرویس و نگهداری https://mrenergyplus.com/ آن اهمیت بدهید. زمانی که شما به طور مرتب کارکرد و کیفیت انتقال نیرو را در باتری UPS کنترل کنید، می توانید متوجه کوچک ترین آسیب یا تغییر در آن بشوید. در این صورت این امکان برای شما ایجاد می شود که با انجام موارد مربوط به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه دوره از اتفاقاتی مثل شل شدن یا از بین رفتن اتصالات، خوردگی و شناسایی باطری های خراب، قبل از این که تاثیری روی بقیه باطری ها داشته باشند، جلوگیری کنید. این مسئله نه تنها عمر رشته باطری ها را افزایش می دهد، بلکه باعث ماندگاری بهتر و بیشتر UPS هم می شود. باتری یو پی اس هم مانند همه باتری های دیگر، یک سیستم الکتروشیمیایی است. باتری UPS ها در واقع حاوی اجزا و موادی هستند که با یکدیگر واکنش می دهند و جریان الکتریکی را ایجاد می کنند.

قیمت فروش باتری یو پی اس را می تواند تنها با یک تماس از کارشناسان ما درخواست کنید. بی توجهی به اختلالات باتری یو پی اس می تواند باعث بروز مشکلات زیاد و خطرناکی مانند فرار حرارتی شود. برای فهمیدن این که فرار حرارتی چیست باید گفت که این مشکل بیشتر در باتری یو پی اس اسید سرب ایجاد می شود. فرار حرارتی در واقع زمانی اتفاق می افتد که گرمای تولید شده در باتری بیشتر از توان دفع توسط باتری یو پی اس باشد. این مسئله علاوه بر خرابی باتری یو پی اس، می تواند خطرات زیان بار تر و پر هزینه تری مانند انفجار و احتراق را به دنبال داشته باشد.

اگر در یکی از شهرهای تهران و یا کرج حضور دارید امکان بازدید حضوری از محل نصب باتری به منظور ارائه مشاوره دقیق تر نیز وجود دارد. در نهایت در بازار متنوع فعلی باتری U.P.S ارزان و گران متفاوتی وجود دارند. مجموعه بازرگانی و مهندسی هانی کامیاب سعی کرده از این گسترده زیاد تنوع بهترین های بازار ایران را به همراه مناسب ترین و ارزان ترین قیمت به مشتریان خود عرضه نماید. انجام این کار توصیه نمی شه چون عمر باتری تون تمام شده و بسرعت دوباره ولتاژ افت می کنه و با اضافه کردن باتری دو ولتی مشکل حل نمی شه ترجیحا باتری رو تعویض کنید.

  • باتری یو پی اس چیست و چه کاربردی دارد؟ در اینجا به طور مختصر به بررسی باتری‌های ups می‌پردازیم.
  • این باتری عمر طولانی دارند (تا 20 سال) و معمولاً در تاسیسات بزرگی که نیاز به درجه آمپر ساعت بالا دارند، استفاده می‌شود.
  • برای خرید UPS و باتری یو پی اس نخست لازم است درباره یوپی اس آگاهی جامعی داشت.
  • بنابراین به طور معمول خرابی از لحاظ تنظیم دما در باتری یو پی اس VLA، در عمر 20 ساله آن ها اتفاق نمی افتد و در صورت ایجاد مشکل در رابطه با این موضوع، اغلب به صورت اتصال کوتاه، خواهد بود.
  • این دسته از باتری یو پی اس فاران با توجه به ساختار کاملا سیلد، طول عمری بسیار بالا دارند.

همانطور که بالا نیز گفتیم، تمامی دستگاه های UPS نیاز به باطری مخصوص دارند. تنها در میزان قیمت باتری کیفیت ملاک نمی باشد، بلکه وزن باتری یو پی اس، طول باتری یو پی اس و تکنولوژی ساخت آن از اهمیت بالایی در تعرفه قیمت ها دارند. طراحی باطری های اتومبیل به این صورت است که این باطری ها باید قادر به تولید انرژی بسیار زیاد برای مدت زمان کوتاهی باشند، که بتوانند موتور ماشین را روشن و راه اندازی کنند و اصطلاحا به این نوع طراحی، طراحی خودکار می گویند. یعنی باید طوری طراحی شود که بتواند میزان انرژی کم برای مدت زیادی از اتصالات و تجهیزات متصل به UPS پشتیبانی کند.

باتری یو پی اس هیتاکو 65 آمپر 12 ولت مدل HB65-12

در واقع از UPS ها در تجهیزاتی که با برق کار می کنند استفاده می کنند به این صورت که هنگام قطع برق، UPS وارد عمل شده و از انرژی الکتریکی ذخیره شده در باطری خود استفاده می کند و مانع قطع شدن تجهیزات برقی می شود و از آن ها محافظت می کند. به عبارت دیگر UPS ها برای جلوگیری از مشکلات ناشی از برق AC سیستم ها، طراحی و ساخته شده است. باتری های قابل شارژ پیشرفته یک ضرورت استراتژیک برای انقلاب صنعتی و اجتماعی به سوی جامعه ای توانمندتر و پایدار است.

باتری یو پی اس تلکو پاور 28 آمپر 12 ولت

مشخصات فنی هر محصول مانند وزن، طول، عرض، ارتفاع و … برای هر باتری به صورت کامل نوشته شده است. به طور کلی قیمت باتری UPS به دلیل این که از سرب ساخته شده است، با توجه به قیمت جهانی سرب بالا و پایین رفته و برای دریافت قیمت باید مدام استعلام قیمت بگیرید. قیمت نصب یو پی اس UPS نیز به طور توافقی بین خریدار و کارشناسان متخصص در زمینه نصب، راه اندازی و نگهداری تعیین می‌شود.

باتری های پرفروش

در هنگام خرید باتری یو پی اس دست دوم باید به طول عمر باقی مانده باتری، نوع برند خریداری شده، ولتاژ مورد نیاز، شرایط محیطی و غیره توجه کنید. در هنگام خرید این نوع باتری‌ها بهتر است طول عمر آن از 2 سال کمتر نباشد تا بازدهی مناسب را ارائه کند. قیمت باتری یو پی اس دست دوم نسبت به نوع کار نکرده آن تا 60 درصد می‌تواند متفاوت باشد و برای افرادی که بودجه کمتری دارند پیشنهاد مناسبی به شمار می‌آید. باتری سلولی غرقابی صفحات ضخیم مبتنی بر سرب دارد که با الکترولیت اسیدی پر شده است. بنابراین به طور معمول خرابی از لحاظ تنظیم دما در باتری یو پی اس VLA، در عمر 20 ساله آن ها اتفاق نمی افتد و در صورت ایجاد مشکل در رابطه با این موضوع، اغلب به صورت اتصال کوتاه، خواهد بود. هر سلول کوتاه در باتری سلولی تنها درصد بسیار کمی بر روی زمان ذخیره سازی تاثیر دارد.

باتری های یو پی اس کره ای بر اساس آخرین تکنولوژی روز ساخته می شوند که این دسته از باتری ها دارای استاندارد های بین المللی ساخته می شوند. برند های ایرانی موجود در بازار با بهترین کیفیت در هایپر صنعت فامکو قابل ارائه به مشتریان عزیز هستند. در ساخت این باتری های 12 ولت با آمپر های استاندارد و طول عمر بالا، از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده می شود که کیفیت آنها را بسیار بهبود می بخشد. الکترولیت محلول یا محیطی است که شرایط لازم برای انتقال یون های الکترود های مثبت و منفی را در باتری یو پی اس فراهم می کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار