دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه سافت واتر در ایران نیز توسط شرکت های متعدد و برخی مونتاژ کنندگان زیر زمینی تولید و عرضه میگردد که متاسفانه تشخیص سطح کیفیت در آنها توسط مشتری های عمومی امر مشکلی است و صرف حک تایوان نمیتوان از اصلی بودن آن مطمئن شد. کارشناسان فقط می توانند وجود این ماده غلظت را در آزمایشگاه ها تشخیص دهند، زیرا آنها نیاز به آزمایش های پیچیده و دشواری دارند و متخصصان هر چقدر هم تلاش کنند نمی توانند نتیجه دقیقی برای چگالی و درجه این ماده با آب یا خاک استخراج کنند. فروشگاه سل جهت تسریع در جستجو و یافتن محصولی خاص انواع فیلترها را برای مشتریان در صفحه قرار داده است. توصیه ما به شما مشتریان عزیز آن است که دستگاه تصفیه آب را از سایت دیجی آب کالا خریداری کنید. از جمله کشورهای فعال در حوزه تصفیه آب که دستگاه آن نیز در ایران از طرفداران بسیاری برخوردار است، کشور تایوان میباشد.

چنانکه در نحوه عملکرد این فیلترها بیان شد، ذرات معلق موجود در آب شهری توسط این فیلترها از آب گرفته می شوند ، این ذرات در اطراف فیلترهای الیافی تجمع می کنند و علاوه بر اینکه باعث کاهش فشار و حجم آب ورودی می شوند ، تبدیل به محل مناسبی برای رشد میکروارگانیزمهای بیماری زا می گردند و در واقع خود منشاء ایجاد آلودگی های ثانویه خواهند شد. بنابراین اگر فیلترهای پیش تصفیه کیفیت های لازم را برای حذف آلاینده های موجود در آب نداشته باشند باعث خرابی فیلتر پر هزینه ممبران می شوند. با توجه به حجم فیلتر شنی تعداد نازل برای هر 1متر مربع تعداد 140عدد سایز1.2 اینچ در نظر گرفته می شود. در فیلتر شنی فایبرگلاس از نازل های خاص با شیار و روزنه های سایز بندی شده و دقیق استفاده می شود سایز سیلیس مورد استفاده در فیلترشنی فایبرگلاس بسیار دقیق و متناسب با نازل فیلتر است.

تا از خرید یک محصول خوب اطمینان حاصل نماید. تا بتوان یک دستگاه با توجه به نوع تصفیه و مقدار خروجی آن خریداری کرد. با توجه به نیازتان و آلودگی آب منطقه ی خود دستگاه را خریداری نمایید. یا دنبال خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی هستید؟ فرایند RO یا اسمز معکوس بهترین روش کاهش املاح و سختی آب می باشد که برای اولین بار در آمریکا کشف شده است. شرکت مهندسی فران با درنظر گرفتن ظرفیت تولید مورد نیاز و آنالیز آب خام ورودی، پیشنهاد فنی و مالی دستگاه تصفیه آب را برای مشتریان تهیه و ارسال می کند.

و همواره در نظر گرفتن دو مورد از پارامتر آب از جمله NTU و همچنینی TSS در طراحی و ساخت بسیار مهم می باشد. اما کلر در نوع خود یک مادهی سمی بوده و استفاده از آبهای تصفیه شدهی شهری بدون استفاده از دستگاههای تصفیه آب در بلند مدت سبب نفوذ کلر به بافتهای گوشتی و پوستی بدن شده و به سلامتی آسیبهای جدی وارد میسازد. امروزه با پیشرفت علم و کمبود منابع آبی کشاورزی به یک صنعت تبدیل شده که هرچه از روش ها ی علمی در آن استفاده شود ، بهره برداری از آن هم بیشتر می شود .کمبود آب و نداشتن کیفیت مناسب آب باعث خشک شدن و از بین رفتن بسیاری از زمین های کشاورزی شده است .

که در همین صفحه و در بخش سنگ سیلیس بیشتر به ان پرداخته خواهد شد. برای جلو گیری از هدر رفت سنگ سیلیس در ورودی و خروجی فیلتر شنی از نازل استفاده می شود. تمامی نازل های نصب شده روی فیلتر شنی ساخت شرکت اطلس آب از مواد پلاستیک فشرده PP یا همان کوپلیمر می باشد. که با توجه به نوع و استفاده فیلتر نوع نازل آن انتخاب می شود. با توجه به نواسانات قیمت ورق و تجهیزات داشتن لیست قیمت فیلتر شنی ثابت همواره امکان پذیر نمیباشد. تا بتواند فیلتر با با طول عمر بالا و بهترین کیفیت آب را در خروجی فیلتر ارایه دهد. برند دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین نکاتی است که در خرید دستگاه تصفیه آب باید به آن توجه کنید. که از جمله مهمترین آنها می توان به فاصله زمانی بین هر لایه رنگ اشاره کرد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

این دستگاه تصفیه آب به راحتی قابل نصب بوده و امکان جا به جایی آن نیز به راحتی انجام میشود. این روش نیز نیازمند مصرف مقادیر قابل توجهی انرژی برق است. البته لازم به ذکر است که نوع دیگری از دستگاه تصفیه کننده آب نیز به شکل پارچ تصفیه آب نامیده میشوند وجود دارد. دارد ولى در حالت كلى عمر اين فيلتر بين ٤ تا ٦ ماه ميباشد. پس از آن کربن فعال در یک محیط بیاثر همچون آرگون یا نیتروژن قرار میگیرد و در دمای بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ درجه سلسیوس، گرم میشود. تمامی موارد ذکر شده با توجه به نوع درخواست مشتری به صورت مشخصات فنی و در یک پروپوزال کامل ارایه می شود. و با توجه به نیاز به کیفیت بالا در هر کدام از موارد و متفاوت بود. در مصارف خانگی و نیمه صنعتی از ذغال سنگ استفاده می کنند.

برای مثال قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با فیلترهای چینی یا ممبران تقلبی 11 لایه، طبیعتا ارزان تر از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی با ممبران 13 لایه ریزبافت است. بهترین نوع سنگ سیلیس برای تصفیه آب نوع ممتاز با خلوص 99% می باشد. از آنجایی که بنا به درخواست مشتری از قبیل متفاوت بودن ظرفیت و ضخامت ورق و یا نوع لوله کشی و همچنین کیفیت سنگ سیلیس در کنار تعداد مختلف مدل های فیلتر شنی تهیه لیست قیمت فیلتر شنی و نوع انتخاب آن برای خریدارن هم کمی گمراه کننده می باشد.

عواملی که در کنار بیماری های کلیوی، مشکلات دستگاه گوارش، بیماری های پوستی و… امیدواریم که توانسته باشیم مطلب آموزنده ای در مورد راهنمای خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب در اختیار شما عزیزان گذاشته باشیم. این مشکل می تواند به این صورت به وقوع بپیوندد که بعد از مدتی استفاده از سیستم تصفیه، آب خروجی کدر، بد بو و مزه ای ناخوشایند داشته باشد. برای افزایش کیفیت آب آشامیدنی و حفظ سلامت بدن خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بهترین تصمیم برای شما می تواند باشد.شرکت تصفیه آسا مرکز خرید و نمایندگی معتبر و مورد اطمینانی است که به عرضه ی انواع برند های اورجینال تایوانی با بهترین قیمت می پردازد و خدمات ارزنده ای مانند خرید اقساطی و ارسال و نصب رایگان را نیز ارائه می نماید. این شرکت با 3 دهه تجربه مفید توانسته است رضایت بسیاری از کارفرما و پیمانکاران فعال در ضمینه تصفیه آب و فاضلاب را در رده سازنده فیلتر شنی کسب نماید.

یا دنبال خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی هستید؟

به گونه ای که جهت هر کدام از صنایع و با توجه به نوع مصرف و استاندارد آب مورد نیاز ساخت فیلتر شنی طراحی و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب ساخته می شود. سند بلاست می باشد که تمامی دستگاه ساخت شرکت اطلس آب با رعایت استاندارد سند بلاست ( SA 2.1.2) می باشد. در این شرایط حتما باید از فیلتر مینرال در دستگاه تصفیه استفاده شده باشد. و همواره برای خرید فیلتر شنی می بایست از سازنده مشاوره گرفته شود. برای اینکه بتوانیم بهترین دستگاه تصفیه آب را خریداری نمائیم ، باید از ویژگی ها و ساختار و عملکرد این دستگاهها مطلع باشیم تا با مقایسه انواع آنها ، به برتر بودن کیفیت هر کدام نسبت به دیگری ، پی ببریم . خواه بوی نامطبوع ،خواه عطر و طعم عجیب ، خارش پوست ، لکه های آب یا کف صابون ، احتمالاً به این نتیجه رسیده اید که به نوعی تجهیزات تصفیه آب نیاز دارید.شما در مورد فیلتر تصفیه آب ، و دستگاه تصفیه آب زیاد شنیده اید ، اما چه تصفیه آبی برای خانه شما بهتر است و کدام سیستم می تواند مشکلات آب آشامیدنی شما را حل می کند؟

خرید فیلتر تصفیه آب

برای از بین بردن این آلودگی هوا، میتوان دستگاه تصفیه آب خانگی تهیه کرد و آبی با کیفیت بالا و سالم استفاده کرد. شرکت تصفیه آسا با دارا بودن دو شعبه در شرق و غرب تهران ، آماده عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر تهران و کرج البرز را داشته و خرید دستگاه آب شیرین کن خانگی با خدمات نصب و ارسال رایگان و همچنین پرداخت پس از نصب و تست توسط کارشناسان فنی انجام خواهد شد . پیشنهاد میکنیم در صورتی که میخواهید انواع مدل های مختلف را به همراه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و مشخصات فنی مشاهده نمایید به صفحه دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا مراجعه نموده و یا برای دریافت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب میتوانید به صورت 24 ساعته هفت روز هفته در صفحه مشاوره با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید تا گزینه های معتبر به شما معرفی گردند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار