خرید انواع شارژر لپ تاپ با قیمت مناسب Laptop charger بروزکالا-شارژر لپتاپ مستر جانبی

پس از آن که دمای باتری به حالت طبیعی خود رسید، مجدداً آن را به لپ تاپ خود وصل کنید. این گونه محفظه ورود و خروج هوا و رسیدن هوا به باتری لپ تاپ تمیز خواهد شد. _ باتری لپ تاپ را خارج نمایید و با شارژر سالم تهیه شده، اقدام به روشن نگه داشتن لپ تاپ خود کنید. وقتی صحبت از خرید شارژر اضافی یا جایگزین می‌شود، ضروری است که به یک تولیدکننده معتبر مراجعه کنید. باید توجه کرد، استفاده از شارژر جعلی لپ‌تاپ برای افزایش قدرت می‌تواند به‌سرعت منجر به فاجعه شود.

شارژر لپ تاپ فوجیتسو (Fujitsu)

این وبکم قادر به استریم کردن محتوای 4K با نرخ حداکثر سی فریم است و از قابلیت‌های فوکوس خودکار و قاب‌بندی خودکار با میدان دید قابل تنظیم بهره می‌برد. علاوه بر این، وبکم این گجت لنوو قادر است از طریق چراغ مطالعه تعبیه شده، نور محیط را نیز بسته به نیاز، کم و زیاد کند. انواع CPU | انتخاب بهترین CPU می توان گفت که حدود 10 سال است که پردازنده های core i3 ، core i5 ، core i7 وارد بازار شده اند و امروزه مردم این مدل ها را به خوبی می شناسند . با این حال خیلی از افراد هنوز هم در انتخاب نوع پردازنده مردد هستند و انتخاب برایشان سخت است . تفاوت هارد اس اس دی وسترن بلو و گرین محصولات تولید برند وسترن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر یک از این رنگ ها بیانگر مشخصات آن محصول می باشد که در ادامه به خصوصیات رنگ آبی و سبز می پردازیم.

  • اما به طور قطعی نمی‌توان گفت که مشکل همین است، بنابراین دستگاه و شارژر باید توسط یک متخصص تعمیرات لپ تاپ بررسی شوند.
  • گاهی هم با انتخاب گزینه Restore Default Settings to This Plan، همه تنظیماتی که دستکاری کرده‌اید را به حالت اولیه بازگردانید.
  • درواقع وظیفهٔ آداپتور لپ تاپ تبدیل جریان و ولتاژ برق شهری (در ایران ولتاژ معمولاً بین 200 – 240 ولت است) به جریان و ولتاژ مناسب برای شارژ باطری است.
  • کابل سیستم شما بر اثر استفاده طولانی مدت، برخورد به سایر اجسام، تاخوردگی و … دچار فرسایش و ساییدگی می‌­شود.
تصور کنید که در حال کار نمودن با لپ تاپ خود می باشید، ولی به ناگاه چشمان شما به قسمت سمت راست و پایین لپ تاپ خود، می افتد و متوجه می شوید که نشانه شارژ شدن لپ تاپ نمایش داده نمی شود! در این قبیل از مواقع غالباً برای بررسی کارکرد طبیعی دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ اقدام به تست نمودن متصل بودن برق، کابل باتری و مواردی همانند این ها می کنید. اگر مطمئن هستید که داغ شدن شارژر لپ تاپ ناشی از خرابی باتری این دستگاه است، باید هرچه زودتر باتری را ترمیم یا تعویض کنید. به یاد داشته باشید که تداوم خرابی باتری لپ تاپ، می تواند به دیگر قطعات لپ تاپ نیز آسیب رسانده و خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند. جریان های AC و DC را معرفی و دلیل تبدیل آن را به شما گفتیم. در ادامه هم به بخش‌های مهم اداپتور و نکات صحیح در نگهداری از شارژر لپ تاپ اشاره کردیم تا شما را از پرداخت قیمت شارژر لپ تاپ دل هزینه‌های بیشتر بازداریم.

برای این کار باید ابتدا لپ تاپ را خاموش کنید و باتری را خارج کرده و دستگاه را به برق متصل کنید. اگر لپ تاپ شما شارژ شد، به این معناست که باتری دچار مشکل شده و باید آن را تعویض کنید. اگر بخواهیم چند مدل از شارژرهای این برند را که در بازار موجودند نام ببریم، شارژر لپ تاپ ideapad مدل ADLX65CLGK2A یک مدل خوب با سیم مقاوم و بدنه Aadpter محکم است که جریان ۳.۲۵ آمپری دارد. این شارژر ۲۰ ولتی علاوه بر لپ تاپ Lenovo ideapad 320 و سایر لپتاپ های این سری مانند z500 با بسیاری از سایر لپتاپ‌های این برند سازگار است. همچنین می‌توانید شارژری با همین مشخصات و با کانکتور usb-type c هم در میان محصولات لنوو پیدا کنید.

آداپتور لپ تاپ لنوو USB

تفاوت در ولتاژ در زیر محدوده +/- 1.5v می‌تواند قابل قبول باشد. اگر یکی از دوستان یا همکاران شما دقیقاً از شارژر لپ تاپ مشابه شارژر شما استفاده می‌کند، بهتر است که شارژر با ارزش آنها را بخواهید. یا در غیر این صورت، برای عیب یابی صحیح عیب آداپتور با مشکلاتی مواجه خواهید شد. بررسی با یک شارژر متفاوت اولین کاری است که معمولاً یک متخصص لپ تاپ انجام می‌دهد.

خرید انواع شارژر لپ تاپ با قیمت مناسب Laptop charger بروزکالا-شارژر لپتاپ مستر جانبی
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار