انواع سفارشات در کوینکس آپدیت جدید آکادمی مالی آتِس آموزش صرافی کوینکس

این خود به معنای طی کردن مراحل اضافی برای خرید رمز ارز ها است. اپلیکیشن های موبایل مخصوصی برای این کیف پول طراحی شده اند. Via Wallet از بیش از سی رمز ارز و بیش از یک میلیون توکن بر اساس بلاک چین های ETH و BTC پشتیبانی می کند. در صورت اضافه کردن کوین ها از طریق فرم های ارتباطی، این کیف پول در دسترس خواهد بود. صرافی کوینکس امکان ماینینگ و استخراج بیت کوین را نیز داراست. با این حال، فرایند ماینینگ به صورت ادامه دار در این پلتفرم صورت نمی گیرد و برای انجام این کار، مدیران این صرافی وقفه هایی را در نظر می گیرند.

  • یکی از مزیت های صرافی کوینکس پایداری و امن بودن این صرافی می باشد که با پشتیبانی از حداکثر 10 هزار TPS و با موتورهای پرسرعت اختصاصی این امر را محقق کرده است.
  • برای رفع این چالش بهترین راه حل استفاده از اپلیکیشن کوینکس است.
  • پاسخ این سوال بله است در همه بازار مالی زمانی که شما سود می‌برید، تعدادی دیگر ضرر می‌کنند اگر آموزش ندیده باشند یا از افراد باتجربه و متخصص استفاده نکنند.
  • در آخر رمزهای ورود به حساب و ایمیل خود را به خاطر بسپارید و از آنها حسابی نگهداری کنید.
  • واریز و برداشت در این صرافی با سرعت بالا انجام می شود و محدودیت تعداد دفعات برداشت در یک روز را ندارد.
  • به این ترتیب، آنالیز سود و زیان حساب اسپات شما به صورت روزانه فعال می‌شود.
با انتخاب این گزینه شما میتوانید ارز دیجیتال خود را به سایرین انتفال دهید . در این نوع انتقال کارمزد انتقال از شما به عنوان انتقال دهنده کسر میگردد. رمز ارزهای فراوانی وجود دارند که کاربران می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند. کاربران، رمز ارزهای اصلی را که در تمام صرافی‌های بزرگ دیگر استفاده می‌شود می‌شناسند. اینها عبارتند از بیت کوین، تتر ، اتریوم ، بیت کوین کش ، کاردانو ، ریپل ، تزوس و بسیاری دیگر . برای جلوگیری از متضرر شدن بهتر است از گزینه Spot برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید.

معمولاً سایت‌های صرافی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان دلار تتر را گرانتر از نرخ دلار کاغذی به فروش می‌رسانند که قیمت‌گذاری اینجا صحیح آن است. حتی اگر تتر شما روی شبکه ترون باشد این کارمزد خیلی کمتر هست و حتی تا نیم دلار ممکن است کارمزد شما کاهش پیدا کند که به نسبت کارمزد تتر نسبت به کارمزد شبکه اتریوم و بیت کوین خیلی کم‌تر هست. اگر از فعالان بازار ارز دیجیتال باشید، احتمالا نام صرافی کوینکس را شنیده‌اید. سایت کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال عالی برای افرادی است که به دنبال بازار معاملات اسپات قوی با امکان دسترسی به معاملات آتی دائمی و معاملات مارجین برای سرمایه گذاران هستند. تعداد توکن های پشتیبانی شده در آن بسیار زیاد است و تعداد آن ها به طور پیوسته در حال رشد است، به این معنی که شما می توانید مجموعه ای عالی از آلت کوین را با قیمت کم در اینجا پیدا کنید.

بهتر است این کدها را در جایی خارج از گوشی‌تان ذخیره کنید. مثلاً روی گوگل درایو قرار دهید یا آن را در یک دفترچه یاداشت کنید. برای این کار، پس از ورود به حساب، در قسمت «Security» روی فعال‌سازی تایید هویت گوگل کلیک کنید. همچنین اگر برای اولین بار وارد حساب خود شوید، برای شما پیغامی مبنی بر فعال‌سازی تایید هویت دو عاملی نمایش داده می‌شود که می‌توانید تایید هویت گوگل را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در کوینکس

در ادامه آموزش صرافی کوینکس، باید نحوه ارتقای امنیت حساب کاربری را بررسی کنیم. اولین پیشنهاد ما تعیین رمز عبور قوی برای حساب کاربری است. در کنار آن، توصیه می‌کنیم حتماً از قابلیت احراز دو عاملی برای ورود به حساب کاربری استفاده کنید. برای این منظور باید اپلیکیشن Google Authenticator را در موبایل خود نصب و به حساب کاربری‌تان در صرافی کوینکس متصل کنید. به این ترتیب، در زمان ورود به حساب کاربری رمز عبور جداگانه‌ای از طریق اپلیکیشن Google Authenticator تعیین می‌شود که باید از آن استفاده کنید. کارمزد کوینکس نسبت به بقیه صرافی ها به صرفه تر است یعنی کوینکس نیز همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند.

صرافی coinex محبوب بین ایرانیان

انواع سفارشات در کوینکس آپدیت جدید آکادمی مالی آتِس آموزش صرافی کوینکس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار