پیراهن آستین کوتاه فروشگاه اینترنتی ونوس مد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل آقایان، پیراهن مردانه است. انواع پیراهن مردانه به دلیل تنوع زیادی که دارد معمولا توسط آقایان در فصول مختلف و موقعیت‎های متفاوت انتخاب می‌شود. پیراهن مردانه اسپرت یا مجلسی را به راحتی می‌توان با انواع لباس مردانهمانند شلوار جین یا پارچه‌ای و همچنین کتان ست کرد. پیراهن مردانه معمولا یقه دارد و برای همه از جمله پسر بچه‌ها تا افراد بزرگسال کاربرد دارد. از انواع چارخانه و طرح دار و یا مدل‌های ساده پیراهن مردانه می‌توان در زیر کت استفاده کرد و از محل کار تا عروسی به سراغ‌شان رفت. اگرچه شاید لباس‌های برند کیفیت ماندگاری داشته باشند، اما همه می‌دانیم لزوما قیمت بالا به معنای کیفیت مناسب نیست.

ما درسایت ال سی من پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه را در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و سایز‌های مختلف از هر سلیقه ای، به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. با وجود این همه تنوع شما می‌توانید به ‌صورت آنلاین، به‌راحتی خرید خود را از هرجایی که هستید و در هر زمانی که تمایل دارید، انجام دهید. پیراهن آستین کوتاه شیک را می توان با شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای پوشید. به تنهایی، یا با کت تک یا کت و شلوار نیز پوشیده می‌شود. پیراهن‌ها جنس‌های متفاوتی دارند مانند کتان، نخی، پلی استر، جودون و غیره. با توجه به نیاز و سلیقه خود پیراهن با جنس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در واقع می‌توانید در تابستان که هوا گرم است از پیراهن‌های نخی استفاده کنید. در مقابل در فصول سرد از پیراهن‌هایی با الیاف مصنوعی بهره ببرید. با توجه به شرایط خاص تامین کننده این برند، انصراف از خرید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان سفارش و تعویض و مرجوع تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، امکان پذیر است.

این مدل پیراهن ساده, نوشته دار تهیه شده از نخ کتان مناسب فصل بهار, تابستان, پاییز و باید شستشو در دمای 30 درجه سانتی گراد, از سفید کننده استفاده نشود, با دمای کم اتو شود . اگر می‌خواهید پیراهن شما در استایلتان مرکز توجه باشد بهتر از رنگی استفاده کنید که در کنار رنگ پوستتان تضاد بالایی داشته باشد. برای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه و انواع دیگر پیراهن، می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سال ست، به انواع مختلف پیراهن‌های مردانه دسترسی داشته باشید. هر مدلی که مد نظرتان است، با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید.

پیراهن آستین کوتاه فروشگاه اینترنتی ونوس مد کمتر پیش می آید با پیراهن آستین کوتاه کت و یا کاپشن پوشیده شود و این لباس بیشتر برای روزهای گرم و خنک سال مناسب است. در تولید آن از پارچه هایی با جنس، رنگ و طرح مختلف استفاده می شود و محدودیتی در دوخت آن وجود ندارد. مدل یقه کاملا سلیقه ای و با توجه به مد سال دوخته می شود. در ادامه 7 روش فوق العاده برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه را معرفی خواهیم کرد. توصیه ما به شما این است که برای موقعیت‌های رسمی و مجالس مهم از پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه استفاده نکنید. چرا که این دسته از پیراهن‌ها معمولاً در مکان‌ها و موقعیت‌های دوستانه کاربرد دارند.

ست پیراهن آستین کوتاه با شلوار لی

ما با ارائه انواع البسه مردانه نظیر انواع پیراهن مردانه، پیراهن های رسمی، آستین کوتاه، چهارخانه، جین و… ، انواع شلوار مردانه شلوارهای پارچه‌ای، کتان، جین و اسلش، انواع تیشرت مردانه، پولوشرت مردانه و انواع کت، جلیقه، سویشرت، کاپشن، پلیور و … همچنین انواع کفش‌های رسمی و روزمره مردانه و اکسسوری‌هایی نظیر کمربند، کلاه و … به دنبال ارائه تجربه‌ای راحت و لذت بخش از خرید اینترنتی لباس برای مشتریان می‌باشیم. مجموعه هوگرو ارائه محصولات با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است، از این رو تمامی محصولات ارائه شده از بهترین مواد اولیه با کیفیت و بادوام تهیه شده است.

به تنهایی، یا با کت تک یا کت و شلوار نیز پوشیده می‌شود.

شاید شستن پیراهن مردانه با ماشین لباسشویی آنقدرها هم بد نباشد. اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن پیراهن‌های خود را با ماشین‌های لباسشویی نشوید. بنابراین برای شستشوی لباس‌هایتان به خشک شویی ها مراجعه کنید.

پيراهن مردانه آستين کوتاه هاوايي طرح برگ سرمه ای

در مقابل پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه سفید، پیراهن‌های رنگ تیره نیز انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن مدل پیراهن آستین کوتاه مردانه می‌باشد. همچنین در نظر داشته باشید که ترکیب و ست کردن این دسته از پیراهن‌ها با لباس‌های دیگر به سادگی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که شما می‌توانید پیراهن مدل کلاسیک را با شلوار لی، کتان و شلوارک ترکیب کنید و از استایل های جذابی را با خود به ارمغان آورید. در کنار چالش استایل مناسب و درست ست کردن آستین کوتاه با کت، قیمت پیراهن آستین کوتاه مردانه نیز برای آقایان اهمیت دارد. شما در سایت زئوس می‎توانید انواع آستین کوتاه مردانه را با قیمت و کیفیت مناسب مشاهده کرده و متناسب با کت‎هایی که دارید، پیراهن مناسب را خریداری کنید. برند ال سی من که می ‌توان آن را یکی از برندهای فعال در زمینه پوشاک مردانه معرفی کرد.

  • پیراهن آستین کوتاه از جمله لباس‌هایی است که زیاد پوشیده می‌شود؛ از همین جهت، کیفیت و مرغوبیت آن از اهمیت جدی برخوردار است.
  • این پیراهن ‌ها را می‌توانید هم با شلوار تیره و هم با شلوار روشن بپوشید.
  • برای مشاهدهنظر خریداراناین محصول روی دکمه بالا کلیک کنید.
  • در دسته پیراهن مردانه، شما حتی می‌توانید از فیلترهای متعددی مانند برند، سایز، رنگ، نوع، مورد استفاده، آستین، دسته بندی، قیمت و فروشنده استفاده کنید.
  • جالب است بدانید که پیراهن های هاوایی کمی نزدیک به استایل baggy (بَگی) نیز هستند.