لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری

از دیگر کاربرد های لوله فلکسی برق، می توان به محافظت سیم ها و کابل های تجهیزاتی اشاره کرده که دائما در حال لرزش و حرکت هستند. به طور کلی زمانی که دستگاهی در حال حرکت و یا ارتعاش باشد، تمامی تجهیزات ثابت موجود در سیستم به خصوص لوله های برقی را تحت بارهای نوسانی و ارتعاش قرار می دهد. در صورتی که در این تجهیزات ار لوله ای معمولی به عنوان محافظی برای کابل ها و سیم های برقی استفاده شود، پس از مدتی این لوله ها آسیب دیده و باید تعویض گردند. این لوله به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد به خوبی ارتعاشات سیستم را جذب کرده و دیرتر دچار شکستگی می شود. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش PVC استفاده کنید.

۳- از جمله کاربردهای دیگرِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در جاروبرقی های صنعتی می قیمت لوله فلکسی باشد. ۳- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف در برابرِ اثراتِ شیمیاییِ واکنشها مقاوم می باشد. اصولاً یکی از عواملی که می‌تواند به شدت سیم ها و کابل های برق را در یک ساختمان مسکونی، تجاری و دیگر سازه های صنعتی تهدید کند موضوع آتش سوزی و اتفاقاتی از این قبیل میباشد. لوله فلکسی برق در برخی از نمونه های خود از دو متریال فلزی در بخش مرکزی خود و همچنین یک لایه پلیمری نسوز در قسمت خارجی طراحی و ساخته میشود.

  • این ویژگی موجب محافظت از سیستم برق واحد ساختمانی در مواقع آتش‌‌سوزی شده و خطرات ناشی از گسترش خرابی ناشی از حریق را به‌‌شدت کاهش خواهد داد.
  • دستگاه های تولید لوله های فلکسی برای ساخت لوله خرطومی فلزی درجه یک هم کاربرد دارد.
  • نمونه داخل دیوار و توکار لوله فلکسی با قرارگیری در درون دیوار آماده حفاظت از انواع کابل برق شده و برخی دیگر از انواع فلکسیبل با سایزهای متوسط و رو به بالا جهت تهویه هوا در قسمت‌های توخالی و سقف کاذب بنا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • انعطاف پذیری و استحکام ِ خوب و مقاومتِ مناسبِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در عینِ وزن سبکِ این لوله خرطومی ،باعث گردیده این نوع لوله فلکسیبل صداگیر در برابر نفوذ هرگونه رطوبت و شبنم و انواعِ بخارات، بیشترین مقاومت را از خود نشان دهد.
به طور کلی سایز و اندازه های لوله برق متناسب با تعداد و مقطع سیم ها و کابل هایی که در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود. به همین منظور عمدتا برای اینکه محدودیتی برای استفاده از این نوع از لوله ها در تاسیسات برقی وجود نداشته باشد، لوله های فلکسی برق در سایز های ۴، ۶، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ و غیره تولید می شوند. اما روکش آلومینیومی لوله فلکسی PL موجب به‌کارگیری بیشتر آن به نسبت لوله IFD در محیط باز خواهد شد. از دیگر کاربردهای لوله شلاقی فلزی ، مشخص کردن مسیر برای سیم و کابل‌ها است.

لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری

۱-کاربرد در سیستم های تهویه مطبوعِ ساختمانهای مسکونی،تجاری،اداری، درمانی ،بهداشتی و بیمارستانی. البته این ورق‌های گالوانیزه دارای یک روکش از جنس PVC هستند که خاصیت ضد آتش به آن اضافه می‌کند. ضمنا رنگ‌های مختلفی از آن نیز موجود است که با درخواست و سفارش شما عزیزان قابل پیاده‌سازی، اجرا و تولید می‌باشد. می‌توان از این لوله برای محافظت از سیم‌ها ان هم در محیط‌های مرطوب و یا محیط‌های باز استفاده نمود. طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند. بنا بر محل استفاده و سیمی که باید پوشش داده شود؛ اندازه لوله-های فلکسی متفاوت است.

لوله فلکسی پلی استر

استفاده از این لوله فلکسی‌ها، در برخی از لوازم خانگی مانند جارو برقی و یخچال هم دیده می‌شود. یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی و… نیز استفاده نمود. لوله‌های فلکسی بر اساس سطح مقطعی که دارند در اندازه‌های مختلفی موجود می‌باشند.

مشخصات فنی لوله های فلکسیبل هوا

لوله فلکسیبل با عایق پلی استر برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی ساخته شده در مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب است. کانال های فلکسیبل آلومینیومی ساده برای کانال کشی کولرهای آبی استفاده می شوند. کانال فلکسیبل آلومینیومی جایگزین مناسبی برای کانال کشی کولرهای آبی هستند و در مناطق مختلف کشور و کشورهای همسایه ازکانال فلکسی آلومینیومی بسیار استفاده می شود. فروشندگان کولرهای آبی از این مدل کانال خرطومی خریداری نموده و همراه با فروش محصول خود یعنی کولرهای آبی یا کولر آبی این محصول را نیز به خریدار پیشنهاد می دهند. ۵- بالاتر بودنِ عمر مفیدِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پشم شیشه نیز بیکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع لوله خرطومی می باشد. تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است.

لوله فلکسی بل سایز ۴۲ حلقه ۲۵ متری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار