دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

پس از آن که دستگاه هواساز برای هوارسانی در سقف کاذب نصب گردید، جهت دسترسی و بازدید و تعمیر و سرویس آن از دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت از دو قسمت فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ساخته گردیده است. اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق دریچه بازدید داکت اسپلیت تامین شود، روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید شیار طراحی گردد. این گوشه زنی باعث تشکیل گونیای کامل در هر یک از گوشه های فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. برای اتصال هریک از اضلاع دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک قطعه فلزی بنام کرنر استفاده می نماییم.

این نوع دریچه دارای فریم و دربشان از جنس آلومینیوم است و به تبع از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت برخوردار شده است و جز مهم ترین مزیت‌ های آن حساب می‌ شود. از دیگر مزیت های دریچه داکت اسپلیت آلومینیومی این است که در انواع طرح‌ ها و ابعاد مختلفی تولید می‌ شود. داکت اسپلیت ها در انواع مختلفی از جمله، زمینی، سقفی، دیواری، کانالی و … تولید می‌ شوند. و به راحتی به قطعات فن کویل ها، کنداسور و هر قطعه ای که در یونیت داخلی آن قرار دارد، دسترسی پیدا شود. لازم به ذکر است این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت را هم از جنس چوب،هم از جنس آلومینیوم و هم از جنس پی وی سی میتوان تولید و عرضه نمود.

کاربرد دریچه داکت اسپلیت

از خصوصیات بازر این نوع از لوله‌ها تنوع بالا در مدل‌های پلی اتیلن، الاستومری، پشم شیشه و کمبی اشاره دریچه داکت اسپلیت داشت. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل خصوصیات ویژه خود را داشته و وزن سبک، انعطاف بالا، نصب آسان و متناسب با شرایط متغیر از ویژگی‌های مشترک آن‌ها است. در ادامه به بررسی جزئی‌تر دو مورد از بهترین و پرمصرف‌ترین مدل‌های لوله فلکسیبل خواهیم پرداخت. عایق الاستومری رولی در ضخامت مختلف از جمله ۳-۶-۹-۱۳-۱۹-۲۵ میلیمتر تولید و بنا به جدول ضخامت در هر مقطع مورد کاربرد قرار می گیرد.شایان ذکر است عایق الاستومری رولی در عرض های ۱ و ۱.۲۵ متر بصورت استاندارد تولید می شود که بنا به ابعاد و سایزهای مورد نظر می توان آنرا در مقاطع مختلف مورد کاربرد قرار داد. اسپلیت دریچه دهش و دریچه تایلی سقفی دریچه بازدید شیر الات جنس الومینیومی همه نوع سایزی به سفارش مشتری… برای خرید دریچه های بازدید لازم است تا ابعاد متناسب با محل مورد نظر را به درستی محاسبه کنید.

  • جهت تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی وزنه‌ای به ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب گردد توجه می نماییم.این ابعاد می‌تواند سایز اصلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را به ما دهد.
  • به طور عمده از ورق آلومینیوم یک میل برای درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی استفاده می‌گردد.
  • معمولا لولا را بر روی طول درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می نمایند تا مقاومت بیشتری در زمان باز شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از خود بروز بدهد و به راحتی توانِ نگهداریِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را داشته باشد.
  • درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک به دو صورت وزنه‌ای و لولایی با قفل زیمنس تعبیه می‌شود.
  • ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعیین می‌گردد.
پس از انجام مراحل فوق برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدامات شروع می‌شود. پس از ایجاد یک چهارچوب به عنوان فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، نوبت به ایجاد جای پیچ بر روی این فریم می‌رسد. اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو در محل خود نصب بشود، این جای پیچ ها بر روی نمای بیرونیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌گردد.

دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

اگر هم که قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ از تو یا پیچ مخفی تعبیه شود باید این جای پیچ ها در ساختار داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد گردند. لازم به ذکر می‌باشد این جای پیچ ها باید در مرحله ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و قبل از عملیات رنگ بر روی ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت حک گردد تا هیچگونه خط و خش یا آسیبی پس از رنگ به هیچ نقطه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود.. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای ساختار فریم و درب از جنس آلومینیوم می باشد.ساختار فریم در تمامی انواع این دریچه بازدید داکت اسپلیت از پروفیل آلومینیوم و ساختار درب نیز از جنس ورق آلومینیوم با طرح های گوناگون تشکیل یافته است.عرض های بکار رفته در تولید پروفیل فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو مقیاس ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و ارایه است. ضخامت ورق آلومینیوم بکار رفته در ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بین ۱ تا ۱.۲۵ میلیمتر بنا به تناسب ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت قابل تغییر است. یکی از مواردی که با لولایی بودنِ نوعِ دریچه داکت اسپلیت باید قبل از عملیات رنگ بر روی درب دریچه داکت اسپلیت صورت پذیرد،ایجادِ سوراخ یا سوراخهای جای قفل زیمنسی می باشد.

الف-۶- دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی آلومینیومی با درب وزنه ای

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار