چه نوع هاردی برای دوربین مداربسته مناسب است ؟ هایک ویژن تهران-امن باش

چه نوع هاردی برای دوربین مداربسته مناسب است ؟ هایک ویژن تهران-امن باش

سیستم‌های نظارتی یا دوربین مدار بسته نیز یکی از این انواع هستند که طی سالیان گذشته شاهد عرضه هارد دیسک‌های مخصوص برای استفاده از آنها وبسایت amnbash بوده‌ایم. در واقع استفاده از هاردهای مخصوص دوربین مدار بسته (هارد برای دی وی آر)، بهترین انتخاب برای این اهداف است. با توجه به توضیحات ارائه شده در بخش مربوط به انواع هارد دیسک‌ها WD (وسترن دیجیتال) با رنگ‌های مختلف، هارد دیسک‌های بنفش بهترین گزینه برای سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته شما هستند. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های نظارتی و امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران، دامنه خدمات و فروش محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.

بررسی روتر دی لینک DIR-822 ؛ پوشش دو بانده برای خانه شما

DVR ها معمولا تعداد مشخصی از هارد با ظرفیت محدودی را پشتیبانی می کنند. البته گاهی علت عدم شناسایی هارد توسط دستگاه رکوردر می‌تواند خرابی کابل ارتباطی هارد با دستگاه و یا خرابی کابل برق تغذیه هارد نیز باشد. اینترنال نیاز است تا از چندین دستگاه به طور همزمان پشتیبانی کند و بدون وقفه اطلاعات را در خود ذخیره کند. در سیستم‌های حفاظتی و DVRها به هارددیسکی با توانایی ذخیره‌ی پیوسته‌ی داده‌ها نیاز است و باید بتواند هر روز، حجم زیادی از داده‌ها را ذخیره کند. هارد Western Digital میتواند خروجی 64 دوربین مداربسته را به صورت هم‌زمان روی خود ضبط کند که استفاده از آن را در سیستم‌های مداربسته بسیار مناسب است.

این دستگاه­‌ها می­توانند دارای فرمت H264، H265 و یا H265+ باشند. سومین عامل میتواند مدت زمان ضبط تصاویر باشد که با توجه به تعداد روزهای مورد نیاز جهت ذخیره اطلاعات، باید ظرفیت مناسب هارد انتخاب شود. لازم به ذکر است که جهت صرفه جویی در ظرفیت اشغالی هارد، می­توان از روش‌های ذخیره سازی جدید یا انتخاب مناسب فرمت ضبط تصاویر استفاده کرد.طول عمرطول عمر هارد رابطه مستقیمی با ابزار‌های استفاده شده در ساخت آن مثل جنس صفحه‌ها، تکنولوژی و … دارد.

بد سکتور شدن هارد

اگر تا به حال هارد دیسک‌هایوسترن دیجیتال خریداری کرده باشید، احتمالا رنگ بندی‌های متفاوت را دیده‌اید. این مورد ممکن است شما را در خرید هارد دیسک مورد نیاز سردرگم کند. این روند تا زمانی که حجم حافظه هارد پر شود ادامه دارد و در ادامه بسته به سناریو ذخیره سازی تعریف شده، اغلب دستگاه شروع به جایگزینی داده ها از انتها می‌کند.

  • دقت کنید که همواره انتخاب ظرفیت مناسب هارد برای دی وی آر جزء آیتم‌های مهم در هر سیستم نظارتی است و به قول معروف بهتر است دست بالا را برای انتخاب هارد دیسک دوربین مدار بسته در نظر داشته باشید.
  • در پایین صفحه سه سربرگ یا تب از چپ شامل محاسبه زمان قابل ضبط، محاسبه ظرفیت مورد نیاز و محاسبه سرعت مورد نیاز وجود دارد.
  • لذا این سوال برای شما پیش می آید که تفاوت هارد اصلی و شرکتی در چیست.
  • البته گاهی علت عدم شناسایی هارد توسط دستگاه رکوردر می‌تواند خرابی کابل ارتباطی هارد با دستگاه و یا خرابی کابل برق تغذیه هارد نیز باشد.
  • هارد دیسک های معمولی، نهایتا به مدت 6 روز در هفته و هر روز 8 ساعت کار می کنند و دارای عملکرد متوسطی هستند.
طول این هاردها ۱۴۶ میلیمتر، عرضشان ۱۰۱.۶ میلیمتر و ارتفاعشان در دو اندازه ۱۹ یا ۲۵.۴ میلیمتری در دسترس هستند. هارد دیسک‌ها در انواع مختلف سایزها و اندازه‌ها به بازار عرضه می‌شوند که ممکن است مصرف انرژی، حافظه کش و … متفاوتی داشته باشند. شاید بگویید در گذشته از هارد کامپیوتر برای دوربین استفاده کرده‌ایم و ماه‌هاست که مشکلی ندارد. هرچند قرار نیست هارد کامپیوتر در صورت استفاده به عنوان هارد دوربین منفجر شود، اما به روشنی برای این کار ساخته نشده است و شما در شرایط کاری غیر معمول از آن استفاده می‌کنید که شانس خرابی زودهنگام را حسابی بالا می‌برد. برند انتخابی شما هارد وسترن لیبل بنفش یا سیگیت surveillance باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار