آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر

در اپلیکیشن تلگرام میتوانید به دوستان خود پیامهای متنی، تصویری، ویدیویی telegram و… داشتن امنیت بالا ، امکان چت و پیام رسانی آسان، رابط کاربری جذاب برای گفت و گو ، سرعت بالا در دریافت و ارسال پیام ها و بسیاری دیگر از ویژگی ها باعث شده ، تا به یکی از بهترین ها در جهان مجازی تبدیل شود! اگر برای دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام خود مصمم هستید، لازم است چند نکته را مد نظر قرار دهید، تا با دیلیت اکانت پشیمان نشوید و خودتان را سرزنش نکنید، در ضمن فراموش نکنید که حذف اکانت تلگرام با شماره تلفن، راه حلی برای رفع ریپورت اکانت تلگرام شما نیست. فراموش نکنید که پس از افزودن برنامه به لیست برنامههای مجاز، تیک کادرهای Public و Private را علامت بزنید. اما ما لینک مستقیم و نحوه باز کردن سایت بدون فیلتر را به شما آموزش میدهیم. هماکنون در ایران نیز این پیامرسان در صدر پرمخاطبترین شبکههای اجتماعی قرار گرفته است ما در اینجا میخواهیم روش حذف کانت تلگرام را به شما آموزش دهیم.

دانلود تلگرام بدون فیلتر

به مرجع خوبی رجوع کرده اید، چون ما نیز در این مقاله میخواهیم ساده ترین روش حذف اکانت تلگرام را برای شما شرح دهیم پس با سایت ژابیت همراه باشید. پس اگر می خواهید این کار را انجام دهید اما نمی دانید که چگونه امکان پذیر است پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. بله با حذف اکانت تلگرام همه چیز از چتهای خصوصی، گروهی و کانالها گرفته تا فایلها و مخاطبین از بین خواهند رفت. قابلیتهای تلگرام به شما اجازه میدهد تا در خصوص حفظ اطلاعات حساب کاربری یا حذف کامل آنها شخصاً تصمیم بگیرید. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

حتی اگر تصمیم بگیرید که مجددا با همان شماره اکانت تلگرام درست کنید، اطلاعات اکانت قبلی قابل بازیابی نخواهد بود. درصورتیکه مجددا از تلگرام استفاده کنید، باید حساب کاربری جدیدی بسازید که هیچگونه اطلاعاتی را از حساب کاربری قبلیتان بههمراه ندارد. حال next بزنید و ادامه دیلیت اکانت تلگرام خود را انجام دهید. گزینه انتهای صفحه یعنی Delete my account را لمس کنید تا فرایند دیلیت اکانت را ادامه دهید. حذف اکانت تلگرام به صورت محدود است و اگر در طول یک هفته بیش از سه بار اقدام شود، شماره شما بلاک شده و تا مدتی اجازه ثبت نام با آن شماره را ندارید.

نصب تلگرام طلایی

در این قسمت تلگرام یک هشدار جدی هم به شما می دهد آن هم این است که با حذف اکانت تلگرام خود به زودی نمی توانید برای عضویت مجدد اقدام کنید. بر اساس این قابلیت اگر شما طی بازه زمانی مشخصی به سراغ اکانت خود نروید و یا اصطلاحاً با آن آنلاین نشوید، تلگرام اکانت را به طور خودکار حذف خواهد نمود و دسترسی شما به اطلاعات مربوط به آن را کاملاً از بین خواهد برد. در صورتی که از مراحل زیر برای استفاده از پروکسی استفاده نمایید تنها تلگرام شما به پروکسی ها متصل خواهد شد . زیر دانلود کنید و از آن لذت ببرید. با گرفتن این نتیجه شیرین، لذت شما از فروش خود و این نوع تبلیغ قطعا چندبرابر می شود.

تلگرام ایرانی

وقتی حرف از پیام رسان می شود، تمامی ذهن ها به سمت پیام رسان محبوب Telegram متمرکز می شود. درواقع اگر گزینه یک ماهه را انتخاب کنید و به مدت یک ماه وارد حساب کاربری خود نشوید، تلگرام حساب کاربری شما را بهصورت خودکار حذف خواهد کرد. سپس وارد آدرس حذف اکانت تلگرام که در بالا گفته شد، شوید و با وارد کردن شماره موبایل خود، نسبت به حذف کردن اکانت تلگرامتان اقدام کنید. اگر میخواهید بدانید که چگونه حساب تلگرامتان را حذف کنید، با آموزش دیلیت اکانت تلگرام همراه ما باشید. برای آشنایی بیشتر با روش دیلیت اکانت تلگرام، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

همانطور که بالاتر خدمتتان عرض کردیم، دیلیت اکانت تلگرام با موبایل ممکن نیست و باید حتما وارد سایت تلگرام شوید. اگر نمی خواهید از پروکسی تلگرام استفاده کنید و می خواهید مانند گذشته با استفاده از یک نرم افزار دیگر وارد تلگرام شوید، حتما باید استفاده از پروکسی داخلی تلگرام را غیر فعال نمایید. در این صفحه میتوانید نوع دیتاهای مدنظرتان را انتخاب کنید؛ برای مثال تنها تصاویر یا متن چتها ذخیره شود.۵. این پیام رسان در سه نسخه اندروید و وب و دسکتاپ ارائه می شود…

پیام رسان تلگرام ،علیرغم مسدود بودن،با توجه به امکاناتی که دارد ،بسیار پرطرفدار هست .. از جمله تفاوتهای تلگرام با بقیه پیام رسانها ، امکان استفاده از ربات ها ، استفاده از استیکرهای و ایموجی های متنوع ، امکان عضویت تعداد بسیار بالای عضو در کانال وگروه ها و… اصطلاح “فیک” از کلمۀ Fake انگلیسی گرفته شده است که به معنای تقلبی و جعلی است. که در می توانیم تقلید کنیم به من ملحق شو. پروکسی های نوع MTProto در آخرین نسخه تلگرام و از نسخه ۱٫۳٫۰ به بعد برای ویندوز، مک و لینوکس ارائه شده است. از همان دوران طفولیت تلگرام قابلیتی وجود دارد که اگر بعد از یک دوره زمانی طولانی یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله وارد تلگرام نشوید و آنلاین نشده باشید اکانت تلگرام شما به صورت خودکار حذف میشود. به فکر حذف این پیام رسان بیافتند.

تلگرام اصلی جدید

با انجام مراحل بالا پروسه دیلیت اکانت تلگرام برای شما با موفقیت به پایان خواهد رسید و سپس شما از طرف تلگرام پیام Your account was successfully deleted from our system. برای انجام چنین کاری به آخرین نسخه از تلگرام نسخه دسکتاپ نیاز دارید. • از هر فایل موسیقی کوتاه یا پیام صوتی به عنوان صدای اعلان استفاده کنید. کاملا واضح است برای هر کسب و کاری به منظور معرفی کردن کالا جهت جذب و فروش به مشتری، نیاز ضروری به تبلیغات می باشد تا دیده شود. در این شرایط هنگام ثبت نام مجدد در تلگرام شماره فعال سازی برای شما ارسال نخواهد شد و باید چند هفته ای صبر کنید تا شماره شما از حالت فلود خارج شود. اگر شما از اکانت تلگرام خود خارج شوید، تمام اطلاعات پیشین و فایلهای رسانهای در اکانت شما دست نخورده باقی میمانند و افراد هنوز هم میتوانند به شما در تلگرام پیام دهند.

اصلا وقتی تلگرام را روی گوشی داریم ،چه نیازی به کامپیوتر داریم؟ در این مرحله گزینه Done را انتخاب کنید. در مرحله بعد. رمز عبور مورد نظر را در کادر Password وارد نمایید. بعد از وارد کردن این عبارت به وب استور وارد شده و گزینه ADD TO CHROME را بزنید تا آن را به صورت افزونه و یک برنامه نصب شده روی مرورگر داشته باشید، شبیه به چنین چیزی نیز در مرورگر Opera موجود باشد . میتوانید با نصب ایکس پلاس از سوبانت از این امکانات بهره مند شوید. برای حذف دسترسی تلگرام طلایی و دیلیت اکانت تلگرام که روی سرورهای تلگرام فعال است، بایستی وارد تنظیمات تلگرام شوید. ترفندها و روشهای متعددی برای دیلیت اکانت تلگرام وجود خواهد داشت که شما میتوانید از هرکدام این روشها برای حذف اکانت تلگرام خود استفاده کنید. صفحه جدید به شما اطلاعات بیشتری در خصوص دیلیت اکانت تلگرام و پیامدهای آن ارائه خواهد داد.

ورود ب تلگرام با گوگل

4- کانتک هایی که به حساب خود اضافه کرده اید پاک می شوند. مخاطبین شما هنوز قادر به چت با گروه هایی که شما ایجاد کرده اید خواهند بود، و آنها هنوز هم کپی پیام هایی که شما برایشان ارسال کرده اید را دارند. برای سفارش ممبر پروکسی تلگرام می توانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند تهیه کنید. در همین زمینه بخوانید، بهترین هاست تلگرام را از کجا بخریم؟ بهتر است بدانید که پروسه دیلیت اکانت تلگرام با لینک مستقیم ارتباطی با نوع سیستمعامل دستگاه شما نخواهد داشت ازاینرو اگر برای دیلیت اکانت تلگرام در آیفون میتوانید به کمک مراحلی و نکاتی که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم بهآسانی فرایند حذف اکانت خود را انجام دهید. حالا به همان ایمیلی که موقع رمز دو مرحله ای داده اید مراجعه کنید و کد دریافتی را در فیلد مربوطه قرار دهید.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

می توانیم فایل های متنی دریافتی را مستقیم چاپ نماییم.. حالا می توانید داده های تلگرام را مشاهده کنید. و در مرحله آخر یک پنجره برای شما باز می شود که برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام خود باید روی گزینه Yes, delete my account کلیک نمایید. در اولین مرحله از آموزش حذف اکانت تلگرام قصد داریم روش اتوماتیک آن را در اختیار شما قرار دهیم، توجه داشته باشید که در پلتفرم تلگرام قابلیتی قرار داده شده است که اگر شما ۶ ماه به صورت مداوم آنلاین نشوید به صورت اتوماتیک اکانت شما حذف میشود، البته این مبحث قابل تغییر و ویرایش است و شما به راحتی میتوانید زمان آن را مدیریت کنید، شاید برای شما سوال پیش بیاید که چه بازه زمانی برای حذف شدن اکانت تلگرام به صورت اتوماتیک در نظر گرفته شده است؟

این لیست حاوی بازه های زمانی 1 ماهه تا 1 ساله است.

تنظیمات این بخش هنگام ساخت اکانت تلگرام روی شش ماه قرار دارد که میتوانید مدت زمان رو به یکسال یا اینکه کمتر از ۶ ماه تغییر دهید. ما در این آموزش سعی کردیم تا روشی را به شما آموزش دهیم تا در کوتاه ترین زمان، حذف حساب Telegram را انجام دهید. این لیست حاوی بازه های زمانی 1 ماهه تا 1 ساله است. ۴. پس از انتخاب بازه زمانی مد نظرتان از بخش تنظیمات خارج شوید. برای شما ۴ گزینه در نظر گرفته شده است که بازه زمانی ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه یا یک ساله را تعریف میکند. به این صورت که شما می توانید در لیست مخاطبین خود، ابتدا افرادی را مشاهده کنید که آنلاین هستند و به ترتیب آخرین افرادی را که به تازگی آنلاین بوده اند را مشاهده نمایید.

میدانستید که با دی اکتیو کردن شماره خود، حساب شما خیلی سریع در این پیامرسان برای همیشه بسته میشود! همیشه قبل از اینکه بخواهید حساب کاربری تلگرام خود را حذف نمایید. 2. لایه Cryptographic که در آن تمام پیام ها و داده ها قبل از انتقال رمزنگاری می شوند. قبل از حذف اکانت تلگرام به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ آیا به دنبال بهترین و ساده ترین روش حذف اکانت تلگرام هستید؟ آیا به دنبال راهی برای حذف اکانت تلگرام خود میگردید؟ این روش با تأخیر و فاصله زمانی حدأقل ۱ ماه اکانت شما حذف میشود. این پیغام زمانی برای شما نمایش داده می شود که روند حذف اکانت تلگرام شما طولانی شده باشد.

در این آموزش به صورت جامع ساده ترین روش حذف اکانت تلگرام را به زبان فارسی برای شما آوردیم. بنابراین توجه داشته باشید در صورت دیلیت یا حذف اکانت تلگرام تمام داده ها ، کانال ها و گروه های شما به صورت دائمی حذف می شود و با افتتاح مجدد حساب این داده ها برگشت داده نمی شوند و شما به عنوان یک کاربر جدید به حساب می آیید. ابتدا این ویدیو را مشاهده کنید و در صورت نیاز با استفاده از توضیحات و تصاویر نسبت به حذف اکانت تلگرام خود اقدام کنید. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا تنها با تنظیم زمان و سپس کنارگذاشتن اکانت مدنظر، آن را بدون هیچگونه اقدام اضافی دیلیت نمایید. بعد از انتخاب یکی از گزینههای یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله بعد از آخرین زمان آنلاین بودنتان در تلگرام اگر تا این مدت زمان انلاین نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد.

چند سوال پرتکرار را مورد بررسی قرار دهید.

البته، شما نباید در آن زمان از Telegram استفاده کنید. در تصویر چهارم مشاهده میکنید که زمان انتخاب شده به چه صورتی نمایش داده خواهد شد. در بروزرسانی های اخیر تلگرام یک قابلیت به نام Proxy Settings اضافه شده است که با استفاده از این قابلیت میتوانید آی پی خود را عوض کنید و در مواقعی که اپراتور شما را محدود کرده است با این امکان محدودیت را دور بزنید. در این بخش نیاز است کد ارسالی از سوی تلگرام را وارد نمایید. چند روزی هست که تعداد زیادی از کاربران با مشکلاتی از قبیل ارسال نشدن پیام وارد نشدن به حساب کاربری یا دریافت نشدن کد برای ورود به تلگرام رو … چند سوال پرتکرار را مورد بررسی قرار دهید. حذف یا دیلیت اکانت تلگرام به چند روش امکان پذیر است؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار