نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی در ادامه به صورت گام به گام ، مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای جلوگیری از متضرر شدن بهتر است از گزینه Spot برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید. اگر قصد معامله ارز خاصی را دارید می‌توانید از طریق گزینه جستجو در قسمت بالا و سمت چپ صفحه آنرا پیدا کنید.

هر کدام از صرافی‌ها خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا با استفاده از آن کاربران بتوانند مبادله ارزهای دیجیتال را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. صرافی کوینکس و بایننس جزء بهترین صرافی‌های دیجیتال هستند که در سال ۲۰۲۲ می‌توان برای مبادله ارزهای دیجیتال از آن‌ها استفاده کرد. این صرافی‌ها هر دو جزء معتبرترین صرافی‌های جهان هستند که کاربران زیادی در آن‌ها عضویت دارند. سپس باید کلمه عبور حساب کوینکس خود به همراه کدی که در نرم افزار Google Authenticator به شما نمایش داده شده را در عرض یک دقیقه بعد از کلیک روی send code وارد کنید. در صورت استفاده از کد QR، باید حتماً از آن عکس گرفته و آن را در جای امنی نگهداری کنید. اگر هم از «Private Key» استفاده کرده‌اید، باید آن کد را در جای امنی نگهداری کنید.

شرط ورود به حساب کاربری Coinex

فعال‌سازی این بخش برای استفاده و دریافت رمز تأیید از طریق استفاده از اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور مورد استفاده دارد. بعد از صحت سنجی ایمیلی، صرافی از شما درخواست ورود رمز عبور جدید را دارد. همانطور که مشاهده می کنید بقیه سطوح VIP1 تا VIP5 را هم در تصویر بالا به شما نشان داده شده است که با چه مقدار داشتن ارز CET می توانید کارمزد معاملاتی خود را کم کنید. اگر تمایل دارید که رمز عبور خود را تغییر دهید و یا قبلا رمز عبور راحت یا آسانی برای آن گذاشته اید و الان می خواهید آن را عوض کنید، در ابتدا باید روی بازتنظیم در جلوی رمز عبور کلیک کنید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بعد از انجام این مراحل در جلوی احراز هویت به شما گفته که احراز هویت شخصی شما در حال بررسی است و قبول یا رد احراز هویت هم در همین جا نیز به شما نشان داده می شود. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید. در کادر بعدی کد دعوت را می توانید بصورت اختیاری وارد نمایید که گاهی اوقات این کادر به شما نمایش داده نمی شود که نمایش و عدم نمایش این کادر مشکلی در ثبت نام شما ایجاد نمی کند.

اما قدم اول برای فعالیت در یک صرافی انلاین اقدام به ساخت اکانت و ثبت نام است. تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند معاملات مارجین را در اکسچنج‌های کوینکس انجام دهند. اپلیکیشن این صرافی هم وجود دارد که کار را برای معامله‌گران راحت‌تر کرده است. صرافی «Coinex» رابط کاربری آسانی دارد و معامله گران مبتدی به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. اگر در تنظیمات CET Deducation را فعال کنید، ۴۰درصد تخیفیف در کارمزدهایتانت لحاظ می شود.

نگاهی به شروع کار صرافی کوینکس

اطلاعات برداشت را در صندوق ایمیل خود با عنوان تأیید برداشت از کوینکس تایید کنید. پس از بررسی مجدد مبلغ برداشت و آدرس برداشت، روی «تأیید مجدد» کلیک کنید. کوینکس توسط شرکت تحقیقاتی CryptoCompare از بین 150 صرافی در رتبه 80 قرار گرفت و به طور کلی به آن نمره B داده شد. ضعیف ترین نقطه با توجه به این رتبه بندی عدم شفافیت در مورد تیم هست، اما KYC اجباری و عدم پایبندی به چارچوب های نظارتی دقیق دلیل دیگری برای رتبه نسبتا پایین این صرافی هست. از نظر کیفیت بازار، ارائه کریپتو و امنیت، این صرافی امتیاز نسبتاً خوبی دارد.

بهترین زمان برای حذف اکانت کوینکس

اکنون مطابق تصویر بالا صفحه تأیید امنیت باز می شود که برای شما از طرف کوینکس، یک ایمیل ارسال می گردد که حاوی یک کد 6 رقمی است. خود تتر به خاطر برنامه ای که در قرارداد هوشمندش نوشته در کیف پول ها می تونه اینکار را انجام بده اما برای مبالغ سنگین که فک کنه پولشویی بوده، نه مبالغ کمی مثل هزار تا ۱۰ هزار دلار. فرض کنید پیش بینی می کنیم که قیمت XRP رشد کند، در اینصورت پوزیشنی به صورت لانگ را برای خود ایجاد می نماییم. ولی احتمال دارد بازار دچار نوسان قیمت شده و قیمت به ۵۳ یا ۵۵ سنت برسد و Stop loss هم نگرفته باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار