قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور

ازجملهٔ این خواص می‌توان به کاهش خستگی و افسردگی و درنتیجه بهبود کیفیت زندگی اشاره کرد. در یک مطالعه تأثیر قارچ گانودرما بر روی ۱۳۲ فرد مبتلا به ضعف اعصاب بررسی شد. پژوهشگران دریافتند در اثر مصرف ۸ هفته‌ای مکمل قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش یافته و افراد بیشتر احساس تندرستی می‌کنند. بسیاری از افراد این قارچ را به‌خاطر خواص ضدسرطانی‌اش مصرف می‌کنند. قارچ گانودرما در پیشگیری و بهبود برخی سرطان‌ها مانند سرطان سینه و سرطان پروستات مؤثر است. این ویژگی از طریق کاهش التهابات و جلوگیری از رشد تومورها انجام می‌گیرد.

اگر از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می کنید، مصرف گانودرما را با پزشک خود در میان بگذارید. اگر مبتلا به دیابت باشید این محصول حساسیت به انسولین را تنظیم می کند. به شکل باورنکردنی و بدون دارو قند خون شما ۲ ساعت پس از صرف وعدهٔ غذایی بین ۹۰ الی ۱۲۰ تنظیم می شود. گانودرما قرمز یا همان گانودرما اصیل چینی، شناخته شده‌ترین و محبوب ترین گونه گانودرما لوسیدوم است.

  • هنگامی که گانودرما سموم بدن را از بین برد، وضعیت شما به طور خودکار بهبود می یابد.
  • قارچ گانودرما به دلیل داشتن خواص متعادل کنندگی سیستم های حیاتی بدن، کمک شایانی به تنظیم عملکرد غدد مهم بدن از جمله غده تیروئید می شود.
  • فعلا برای مصارف معمولی نیاز به اخذ مجوز نیست مگر اینکه بخواهید با شرکت های دارویی قرارداد ببندید.
  • این گیاه دارای انواع فواید بالقوه برای سلامتی، ازجمله تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با سرطان‌ها است.

قارچ گانودرما ممکن است با داروهای فشار خون، دارو‌های دیابت و داروهای اختلالات سیستم ایمنی تداخل داشته باشد. همچنین مطالعاتی بر روی قارچ گانودرما انجام گرفت تا تأثیر احتمالی آن در درمان سرطان روده‌ٔ بزرگ مورد فروشگاه آریو کالا بررسی قرار بگیرد. برخی مطالعات نشان داد درمان یک ساله با قارچ گانودرما می‌تواند تعداد و اندازه‌ٔ تومورها را در روده‌ٔ بزرگ کاهش بدهد.

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور یکی دیگر از بهترین محصولات شرکت بیز می توان به سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری اشاره کرد. فواید عرق کاسنی ؛ ۱۱ اثر درمانی عرق کاسنی طب سنتی قدمتی به اندازه پیدایش انسان دارد. از زمانی که انسان در روی زمین زیست و با مخاطرات زندگی مواجه شد، از گیاهان، باقیمانده جانوران و… انسان سال‌ها تجربه کرد تا بالاخره توانست بهترین گیاهان دارویی و ترکیباتی را که به حفظ سلامتی و درمان بیماری‌ها کمک می‌کنند، شناسایی کند. فواید عرق کاسنی برای سلامتی بسیار زیاد است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش مشکلات گوارشی و درد معده، تقویت سیستم ایمنی بدن، مبارزه با سنگ کلیه، آرامبخش طبیعی، کاهش دهنده مشکلات قلب و… برای آگاهی در مورد مصرف کاسنی می‌توانید از مشاوره آنلاین حال استفاده کنید.

هستم و موضوع پایان نامه من ، مطالعه بر روی اثرات …

این قارچ را می‌توان به شکل‌های مختلف تازه، پودر، قارچ خشک شده، کپسول، شامپو، صابون و قهوه تهیه و مصرف نمود. شاید یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه‌های مصرف قارچ گانودرما، مصرف آن به شکل کل قهوه است. قهوه به دلیل وجود ترکیبی به نام کافئین در کنار این قارچ می‌تواند مزایای سلامتی بخش زیادی را به همراه داشته باشد. هر فنجان از قهوه گانودرما لوسیدوم می‌تواند حاوی یک تا دو گرم از این قارچ باشد که از قسمت‌های مفید این قارچ تهیه شده است.

دیگر تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت این است که می‌تواند موجب رفع و از بین رفتن لکه‌های تیره‌ای که بر روی پای افراد مبتلا به دیابت وجود دارد، شود. همچنین یک تحقیق دیگر نشان داد مصرف ۴ هفته‌ای عصاره‌ٔ قارچ گانودرما هیچ تأثیر مخربی بر سلامت کلیه و کبد ندارد. برخلاف این گزارش‌ها، مشکلات جدی کبدی در ۲ مورد از مطالعات گزارش شده است.

قهوه ساشه ای موکا گانودرما بیز

در زبان چینی، نام lingzhi به معنای توانمندی معنوی و جاودانگی است. اولش از یه جایی گرفته بودم که خیلی ادعا داشتن، بردم دادم آزمایشگاه ببینم تایید میشه یا نه، متاسفانه خیلی آلودگی داشت. من قبل ها از این پودر گانودرما تون استفاده کردم و واقعا راضی ام. دو سال استرس و اریتمی قلب داشتم که با هیچ قرصی درمان نمیشد.

تری ترپن موجود در قارچ گانودرما دارای خواص ضد آلرژی می باشد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. پلی ساکارید موجود در قارچ گانودرما توانایی تولید آنتی بادی مختلف برای مبارزه با باکتری ها را دارد. قهوه گانودرما بیز در چهار طعم مختلف و با بسته بندی متفاوت در دسترس عموم قرار دارد و ترکیب اصلی آنها قهوه با میزان مشخصی پودر قارچ گانودرما میباشد.

این جنس به ویژه در مناطق گرمسیری متنوع است، جایی که بر محصولات زراعی مانند نخل روغنی، نارگیل، لاستیک،Prosopis cineraria، چغندر، چای و درختان جنگلی مانند گونه های اقاقیا تأثیر می گذارد. بنده دانشجوی دکتری …هستم و موضوع پایان نامه من ، مطالعه بر روی اثرات …گانودرما هستش. قوی ترین محصول ما که هزینه خیلی کمتر از سایر روش ها داره ماشمیکسه. هر کدوم رو خواستید مصرف کنید باید پودر شه و طبق راهنمای روی بسته بندی مصرف کنید.

ترکیبات موجود در قارچ گانودرما

براساس مطالعات عصاره‌ٔ قارچ گانودرما می‌تواند هر ۴ نوع واکنش آلرژیک را مهار کند یا کاهش بدهد. قارچ گانودرما برای درمان بیماری‌های مختلفی ازجمله برونشیت مزمن استفاده می‌شود. Ganoderma خشک شده برای درمان مشکلات عصبی ناشی از استرس محیطی توصیه می شود. این گیاه هیچگونه تاثیر سکر آور مشابه مواد مخدر را نداشته و موجب وابستگی فرد نخواهد شد. به این ترتیب می توان گیاه گانودرما را به صورت پودر خشک شده در برنامه روزانه گنجاند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار