بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-بک لینک گلدلینک

به عکاسی و شیمی آلی علاقه دارد و تا امروز تولید مطالب متنوعی از مجله فرادرس را در حوزه‌های شیمی، هنر و بازاریابی به عهده داشته است. او اکنون به عنوان دبیر ارشد مجله علمی-آموزشی فرادرس افزایش رتبه سایت با بک لینک فعالیت می‌کند. همانطور که گفته شد، از جمله روش‌هایی که برای گرفتن بک‌لینک مورد استفاده قرار می‌گیرد، انتشار رپورتاژ آگهی است.

«لینک‌های سمی» از جمله بک‌لینک‌هایی به شمار می‌آیند که تاثیر نامناسبی بر روی رتبه سایت خواهد داشت. چنین بک‌لینک‌هایی زمانی ایجاد می‌شوند که از وب‌سایت‌هایی با امنیت پایین گرفته شده باشند یا این‌که بک لینک سایت از دستورالعمل‌های گوگل برای مدیران سایت پیروی نکرده باشد. بک لینک فالو یا همان «DoFollow Links» نوعی بک لینک سایت است که در الگوریتم «PageRank» مورد توجه قرار می‌گیرد به این معنی که چنین بک لینکی به بهبود رتبه سایت کمک می‌کند. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. فرض کنید مطلبی علمی یا فنی را منتشر کرده‌اید و برای دریافت بک‌لینک سایت و همچنین کسب درآمد بخواهید تبلیغات هدفمند انجام دهید. این امکان به کمک تبلیغات هدفمند و مبتنی بر کلیدواژه کاپریلا امکان‌پذیر است.

  • 3 – یک ایمیل دوستانه برایشان ارسال کنید و مودبانه بخواهید تا به سایت شما لینک سازی انجام دهند.
  • انکر تکست به کلمات قابل کلیکی گفته می شود که بک لینک با استفاده از آنها ایجاد می شود.
  • تخصص‌اش در گوگل ادز، تبلیغات کلیکی و CRO، او را به استاد همه فن حریف این حوزه تبدیل کرده و دانش‌اش در حوزه دیجیتال مارکتینگ مثال‌زدنی‌ست.
  • چون گوگل عوامل مختلف دیگری نیز در بررسی میزان ارزش بک لینک ها در نظر می گیرد.
  • پنگوئن گوگل، سایت‌هایی را که از روش‌های سئو کلاه سیاه برای گرفتن بک لینک استفاده می‌کنند فیلتر می‌کند.
  • در آخر، به تمامی افرادی که به اون اینفوگرافیک لینک داده بودن، ایمیل زدم تا بهشون بگ که این اینفوگرافی دیگه کار نمی کنه.
این افزونه همه لینک‌های صفحه مورد نظر را بررسی می‌کند و لینک‌های شکسته را با رنگ قرمز مشخص می‌کند. این استراتژی بیشتر برای وب‌سایت‌هایی کاربرد دارد که سابقه و جایگاهی دارند و نام آن‌ها در حوزه فعالیتشان تا حدی شناخته شده است. در این حالت به سراغ وب‌سایت‌هایی می‌روید که نام وب‌سایت یا برند شما را در مقالات خود ذکر کرده‌اند، اما به شما لینک نداده‌اند. لذا از صفر شروع نمی‌کنید و فقط لینکی که به خودتان تعلق دارد را احیا می‌کنید. ساختار سیلو روشی برای شکافتن و تقسیم‌بندی ایده اصلی یا کلمه کلیدی به بخش‌های مختلف است. چنین ساختاری به شما این امکان را می‌دهد تا عمق هر موضوع را بشکافید و به همه کوئری های (عباراتی که کاربر جستجو می‌کند) مرتبط با آن پاسخ بدهید.

استفاده از سایت‌سازها برای بک لینک‌سازی رایگان

مثلا سایت A، یک سایت گردشگری است که مطلبی درباره برنامه سفر یزد نوشته و در آن به یکی از مطالب سایت B که راجع به یزد است، لینک داده است. پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان از عناوین عمومی مانند “کلیک کنید” یا ” ادامه مطلب ” در لینک‌های خود استفاده نکنید. و بجای آنها از ” کلمه کلیدی“؛ “کلمه کلیدی به همراه متن دیگر“؛ “ نام وب‌سایت” (متن حاوی نام برند)؛ “آدرس وب‌سایت“؛ “نام برند” و… استفاده کنید. قبلا برای گوگل تعداد بک لینک ها اهمیت داشت اما حالا تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک میدهند اهمیت دارد. با توجه به این موضوع، اگر پشتکار کافی دارید، میتوانید در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی اقدام به برندسازی و ایجاد ارتباط های ارزشمند کنید تا به مرور مخاطبان به سایت تان لینک بدهند.

فصل پنجم: استراتژی های مورد علاقه من برای ساخت بک لینک

امروزه برای طراحی سایت بک لینک در سئو از مهمترین دغدغه های سئوکاران به حساب می آید. در حقیقت استفاده از بک لینک روشی مناسب برای موفقیت سایت در سئو و در زیر شاخه تبلیغات اینترنتی می باشد. در ادامه به اینکهBack Link چیست و در بهینه سازی سئو سایت چقدر میتونه نقش مهمی داشته باشه صحبت خواهیم کرد. موتور جستجوی گوگل روش‌های متفاوتی برای تشخیص خرید بک لینک توسط سایت‌های اینترنتی دارد. مهم‌ترین آن‌ها فعالیت تیم ویژه گوگل است که برای مبارزه با این پدیده به گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک می‌پردازد. استفاده از لینک Nofollow به موتورهای جستجوگر دستور می دهد که این لینک را دنبال نکنند.

ویژگی #3: بک لینک با کیفیت، با محتوای سایت شما مرتبطه

بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز-بک لینک گلدلینک