طراحی ویلا در شمال

معمولاً در فضای مستر روم بخشی از محیط را به عنوان نشیمن اتاق در نظر می گیرند. این درحالی است که زمانی که یک ویلا را در گروه سبک کلاسیک یا همان سبک رومی قرار میدهند اولین نتیجهای که میتوان گرفت این است که در نگاه نخست این خطهای عمودی و افقی هستند که به چشم میآیند. طراحی داخلی ویلا شامل خدمات گوناگونی مانند طراحی آشپزخانه ، طراحی سرویس ها ، طراحی فضای تلویزیون و پذیرایی میشود که هر کدام از این فضا ها باید با استاندارد های منحصر به فرد خود طراحی داخلی شوند.

جهت طراحی و ساخت با ما در ارتباط باشید. طراحی ویلا دوبلکس در این حالت به این صورت انجام میشود که فضا هایی مانند آشپزخانه ، سالن ، پذیرایی و سرویس مهمان در طبقه پایین ویلا قرار میگیرد و دیگر فضا ها مانند اتاق خواب ها و حمام در طبقه بالا. به عنوان مثال اصول طراحی ویلا در شمال کشور با طراحی ویلا در تهران یا دیگر نقاط کشور با یکدیگر تفاوت هایی دارد. طراحی ویلا دوبلکس میتوان گفت برای علاقه مندان به ساختمان های ویلایی یک انتخاب همیشگی میباشد.

در این روش با همپوشانی مدت زمان طراحی و مدت زمان ساخت میتوان باعث سرعت بخشیدن به مدت زمان کلی ساخت ویلا شد. ممکن است طراحی و ساخت ویلا در نگاه اول کاری به نظر بیاید که نیاز به بودجه بسیار زیادی دارد اما روش های زیادی برای حل این مساله وجود دارد که مشاورین ما در دفتر معماری ایماژ میتوانند روشهای مدیریت هزینه را در این رابطه به شما توضیح دهند. برآورد هزینه و زمان لازم برای طراحی فضای سبز ویلا باید به طور دقیق و بر اساس طرح اولیه محاسبه شود. برای دیدن طرح های بیشتر دکوراسیون داخلی به بخش دکوراسیون منزل مراجعه کنید و به طور ویژه برای آشنایی با دکوراسیون منازل دوبلکس روی خانه دوبلکس کلیک نمایید. در نظر گرفتن فضا های خدماتی در طراحی ویلا شاید در ابتدا کاری بیهوده به نظر برسد اما در کیفی استفاده ما از ویلا به خصوص در دراز مدت تاثیر بسیار چشمگیری دارد.

همچنین این موضوع در سازه و ستون گذاری طراحی ویلا دوبلکس نیز چالش هایی ایجاد میکند که باید به آن ها پاسخ مناسب داد. به عنوان مثال فضا هایی مانند لاندری ، آشپزخانه کثیف ، انبار داخلی و حارجی و همچنین تاسیسات و غیره از جمله فضا های خدماتی هستند که میتوانند در هر چه بهتر و کارآمد تر شدن طراحی ویلا به ما کمک کند. سبک طراحی نما ویلا ، اندازه یک معامله گر واقعی برای این سبک است یعنی میتواند ارزش ملک را چندین برابرکند ، زیرا بستگی به کانسپت ها ، ایده نما استفاده از متریال و محیط اطراف دارد.

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

از این رو توانستهایم با طراحی و ساخت ویلاهای مختلف در نقاط مختلف ایران ضمن کسب رضایت مصرفکنندگان موفق به دریافت جوایز متعدد نیز شدهایم. از ویژگی های طراحی ویلا دوبلکس در این حالت ایجاد فضایی مناسب در زیر ویلا میباشد که میتواند به عنوان فضاهای تفریحی و خدماتی مانند استخر ، پارکینگ ، انبار و غیره از آن استفاده کرد. هر چند که این چیدمان به صورت معمول در طراحی ویلای دوبلکس استفاده میشود اما بسیاری از مواقع میتوان با جا به جا کردن این طبقات فضا های که فرد زمان بیشتری را در آن میگذراند مانند نشیمن و پذیرایی را در طبقه اول قرار داد و فضا های خواب که بیشتر برای استراحت در شب ها استفاده میشود در طبقه پایین قرار گیرد چرا که همیشه طبقه دوم ویلا منظره و دید بصری مناسب تری به بیرون دارد و این موضوع میتواند کیفیت ویلا را دو چندان بکند.

دکوراسیون چوبی طراحی ویلای مدرن با چوب یکی از زیباترین دکوراسیون داخلی خاص برای منازل به شمار می رود که طرفداران بسیاری دارد. همانطور که گفته شد ویلا فضایی است که دقیقا مطابق با خواسته های شما طراحی و ساخته میشود. پس یک طراحی ویلای دوبلکس عالی تنها گزینه برای شما میتواند باشد. خانوادههایی که در انتخاب خود شک دارند همواره گزینه ویلا دوبلکس را در مراحل طراحی ویلا میپسندند. سبک طراحی ویلای کلاسیک چگونه است؟ برخی ممکن است این شیوه را دوست نداشته باشند و به سبکهای مدرن و تلفیقی علاقه بیشتری داشته باشند; چرا که روحیه تنوع طلبی دارند; اما اگر شما فردی هستید که بیشتر خواهان نوعی آرامش هستید، و در این نوع از ویلاهای احساس آرامش بیشتری میکنید، احتمالا ساخت یک ویلای کلاسیک مناسب شما خواهد بود.

طراحی داخلی ویلا باغ

در این صورت می توانید پس از چند سال که از مد افتادند آنها را با طرحی دیگر و هزینه ای کمتر تغییر دهید. شما با رعایت اصول ذکر شده در بندهای بالا در ارتباط با مبلمان و سایر لوازم تزییناتی، میتوانید تصویری فوق العاده زیبا از دکوراسیون منزل خود را ارائه دهید. مبلها را اگر فضای داخلی کمی دارید در گوشهها قرار دهید و اگر فضای کافی دارید، هر طور که مناسب است قرار دهید. با این تفاوت که برای ساکنین شرق تهران دسترسی مناسب تری دارد. اصول طراحی ویلا با توجه به موقعییت هر ویلا متفاوت است.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

هدف از طراحی بنا هایی با این سبک، نمایش عظمت و قدرت است. سبک مدرن یکی از سبک هایی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از مواردی که در معماری داخلی خانه های دوبلکس مورد توجه می باشد راه پله های آن است که طراحی های خلاقانه و مدرن می تواند زیبایی خانه را چندین برابر نماید. اما تفاوتهای بزرگ و بارز در طراحی ویلای مدرن دوبلکسی که آرامش بخش و ایده آل باشد، در رعایت نکات بسیار جزئی اما فوق العاده مهم در طراحی باغ ویلا شماست که رعایت این نکات را شما میتوانید در ویلاهای مختلف ببینید. مساحت بیشتری برای پلان داخلی ویلا در اختیار داشته باشید .و فضاها در آن به اندازه کافی دلباز و آرامش بخش باشد. طراحی پله گرد از دیگر پله های محبوب در طراحی ویلا دوبلکس میباشد. از نکات دیگر در طراحی ویلا دوبلکس تصمیم گیری برای محل قرار گیری تراس ها و بالکن ها میباشد.

تفکیک فضا در طراحی ویلا دوبلکس به دو صورت میتواند انجام پذیرد. در حالت دوم طراحی ویلای دوبلکس به صورت پیلوت میباشد که در واقع همانطور که به آن اشاره شد ویلای دوبلکس بر روی یک طبقه پیلوت قرار میگیرد. همانطور که گفتیم راه پله ها نقش مهمی در طراحی و جذابیت داخلی خانه های دوبلکس دارند و حتی خیلی از افراد به خاطر وجود راه پله های زیبا به دکور این نوع خانه ها علاقمند می باشند، حال راه پله ها را می توان بسته به مساحت خانه در اشکال متنوع مدل راه پله گرد، مدل راه پله مارپیچ و … اگر کمی با دقت بیشتری به گذران روز های خوش در ویلا بنگریم متوجه این موضوع میشویم که ما ممکن است بیشترین زمان خود را در فضای باز ویلا بگذرانیم. سقف شیبدار با طراحی ویلا روستایی یا روستیک نیز هماهنگی ذاتی دارد.

این مقاله به منظور بررسی و اشنایی با اصول طراحی ویلای کلاسیک، تهیه شده است. نمای بیرونی ویلا در بحث طراحی خارجی با توجه به سبک معماری طراحی و ساخته میشود. اگر طراحی ویلا در دست دارید، به این ایده و سایر ایده های ارائه شده توسط طراحان این ویلا توجه نمایید. ما در دفتر معماری ایماژ طراحی ویلا دوبلکس را به افرادی پیشنهاد میکنیم که نیاز به فضا های زیادی دارند و در محدوده زمین قادر به پاسخ به تمامی فضا ها نمیباشند.

و ساخته شود و آنها باید سالها در این خانه دوبلکس ویلایی به آرامش برسند. دوبلکس بودن یک ویلا از این نظر میتواند مهم باشد که شما در یک زیربنای ثابت بتوانید مساحت بیشتری برای پلان داخلی ویلا در اختیار داشته باشید و فضاها در آن به اندازه کافی دلباز و آرامش بخش باشد. تا جایی که امکان دارد سعی کنید در انتخاب راه پله استانداردها را رعایت نمایید سایز و ابعاد راه پله ها را مناسب انتخاب کنید تا دقیقا بتواند در جای خود قرار بگیرد.

طراحی داخلی ویلا مدرن

البته این به این معنا نیست که لازم است حتما قرنیزها و گچ کاریها سنتی طراحی شوند; اما لازم است که عنصر تعادل که مشخصه یک طراحی کلاسیک است، در آن رعایت شود. به همین خاطر ما در ایماژ زمان زیادی را به کسب و تقویت تجربههای اجرایی دفتر و همچنین مطالعات در رابطه با طراحی معماری صرف کردهایم. در این میان می توان طراحی حیاط ویلا و طراحی محوطه ویلا را نیز آغاز نمود. خانه دوبلکس، خانه ای یک طبقه است که فضای داخلی آن به وسیله راه پله به دو طبقه تقسیم شده است که معمولا طبقه اول را اتاق نشیمن و پذیرایی تشکیل داده و طبقه دوم شامل اتاق خواب ها می باشند، معماری این قبیل خانه ها اغلب برای فضا هایی با متراژ بالا استفاده می شود، اما امروزه از این نوع طراحی داخلی برای منازلی با فضای کوچک تر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از چراغهای مطالعهای که دارای بازوهای متحرک وگردان هستند، برای اتاق مطالعه بسیار مناسب است. سقف ایرانیت به شرط هم پوشانی مناسب لایه ها از ورود رطوبت هوا به فضا جلوگیری می کند. تنوع رنگ در حوزهی کاشی، روشویی و اکسسوری های مربوط به سرویس بهداشتی حمام و دستشویی بسیار بالا است. نور پس زمینه همان نورپردازی عادی هر ساختمان است که به وسیله ی مهتابی ها و لامپ های عادی ایجاد می شود. تعداد زیاد اثاثیه ، ظروف و ابزارهای ساخته شده از چوب ، به ویژه چوب کنیا ، فضای گرم و دنجی را به آن می بخشد. در رعایت نکات بسیار جزئی اما فوق العاده مهم در طراحی باغ ویلا شماست .که رعایت این نکات را شما میتوانید در ویلاهای دکوراسیون داخلی خانه ویلایی مختلف ببینید. سبک طراحی ویلای مدرن چگونه است؟

همچنین می توان فضای داخلی را به گونه ای طراحی کرد که هر بخش از خانه در یک سطح واقع شده باشد و دارای پارتیشن بندی باشد . پله از مهمترین عناصر در هر ویلا میباشد. در ویلا هر اندازه تعداد پنجره ها بیشتر باشد، بهتر است چون شما از هر طرف می توانید منظره سبز بیرون را تماشا کرده و از طرفی میزان نور ورودی به داخل ساختمان بیشتر خواهد بود. میزان تراکم در شهرهای مختلف شمال متفاوت است. با کمک راهکارهای هوشمندانه می توان حتی در طراحی ویلا کوچک مدرن و کلاسیک آن را به یک خانه استاندارد تبدیل کرد که کمترین میزان مصرف انرژی را دارا باشد و برای محیط زیست اطرافش مضر نباشد.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن طراحی ویلا دوبلکس ضمن موضوعاتی که در بخش های داخلی ایجاد میکند ویلا را با چالش هایی در طراحی نما و حجم ویلا نیز به وجود میاورد. 2. ستون ها: یکی دیگر از المان های بسیار شناخته شده و بارز در طراحی ویلای کلاسیک، استفاده از ستون هایی با ارتفاع زیاد و تزئینات با شکوه، در ورودی بنا و در اطراف ساختمان ویلا است. بهترین مکان برای طراحی ویلای دوبلکس و ساخت آن شمالی ترین قسمت زمین است. که در نظر گرفتن آن ها می تواند کمک بزرگی به شما در ساخت ویلاهایی با متراژ کم باشد. جهت طراحی و ساخت با ما در ارتباط باشید. چرا که ما علاقه داریم شما در تمام مراحل ساخت و طراحی کاملا به ویلا خود اشراف داشته باشید و ما ابهامات را برای شما برطرف کنیم.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار