آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین Kucoin نام نویسی صرافی kucoin خانه تدبیر و اندیشه

آدرسهای والت یا همان آدرس کیف پول متناسب نوع ارز انتخابی و همچنین نوع شبکه انتقال متفاوت میباشند. پس از اتمام ثبت نام و ورود به صرافی کوکوین با موبایل یا کامپیوتر به صفحه اصلی این صرافی هدایت میشوید. برای فعال سازی شناسایی دو عاملی ابتدا لازم است به منوی اصلی صرافی بروید. محل قرارگیری منوی اصلی Kucoin در شکل زیر در موبایل و کامپیوتر نمایش داده شده است. در روش دوم میتوانید به صورت دستی کد تخفیف معاملات صرافی کوکوین را در هنگام ثبت نام وارد کنید.

کوکوین، بهترین صرافی بعد از بایننس

ویژگی‌های مثبت صرافی کوکوینویژگی‌های مثبت صرافی کوکوین باعث جلب توجه تعداد زیادی از افراد علاقه‌مند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده است. کشورهایی که به علت تحریم‌های اقتصادی نمی‌توانند به معاملات رمز ارزها بپردازند با ثبت نام در صرافی کوکوین به راحتی می‌توانند به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بپردازند. مثل هر صرافی دیگری علاوه بر ویژگی‌های خوب، ویژگی‌های بد و محدودیت‌هایی هم برای صرافی کوکوین وجود دارد که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. افرادی که مایل هستند تا فعالیت در کوکوین را آغاز کنند، می‌توانند این کار را با 10 دلار نیز آغاز نمایند. در واقع، 10 دلار، حداقل سرمایه لازم برای شروع معامله در بازارهای سایت صرافی کوکوین است. این سرمایه را می‌توان برای خرید یا فروش مورد استفاده قرار داد.

مرحله دوم: افزایش امنیت حساب

در آخرین مرحله می بایست بر روی گزینه Send Code کادر اول کلیک کنید. کد شش رقمی ارسال شده به ایمیل را باید ظرف مدت چند ثانیه در کادر “email verification code” وارد کرده و در نهایت روی گزینه “sign up” کلیک کنید. زمانی که بر روی این گزینه کلیک می کنید وارد صفحه ثبت نام می شوید. در این روش ثبت نام می توانید از دو روش ایمیل و شماره تلفن همراه ثبت ثبت نام کوکوین نام کنید.

کوکوین فرآیند کاربران ایرانی را تحریم نکرده و …این صرافی پنجمین صرافی برتر با حجم معاملات بیش از 1.5 میلیارد دلار در 24 ساعت در لیست Coinmarketcap است. در حال حاضر 25 درصد از تمامی دارندگان رمزارزهای دنیا در کوکوین حساب دارند. سرعت انجام معاملات به حدی بالاست که در کمتر از یک ثانیه، ده‌ها و گاها صدها معامله انجام میشود. کوکوین فرآیند کاربران ایرانی را تحریم نکرده و … تمامی این دلایل باعث شده تا این صرافی دیجیتال، بهترین جایگزین بایننس برای ایرانیان باشد. در ابتدا لازم است که وارد پنل کاربری خود در سایت شوید.

نحوه برداشت از صرافی کوکوین

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین Kucoin نام نویسی صرافی kucoin خانه تدبیر و اندیشه شایان ذکر است که صرافی کوکوین همچنین از سفارشات Stop Limit و Stop Market پشتیبانی می‌کند. اساسی ترین نوع سفارش است که از آن برای خرید بیت کوین در قیمت لحظه‌ای استفاده می‌شود. اگر قصد دارید معامله‌ای را با قیمت دلخواه انجام دهید یا رمز ارزی را با قیمت مورد نظر بخرید، سفارش محدود باز کنید. وقتی نوع رمز ارز و آدرس شبکه را انتخاب کردید، واریزی را انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید اتریوم ، ترون ، ایاس و Algorand را واریز کنید.