گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو Redmi Note 8 Pro

این پردازنده هشت هستهای میباشد و با آن سرعت بسیار روانی را در هنگام اجرای برنامهها به کمک رم شش گیگابایتی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو تجربه خواهید کرد. یکی از نکات جالبتوجه این است که ردمی برای نخستین بار سری ردمی نوت را با پشتیبانی از گواهینامه IP52 عرضه میکند.قبلاً این سری از گوشیها تنها در بردارنده پوشش P2i بوده اما فاقد گواهینامه رسمی محافظت در برابر آب و گردو خاک بودند.در نتیجه اگر برچسب قیمتی این مدل را در نظر بگیرید میشود آن را امتیازی به حساب آورد که قطعاً از سوی طرفداران شیائومی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. همان طور که گفتیم این اعداد هر کدام سطوح مختلفی از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

البته گفته شده است که یک شیشه فشرده شده سبب ایجاد یک لایه ایمنی اضافی شده است؛ در نتیجه مقاومت بسیار ملایمی در برابر آب ارائه می دهد. همین داستان در مورد Motorola Moto G31 (نوع هندی) نیز صدق می کند. می نوت 10 پرو نیز از این قاعده پیروی می کند و چهارمین دوربین آن، از نوع فوق عریض می باشد که به حسگر 20 مگاپیکسلی مجهز شده و با استفاده از لنز 13 میلیمتری با دیافراگم f/2.2 ، زاویه دید 117 درجه ای را در اختیار می گذارد.گذشته از دوربین 5 گانه، نکته جالب دیگر در این قسمت، استفاده از 4 فلاش فروشگاه آنلاین فونر LED می باشد. نوع طراحی قاب شیائومی به شکلی است که بدون تردید در کنار خرید محافظ صفحه نمایش برای آن و انواع کاورهای موجود، محافظت از لنز دوربین نیز اهمیت بالایی دارد.

خرید گوشی شیائومی اکنون شما به درک اساسی از تمام مزایای و ویژگیهای که یک قاب گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 می تواند داشته باشد رسیده اید و میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.در کنار مواردی که بیان کردیم، چنانچه قصد خرید سایر اکسسوری ها مانند هندزفری، باتری و پاور بانک برای شیائومی را دارید، می توانید با بررسی محصولات اورجینال ارائه شده، کیفیت بالایی را در دستور کار خود قرار دهید.همواره تاکید می شود به منظور بهره وری بیشتر از گوشی های هوشمند، خصوصاً محصولات و قاب شیائومی، روی به خرید محصولات اورجینال بیاورید. در این چند سال اخیر که شرکتهای بزرگ تولید گوشی موبایل قیمتهای بالایی برای پرچمداران خود در نظر میگیرند، وجود گوشیهای میان رده با امکانات خوب یک نعمت بزرگ محسوب میشود. علاوه بر تمام این ها تکنولایف تجهیزات گیمینگ هم برای گیمرهای عزیز فراهم کرده تا نیاز خود را با بهترین قیمت های بازار از این فروشگاه تامین کنند.

بررسی گوشی شیائومی

جهت دریافت لیست قیمت عمده فروشی اجناس، شماره تماس خود را وارد کنید. در سنسورهای RYYB، پیکسلهای زرد به جای پیکسلهای سبز مورد استفاده قرار میگیرند و با این کار سنسور میتواند ۴۰ درصد نور بیشتری دریافت کند که این امر منجر به بهتر شدن جزییات تصاویر و بهبود عملکرد در محیطهای کمنور میشود. همکاران محترم جهت دریافت لیست قیمتهای عمده فروشی ابتدا میبایست مدارکی دال بر همکار بودن مانند تصویر کارت ویزیت، عکس مغازه یا جواز کسب و… البته این سنسور به دلیل داشتن رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی، از پیکسلهای ۰.۸ میکرومتری یا در حالت ترکیبی از پیکسلهای ۲.۴ میکرومتری بهره میبرد. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد. در این طراحی، لنز و سنسورها در زاویهای ۹۰ درجه درون بدنه تعبیه میشوند و نور از طریق آینه روانهی سنسور میشود.

موبایل سامسونگ

سنسورهای بزرگتر نور بیشتری ثبت میکنند و تصاویر شفافتر با محدوده دینامیکی بهتری خلق میشود. در سال 2021، Samsung Z Fold3 و Samsung Z Flip3 امکانات بیشتری را ارائه کردند، که باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی با دوام بیشتر در برابر آب، به علاوه سازگاری با قلم S طراحی شده بودند. با این حال، طراحی گلکسی A33 بد به نظر نمیرسد زیرا ترکیب متریال پلاستیک برای قاب پشتی و شیشه گوریلا گلس برای پنل آن، ظاهری مقبول و جذابی به آن داده است. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو که نسخه ی پیشرفته تر و با خصوصیات بهتری از ردمی نوت 7 می باشد دارای صفحه نمایشگر 6.3 اینچی بوده که پنل آن IPS LCD با 16 میلیون رنگ می باشد. این گوشی میانرده چینی دارای بدنه آلومینیومی و زیبا است.

این ابر برند کره ای توانسته است تا با ارائه گوشی مناسب برای هر دسته از مشتریان جایگاه خود را به عنوان رهبر گوشی های اندروید ثابت کند. فروشگاه اینترنتی فارس کالا در حال حاضرتخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه اینترنتی جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات لوازم جانبی برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت ها میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند. لذا در همین جهت اقدام به ساخت کانال عمده لوازم جانبی موبایل نموده است تا همکاران محترم در جهت مشاهده کالا و خرید هیچگونه محدودیتی نداشته باشند. همانگونه که می دانید، نوع ساخت تلفن همراه به شکلی است که با قابلیت فست شارژ، در سریع ترین زمان قابلیت شارژ شدن دارد. این گوشی در واقع یک اسمارتفون میان رده است که از کیفیت ساخت خوبی بهره میبرد. ایتنا – این رییس سامسونگ اعلام کرد که با اینکه انتظار میرود بازار اسمارتفون در جهان در سال جاری افت کند، ولی تقاضا برای اسمارتفونهای رده ممتاز همچنان در بازارهای کشورهای پیشرفته در سطحی بالا باقی میماند.

اولین گوشیهای سامسونگ با نسخه خام اندروید عرضه میشدند. گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس دارای مشخصاتی تقریبا مشابه با سامسونگ گلکسی S20 است. شایان ذکر است که تمام محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصل بودن محصول هستند و همراه با کارت گارانتی عرضه میشوند. اولین گوشیهای سامسونگ با نسخه خام اندروید عرضه میشدند. پردازندههای گرافیکی Mali باعث میشود تا هیچ نگرانی در اجرای سنگینترین بازیها موجود اندروید نداشته باشید و به راحتی بتوانید بازیهایی مانند Call of duty، فورتنایت و پابجی را اجرا کنید. مجموعه جانبی 360 جز وارد کنندگان دسته اول لوازم جانبی موبایل و تبلت در ایران است که این امر سبب شده تا محصولات این فروشگاه جزو بروزترین و بهترین محصولات موجود در بازار باشند.

پس اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیتترین لوازم جانبی گوشی موبایل هستید درست انتخاب کردهاید، زیرا تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی جانبی 360 دارای ضمانت اصل بودن کالا هستند پس با خیال آسوده میتوانید خریدهای عمده و خرده خود را از بین مدلها و برندهای معتبر انجام دهید. همچنین بهدلیل داشتن نمایندگی محصولات برند MCDODO ،LITO ،GKK و واردات مستقیم این برندها دارای قیمتهای رقابتی میباشد. لازم به ذکر است که جانبی 360 آماده همکاری با همکاران محترم در جهت فروش و پخش عمده لوازم جانبی موبایل در سراسر کشور میباشد. از تلفنهای ساده ارزان تا گوشیهای ممتاز، گوشیهای شیائومی همه چیز را برای شما آماده کردهاند. شما میتوانید این گوشی را در کنار بهترین محصولات گلکسی S20 قرار دهید، اما با این تفاوت که قیمت جذابتری را برای خریداران به همراه دارد. مجموعه” جانبی 360″ با توجه به سیاست کاری و خط مشی تدوین شده خود فقط در زمینه پخش و عمده فروشی لوازم جانبی اورجینال و با کیفیت فعالیت دارد و به هیچ وجه در حوزه فروش محصولات فیک و تقلبی فعالیت نمیکند.

همانطور که گفتیم با افزایش فاصله بین لنز و سنسور میتوان زوم اپتیکال را بیشتر کرد. اگر دوربین پریسکوپی با زوم ۵ برابری P30 پرو برای شما بسیار جذاب بوده، پس بدون شک زوم ۱۰ برابری اپتیکال هواوی P40 پرو پلاس هم میتواند نظر شما را جلب کند. بهترین گوشی شیائومی برند برجستهای است که در ارائه ویژگیهای سطح بالا در گوشیهای هوشمند خود از جمله صفحهنمایش عریضتر، پردازندههای سریع، دوربینهای جلو و عقب با وضوح بالا و تمام آنچه در یک گوشی مقرونبهصرفه انتظار دارید، اهمیت زیادی میدهد. این بهخصوص برای بازیهای موبایل قابلاعتماد است و پردازنده Exynos 990 گوشی فقط قدرت آن را افزایش میدهد.

موبایل شیائومی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار