بایگانی‌های دریچه فن کوئل موسسه فنی تکوک

این شیارها با جانمایی های مختلف بر روی درِ دریچه دسترسی فن کویل حک می‌شود. محل و میزان شیار های درِ دریچه دسترسی فن کویل به مقدار هوای لازم برای دستگاه فن کویل وابسته است. سطوح دریچه دسترسی فن کویل به روش رنگ پودری استاتیکِ کوره‌ای در کدرنگ های مختلف قابل پوشش است. دریچه دسترسی فن کویل آلومینیومی شیاردار به دوصورتِ پیچ ازتو و پیچ ازرو در محل خود نصب می‌شود. اگر جای پیچ ها بر روی نمای فریم دریچه دسترسی فن کویل زده شود به آن دریچه دسترسی فن کویل، دریچه دسترسی فن کویل ِ پیچ ازرو گفته می‌گردد،اگر هم این جای پیچ ها در داخل ساختار فریم دریچه دسترسی فن کویل زده شود به آن دریچه دسترسی فن کویل، دریچه دسترسی فن کویل ِ پیچ مخفی گفته می‌گردد.

ابعاد درب درب دریچه دسترسی فن کویل خطی لولایی دقیقا به ابعاد دلاخلیِ فریم برمی‌شود.البته از سه بُعد باید به میزان ۲ میل کسر کرد و از بُعد چهارم که به لولا متصل می‌گردد به میزان نیم سانت کسر می‌گردد که درب بدون هیچگونه گیری باز و بسته شود. ابعاد درب دریچه دسترسی فن کویل ساده‌ی آلومینیومی وزنه‌ای نسبت به ابعادِ نشیمن گاهِ سه پریِ فریم از هر طرف به میزان ۱ تا ۲ میل کوچکتر در نظر گرفته می‌گردد تا درب دریچه دسترسی فن کویل به راحتی در نشمین گاهِ فریمِ دریچه دسترسی فن کویل جانمایی گردد. نکته‌ی مهم قبل از طراحی و ساخت دریچه دسترسی فن کویل وزنه‌ای آلومسینیومی ساده، این موضوع است که باید فاصله‌ی بین دستگاه فن کویل و دریچه دسترسی فن کویل به قدری باشد که امکانِ جداسازی و جانماییِ مجددِ درب دریچه دسترسی فن کویل به راحتی وجود داشته باشد.در صورتیکه‌این فاصله بیش از حد کم باشد درب دریچه دسترسی فن کویل وزنه‌ای امکانِ جداسازی از فریم را نخواهد داشت.

مقاومت در برابر رطوبت بالا، وزن سبک، تنوع رنگ و مدل موجب انتخاب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی توسط بسیاری از مشتریان شده است. در نظر داشته باشید که نصب هر یک از انواع دریچه های فن کویل با توجه به ساختار مختلف، بسیار متفاوت می باشد و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانند به بهترین شکل، دریچه های مورد نظر شما را نصب و راه اندازی نمایند. همچنین بالا بودن کیفیت رنگ دریچه ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است که برای این منظور نیز از بهترین نوع رنگ یا ورق های رنگی گالوانیزه شده استفاده می شود. دریچه های فن کویل به شکلی طراحی و ساخته می شوند که بتوان به راحتی در محل خود نصب شوند. همچنین نحوه باز و بسته شدن دریچه های فن کویل از دیگر آیتم هایی می باشد که بایستی در طراحی این محصولات به آن توجه ویژه ای شود و تنوع بالایی را در این خصوص داشته باشند.

دریچه دسترسی فن کویل مشبک نیز جهت دستگاههایی کاربرد دارد که مکشِ آنها از زیرِ فنکویل تأمین می‌گردد و مکانیسم آن نیز منافذ مشبکِ دریچه دسترسی فن کویل مشبکدریچه مشبکی ست که در بدنه درب دریچه دسترسی فن کویل نصب می‌گردد قابلِ توجیه است. درواقع دریچه مشبک با سوراخهای لانه زنبوری، بهترین امکان را برای مکشِ هوای محیط به داخلِ محفظه دستگاه فن کویل ایجاد می‌نماید و بهترین راندمان را برای کارکردِ دستگاهِ فن کویل ایجاد می‌نماید.ضمنِ اینکه برای تطابق و تناسب با این نوع دریچه دسترسی فن کویل، بهتر است دریچه های دمشِ هوای فن کویل نیز از نوعِ مشبک یا لانه زنبوری باشد. دربِ دریچه دسترسی فن کویل مشبک را می‌توان هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی تولید و عرضه کرد.سطحِ بدنه دریچه دسترسی فن کویل مشبک با رنگ کوره‌ای و در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد.دریچه دسترسی فن کویل مشبک را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب کرد. این دریچه دسترسی فن کویل دارای مشخصه‌ی شیاردار بودن است.یعنی روی درب دریچه دسترسی فن کویل برای تأمین هوای برگشتِ دستگاه فن کویل یک سِری شیار ۹ یا ۱۸ سلنتی حک می‌شود که همین موضوع نیز وجهِ تسمیه‌ی این دریچه دسترسی فن کویل گشته است.

دریچه زیر فن کویل آلومینیومی

پره ای شکل هستند و دارای منافذی در گوشه ها هستند که باعث شده عملکردی بسیار مطلوبی را جهت تهویه رقم بزنند و دریچه ها به صورت وزنه ای و لولایی امکان باز و بسته شدن دارند مناسب برای محیط اداری می باشند. دریچه فن کویل صنعتی در اصل دریچه هایی با ابعاد بزرگ و سفارشی هستند که اکثرا در سازمان های بزرگ برای برج های خنک کننده و یا تاسیسات آن ساختمان استفاده میشوند. البته می توانید برای کسب راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص خرید این تجهیزات، با همکاران متخصص ما از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اصلی ترین کاربرد و راهنمای خرید اینترنتی دریچه های فن کویل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. یکی از قدیمی ترین دریچه های زیر فن کویل یا دریچه های زیر دستگاهی دریچه های زیر فن کویل پانچی می باشد.

  • روندِ تولید دریچه دسترسی فن کویل چوبی ام دی اف به‌این ترتیب است که ابتدا طرح و مدلِ دریچه دسترسی فن کویل چوبی (ام دی اف) به وسیله نرم افزارهای دیجیتالی طراحی و سپس قطعاتِ ام دی اف به وسیله دستگاه “سی ان سی” بر اساسِ طرحِ اولیه شکل داده می‌گردد و پس از مونتاژ، دریچه، به وسیله رنگِ پی وی سیِ ضدآب پوشش داده می‌گردد.
  • شرکت تهویه نو آستیاک (مسئولیت محدود )با شماره ثبت ۴۳۴۲۰۰، از برترین مجری ها و تولید کننده های سیستم های شوتینگ ،کانال های انتقال هوا ( کانال سازی، کانال سازی کولر )،انواع دریچه های تنظیم هوا، دمپرهای صنعتی(دمپر دستی و ضد حریق) ،انواع لورر و دریچه گریل، عایق های حرارتی و برودتی و کلاهک های پره ای (کلبه ای) لوور هوارسان بامی و دیواری می باشد.
  • فریم دریچه زیر فن کویل از از چهار قطعه پروفیلی که در سایز های جفتی با هم برابر هستند استفاده می شود .
  • برای سایزینگِ دقیقِ ابعاد دریچه دسترسی فن کویل باید ابعاد طول و عرض قاب یا فِریم زیرِ فن کویل را به صورت صفربه صفر از داخل اندازه گرفت.

امروزه شما می توانید سایز ها و ابعاد بسیار متنوعی از این دریچه ها را در بازار مورد مشاهده قرار دهید. شرکت تهویه نظری نیز سعی بر آن دارد تا بهترین و باکیفیت ترین انواع دریچه فن کویل را برای مشتریان خود عرضه نموده و از این طریق به یکی از موفق ترین و مشهورترین شرکت ها در زمینه عرضه و فروش دریچه های مذکور به شمار آید. دریچه زیر فن کویل دریچه هایی هستند که زیر دستگاه های فن کویل استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. البته یکی دیگر از کارایی های این نوع دریچه ها برای مکش دستگاه می باشد. با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های زیر دستگاهی یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد.

انواع هاش و کاربرد هاش در ساختمان

بایگانی‌های دریچه فن کوئل موسسه فنی تکوک شرکت تهویه فراز با سال ها تجربه در زمینه تولید و ارایه انواع دریچه زیر فن کویل آماده ارایه هرگونه خدمات در مورد ساخت و نصب انواع دریچه زیر فن کویل دریچه فن کویل می باشد. برای عدم بروز مشکل در زمان نصب دریچه زیر فن کویل استیل،لزوماً باید در زمان سایزینگ به گونیا بودنِ قاب یا کلافی که قرار است دریچه زیر فن کویل بر روی آن نصب شود دقت نمود.درصورت عدمِ گونیا بودنِ این کلاف، امکانِ نصب صحیح و درستِ دریچه زیر فن کویل در محلِ خود به حداقل نزول می کند. نصب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در انواع سقف کاذب به راحتی امکانپذیر گردد. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه فن کویل پلاستیکی با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. رنگ دریچه فن کویل پلاستیکی عمدتا سفید یا شیری است و شکل آن به صورت چهارگوش مشبک و گرد مشبک است و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار