آموزش ساخت توکن NFT در OpenSea ؛ چطور در اوپن سی NFT بسازیم؟ بیت 24-آکادمی حسینی فایننس

حال وقت آن رسیده تا کیف پول خود را به یکی از بازارهای فروش و ساخت NFT متصل کنید. برای این کار کافی است تا به فروشگاه منتخب خود مراجعه کرده و به دنبال بخش اتصال به کیف پول بگردید. در سایت Rarible که پیش‌تر معرفی کردیم، کافی است پس از ورود به صفحه اصلی، بر روی دکمه Connect کلیک کنید.

  • NFT را به چشم یک تابلو هنری نگاه کنید، اگر تابلو شما جذاب باشد، به طور حتم نگاه‌های زیادی را به آموزش nft سایت hoseini finance خود جلب می‌کند.
  • با گزینه “حراج نامحدود” مردم پیشنهادات خود را اعلام می‌کنند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • البته میزان Ethereum Gas تو ساعات مختلف روز و با توجه به میزان شلوغی شبکه متفاوته.
  • اولین قدم در ورود به هر دنیا و بازاری، شناخت تعاریف اصلی و موارد مرتبط به آن دنیا است.
  • من حسین رستگار دانش آموخته رشته تجارت الکترونیک علاقمند به مباحث مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال هستم .
  • ویلیام گرانت و سان، 15 بطری ویسکی 46 ساله گلنفیدیچ را به فروش گذاشتند و هر قطعه را به قیمت دلار فروختند.
حتی می‌توانید از بخش Bid، حداقل قیمت برای مزایده را تعیین کنید تا به بالاترین قیمت پیشنهادی اثر شما به فروش برسد. از قسمت Bundle نیز می‌توانید آثار خود را با دیگر هنرمندان تجمیع کنید و به صورت یکجا بفروشید. همین که توانستید چند اثر را بفروشید، به آرامی قیمت‌ها را افزایش دهید؛ زیرا چند فروش باعث حس بهتری در خریدار می‌شود و قیمت بالاتر را پرداخت می‌کند. بنابراین برای استفاده از پلتفرم OpenSea باید با VPN یا VPS متصل شویم.

علاوه بر این، از بین رفتن و خرابی NFT نیز به دلیل عدم فیزیکی بودن آن، وجود ندارد و باعث می‌شود آثار هنری برای همیشه ماندگار بمانند. مورد دومی که آثار هنری فیزیکی را تهدید می‌کند، کپی برداری و عدم شفافیت درمورد مالک اصلی اثر است. اما تمامی خرید و فروش‌ها و تراکنش‌های NFT، قابل مشاهده هستند و هر فردی می‌تواند مالک یک NFT خاص را بشناسد. ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است.

دامنه های وب سایت

توکن غیرقابل تعویض در حال تبدیل شدن به بخشی ضروری از فضای دیجیتال هستند. آنها دارایی‌های رمزنگاری‌شده منحصربه‌فرد و غیرقابل تعویضی هستند که در بلاک چین عرضه می‌شوند. در 2022، بازار آنها رونق گرفت و تنها در یک سال از 350 میلیون دلار به حدود 15 میلیارد دلار رسید. به همین سبب قیمت سولاناو اتریوم نیز از این موضوع تاثیر پذیرفت. برای کسب سود در بازار کریپتو باید آگاهی و شناخت کامل از آن داشته باشیم.

راهنمای انتخاب بهترین تایم فریم برای نوسان گیری ارز دیجیتال

بسته به بازار و فروشگاه انتخاب شده، باید مراحل متفاوتی را برای آپلود فایل خود طی کنید. پس از انتخاب این مورد، تعدادی از گزینه‌ها برای اتصال به کیف پول‌های قابل پشتیبانی به شما نشان داده می‌شود. در این مرحله بهتر است گزینه‌ای که مربوط به کیف پول NFT شماست را انتخاب کنید.

با تسلط بر این ها، دوره آموزش صفر تا صد ورود به دنیای NFT شما را در این موضوع راهنمایی می کند که چه ایده ای باید داشته باشیم و از چه ابزارهایی قبل از سرمایه گذاری در یک مجموعه استفاده می کنیم. کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمز ارزهای الکترونیک را برای افراد حقیقی و حقوقی آماده کرده است. کیف پول من بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری و نگهداری ارزهای دیجیتال در کشورمان . قدم اول در سفر به دنیای NFT، ساخت کیف‌پول دیجیتال است که در آن می‌توانید با خیال راحت ارزهای دیجیتالتان را ذخیره کنید و سپس آن را بخرید.

آموزش ساخت توکن NFT در OpenSea ؛ چطور در اوپن سی NFT بسازیم؟ بیت 24-آکادمی حسینی فایننس هر کارت بازیکن یک NFT است و روی کیف پول شخصی کاربر ذخیره می‌شود. باید حداقل یک آیتم اضافه کنید و با زدن دکمه «Sell» می‌توانید NFT خود را ایجاد کنید و برای فروش قرار دهید. فرایند قیمت‌گذاری کاملا شخصی است و هیچ قانون یا محدودیتی ندارند بنابراین هر قیمتی که دوست دارید و البته احتمال بیشتر برای فروش می‌دهید را انتخاب کنید.

خریداران هم می‌توانند بعد از مطالعه کتاب آن را مجدداً به فروش برسانند. محتوای الکترونیک را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و البته شاخص‌ترین گروه‌های ساخت ان اف تی در بازار دانست که طی یک سال گذشته محبوبیت قابل توجهی را به دست آورده است. در واقع این محیط بیشتر نویسندگان و سازندگان محتواهای ارزشمند را به سمت خود جلب کرده است. در جهان واقعی یک نویسنده با زحمات فراوان کتابی را می‌نویسد و آن را منتشر می‌کند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به اکسی اینفینیتی، سندباکس و موارد دیگر اشاره کرد. در تمام این بازی‌ها، کاراکترهای مختلفی وجود دارد که بر مبنای توکن‌های nft توسعه یافته‌اند.

دوره آموزشی فارسی “آموزش مبانی بلاک چین ”

ساخت NFT با وجود بازارهای ساخت و خرید و فروش NFT بسیار راحت‌تر از گذشته شده است. افراد برای ساخت NFT نیازی به برنامه‌نویسی قرارداد هوشمند ندارند و می‌توانند به سادگی و با تعیین چند گزینه NFT خود را ایجاد کنند. اما فروش NFT یک مساله فنی صرف نیست و به مارکتینگ پروژه، اقتصاد آن، کاربردهای تعریف شده و همکاری‌های صورت گرفته با سایر فعالان بستگی دارد. به طور کلی ۴ مولفه اصلی برای یک مجموعه NFT وجود دارد که سازنده اثر باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد. در فرآیند ساخت NFT در پلتفرم OpenSea برای این‌که ساخت NFT راحت‌تر باشد و کاربران مجبور به پرداخت «هزینه تراکنش» و کمیسیون نشوند، از فرآیند «Lazy Minting» استفاده می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار