تزریق ژل مزایا، کاربرد و هزینه ها کلینیک پوست و مو لیا

پزشک در طول مشاوره سابقه پزشکی شما را بررسی کرده تا خطرات و عوارض مربوط به تزریق را به حداقل برساند. به همین دلیل باید تمامی سوابق پزشکی خود از جمله، انواع حساسیت‌ها، بیماری‌های پوستی و عصبی و داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید. یکی از روش‌های لیفت باسن حجم‌دهی به باسن و خوش فرم شدن این ناحیه تزریق ژل به باسن است. درگذشته برای زیبایی این ناحیه و لیفت باسن از روش انتقال چربی یا پروتز استفاده می‌شد. اما امروزه می‌توان با تزریق ژل به کلاژن‌سازی در این ناحیه کمک کرد. سپس ژل آماده، به مقدار مناسب در قسمت‌هایی مانند گونه‌ها، خط خنده و … باید در دو سمت صورت تزریق یکسان داشته باشد تا نگرانی از بابت عدم تقارن آن وجود نداشته باشد.

بلافاصله بعد از جلسه درمانی می‌توانید به کارهای روزانه خود مشغول شوید ولی بهتر است یک روزی را مرخصی بگیرید و ورزش هم نکنید. سولاریوم، سونا خشک و بخار، جکوزی و حمام با آب داغ تا زمانی که قرمزی و کبودی برطرف نشده، ممنوع هستند. معمولاً بعد از جلسه درمانی دردی نخواهید داشت یا درد خفیفی احساس می‌کنید.

کلینیک آوینا تهران

این گروه از پرکننده‌ها در واقع شامل مواد آزمایشگاهی هستند که به صورت طبیعی در پوست وجود ندارند. اما تاثیر خود را مدت زمان بیشتری حفظ خواهند کرد چرا که بدن آن‌ها را جذب نمی‌کند. از آن جا که این فیلرها به صورت طبیعی در بدن نیستند، این امکان وجود دارد که پس از تزریق، پس زده شوند. شاید ماندگاری طولانی‌تر، دلیل مهمی برای انتخاب ژل مصنوعی توسط برخی افراد باشد.

تزریق ژل مزایا، کاربرد و هزینه ها کلینیک پوست و مو لیا

کوتاه‌ترین مدت ماندگاری مربوط به اسید هیالورونیک است و اغلب برای افرادی که بار اول تزریق ژل را انجام می‌دهند، این ژل توصیه می‌شود. بسیاری از خانم‌ها و آقایان برای رفع گودی و تیرگی زیر چشم به دنبال روش‌های مختلف زیبایی هستند. یکی از روش‌هایی که بیشتر متخصصان پیشنهاد می‌کنند، تزریق ژل زیر چشم است. این روش زیبایی برای لیفت چشم استفاده می‌شود و گودی زیر چشم را از بین برده و با ایجاد حجم از تیرگی آن هم مراقبت های بعد از تزریق ژل لب – https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/home-care-after-a-hyaluronic-acid-injection/ – کم می‌کند. همچنین به دلیل حجیم شدن این ناحیه خطوط اطراف چشم تا حدودی برطرف می‌شوند.

اگر ژل‌ها در یک ناحیه تزریق شوند، چگونه می‌توانند نتایج متفاوتی ایجاد کنند؟

ماندگاری این نوع ژل‌ها در اکثر مراجعه‌کنندگان حدود 12 ماه است. معمولاً از این نوع برای تصحیح خطوط عمیق‌تر و چین‌وچروک استفاده می‌شود. بهترین مارک ژل حاوی کلسیم هیدروکسی لاپاتیت Radiesse است که تائیدیه FDA را دارد.

  • پزشک شما برای ایجاد این مدل در لب، ژل را به میانه لب بالا و پایین و کناره آن تزریق می‌کند.
  • جراح زیبایی در جلسه مشاوره ناحیه مورد نظر و شرح حال بیمار را بررسی می‌کند.
  • با وجود همه موارد عنوان شده برای ماندگاری تزریق ژل، بازه زمانی 6 الی 18 ماه تخمین زده می‌شود.
  • و او نیز درباره روند انجام تزریق و همینطور نتایج منطقی حاصل از این تکنیک با شما صحبت خواهد کرد.
  • سلام وقت بخیر حداقل به مدت 48 ساعت روی ناحیه تزریق مواد آرای…
چرا که بدن از ۲۶ سالگی تولید کلاژن خود را متوقف می‌کند که البته این سن برای همه یکسان نیست. در ارتباط با سوالتان باید بگوییم بله محدودیت سنی برای تزریق ژل وجود دارد ولی این محدودیت برای افراد زیر ۱۸ سال است. تزریق ژل به زیر چشم رطوبت، کشش و استحکام پوست را افزایش می‌دهد. این امر باعث از بین رفتن گودی زیر چشم و روشن‌تر شدن این ناحیه می‌شود. در این حالت، فیلر پوستی درون لب تزریق می‌شود تا به آن ظاهری پرتر بدهد.