بهترین وکیل خانواده و طلاق در تهران ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

این مال می تواند ( پول نقد ، طلا ، خانه، ماشین ، ملک و … ) هر مالی باشد که ارزش اقتصادی دارد. در دوران نامزدی ، هر کدام از دختر و پسر می تواند نامزدی را بر هم بزند و ارتباطش با طرف مقابل را قطع نماید . اگر طرفی که نامزدی را بر هم زده ، علت و دلیل قابل قبولی داشته باشد ، هیچ مسئولیتی ندارد و طرف مقابل نمی تواند ادعای خسارت مطرح کند .

در واقع استناد به قوانین شرعی و استفاده از برخی از نکات فقهی گاهی می تواند کار چند ماده قانون و تبصره را انجام دهد. به محض جاری شدن صیغه شرعی عقد نکاح زوج می بایست نفقه زوجه را پرداخت نماید و تنها در صورتی که زن بدون عذر شرعی از ادای وظایف زوجیت امتناع کند و این امر به تایید دادگاه برسد، از دریافت نفقه محروم می‌شود و در این حالت اصطلاحاً زن را ناشزه می نامند. وکیل خانواده به سبب تجربه بالا و اشراف حقوقی کافی بر قوانین و مقررات این حوزه می تواند در به دست آوردن رای مورد نیاز کارگشا باشد، چرا که به سبب تشریفات طولانی و قواعد حقوقی متنوع در این بخش امکان سردرگمی مراجعین در محاکم وجود دارد. دعاوی خانوادگی که در قانون مدنی و در قانون حمایت خانواده و قانون آیین دادرسی مدنی راجع به بخشی از موارد و حتی قانون جزا تعریف شده است که در ذیل اموری که در اختیار یک وکیل خانواده است بیان شده است.

این موسسه حقوقی معتبر دارای بیش تر از ۵ هزار پرونده موفق می باشد . افراد توانند با خاطر آسوده مسائل و مشکلات حقوقی خود را ( حقوق خانواده ) با متخصص ترین و برترین وکلا و مشاورین حقوقی این موسسه حقوقی ، در میان بگذارند . البته در موارد طلاق‌های توافقی این تصمیم توسط هر دو طرف گرفته می‌شود. اما در غیر از این شرایط و در طلاق‌های خاص به‌هرحال زمانی که والدین از هم جدا می‌شوند فردی که حضانت را بر عهده نداشته باد حق دارد هر در هر زمان که می‌خواهد فرزند خود را ببیند.

گروه کلای حکمت با در اختیار داشتن کادری مجرب میتواند شما را در تمامی دعاوی خانوادگی راهنمایی و مشاوره کند. یکی از مواردی که در جامعه ممکن است عاملی برای جرم شناخته شود فقر فرهنگی است و از آنجا که خانواده در جهت رشد افراد عامل سرنوشت سازی است بنابراین یکی از گزینه های رشد فکری و فرهنگی افزایش اطلاعات حقوقی و قانونی اعضای یک خانواده می باشد زیرا کمبود اگاهی خانواده عاملی برای وقوع جرم در آینده خواهد بود. وکیل خانواده در زمینه مسائل خانوادگی به درستی و به موقع وارد میشود و خسارت های مادی یا معنوی بعدی جلوگیری میکند.

فقط این مطلب مهم را به خاطر داشته باشید که وجود عسر و حرج با اثبات آن متفاوت است و اثبات نیاز به دلیل و مدرک محکمه­پسند دارد. در صورتی که پیش از طرح دعاوی مربوط به جهیزیه، نفقه و مهریه¬‌ی تا ۲۰ میلیون تومان، دعوای طلاق مطرح نشده باشد چون طلاق از اموری است که در صلاحیت دادگاه خانواده قرار دارد. و مطابق ماده 29 قانون حمایت از خانواده دادگاه مکلف است که ضمن حکم طلاق نسبت به جهیزیه، مهریه و نفقه تعیین تکلیف نماید لذا دیگر نیازی به رسیدگی این موارد در شورای حل اختلاف نیست. امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای خانواده کهگیلویه و بویر احمد (یاسوج) در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است. چه بسا وکلایی که به دلیل وارد شدن در پرونده های حقوقی با یک موضوع خاص راه حلهایی برای مشکلات حقوقی شما بشناسند بنابراین مشورت با وکیلی که دارای تجربه ای زیاد در مسائل خانوادگی باشد در رسیدن به هدف موثر تر واقع شود.توصیه ما به شما این است که با یک وکیل متخصص خانواده تماس بگیرید.

  • و همه حالت های ممکن را برای زوجین روشن میکند تا حتی بعد از طلاق هم دچار سردرگمی نشوند.
  • از طرفی حق مشاوره و مسائل این‌چنینی باعث می‌شود که افراد معمولاً به وکیل خانواده مراجعه نکنند.
  • رضای زوجین شرط نفوذ عقد است و هر گاه مکره بعد از زوال کره عقد را اجازه کند نافذ است مگر این که اکراه به درجه بوده که عاقد‌فاقد قصد باشد.
  • یکی از مواردی که در جامعه ممکن است عاملی برای جرم شناخته شود فقر فرهنگی است و از آنجا که خانواده در جهت رشد افراد عامل سرنوشت سازی است بنابراین یکی از گزینه های رشد فکری و فرهنگی افزایش اطلاعات حقوقی و قانونی اعضای یک خانواده می باشد زیرا کمبود اگاهی خانواده عاملی برای وقوع جرم در آینده خواهد بود.

بهترین وکیل خانواده و طلاق در تهران ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار