بهترین مراکز خرید طلا تهران

دسته بندی محصولات یکی از فاکتورهای بسیار مهم در یک سایت طلا فروشی محسوب می شود چرا که بدون وجود دسته بندی مرتب مخاطب برای یافتن محصول مورد نظر سردرگم شده و حتی ممکن است باعث خروج از سایت گردد که باعث افزایش بانس ریت (نرخ خروج) سایت گردد و دیگر به سایت مراجعه نکند که می توانید به راحتی طلا های مورد نظر خود را در دسته بندی های آن حتی به صورت زیر مجموعه ای قرار دهید و باعث افزایش میزان رضایت کاربر در راحتی یافتن محصول گردید که قابلیت جستجو در سایت نیز بازهم یک عامل کمک کننده به مشتری خواهد بود تا به راحتی مخاطب به محصول مورد نظر دست یابد. طراحی وب سایت فروش آنلاین طلاها و جواهرات با امکاناتی نظیر فروش محصولات، دسته بندی آنها ْ تغییرات قیمت محصولات طلا و جواهر به صورت اتوماتیک با نوسان های نرخ طلا و جواهر و با سرویس هایی که مجموعه های دیگر به طور آنلاین ارائه می نمایند باعث آسان تر شدن کار این مشاغل می شود.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات استفاده از انواع چراغ ویترینی و یا چراغ فروشگاهی یکی از شیوه های موثر در طراحی دکوراسیون فروشگاه هاست البته در استفاده از عنصر نور باید به این نکته توجه شود که نور زیاد سبب آزار چشم مشتری نشود و همچنین رنگ لامپ ها با پس زمینه و بقیه عناصر دکور تناسب داشته باشد. اگر میخواهید فروش بالایی داشته باشید باید طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کاغذ دیواری به صورتی باشد که تمامی کاغذ دیواری ها در معرض دید باشند تا مشتریها با سلیقههای مختلف بتوانند کاغذ دیواری مدنظر خود را به راحتی انتخاب کنند. براحتی می توانید تغییر دکوراسیون را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. قرار دادن طلا در ویترینها موجب خواهد شد تا مشتری قبل از ورود به طلافروشی انتخاب خود را انجام دهد. در گذشته برای نورپردازی ویترین ها از لامپ های پرمصرف استفاده می شده است که هم گرمای زیادی تولید می کردند و هم نور آنها سبب ایجاد خیرگی چشم نیز می شده است و البته میزان مصرف برق بیشتری داشته اند ولی امروزه در نورپردازی اماکن مختلف سعی شده است تا از چراغ های LED بهره گرفته شود که هم نور را با شدت و کیفیت مناسبی در فضا منتشر می سازند و هم اینکه مصرف انرژی کمی دارند همچنین تنوع مدل این چراغ ها بالاست و افراد می توانند انواع چراغ فروشگاهی ویترینی و یا چراغ دکور را با اشکال ظاهری زیبا تهیه نمایند و در حالت روشن به عنوان المان تامین کننده نور همچنین در حالت خاموش به عنوان تزئین کننده فضا مورد استفاده قرار دهند.

طراحی داخلی طلا فروشی

هرچقدر ویترینها خاصتر طراحی شوند فضاسازی جواهرفروشیها نیز متفاوتتر خواهد بود. اینکه در بدنه جواهرفروشیها به این دقت کنید که از جدارهها و بازشوهایی برای نمایش و نگهداری از جواهرات استفاده کنید باعث میشود دیوارهای فضای فروشگاه شما خاصتر دیده شود. در ویترین جواهرفروشیها ریزترین جزئیات نیز مورد توجه ویژه قرار میگیرد. در این صورت لازم است که طراحی دکور محیط داخلی را به نوعی تعیین نمایید که مورد توجه این قشر قرار بگیرید. برای فروشگاه های طلا و جواهر فروشی و سایر خرده فروشان کالاهای لوکس، رعایت استانداردهای امنیتی بسیار بالا برای دوام تجارت آن ها ضروری است. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می بایست تمام اصول امنیتی و حفاظتی در مغازه رعایت شود تا بتوان از این کالای لوکس در مقابل سایر تهدیدهای احتمالی به خوبی محافظت و مراقبت شود. این شیشه برای ساخت جعبه سایر مغازه ها بسیار مقرون به صرفه است اما عملا هیچ ایمنی ندارد و برای شکستن شیشه به چندین قطعه بزرگ فقط به حداقل نیرو نیاز است.

طراحی داخلی جواهر فروشی

با استفاده از جعبه های شیشه ای در طلا فروشی علاوه بر اینکه زیبایی منحصر به فردی به آن ها می بخشید می توانید امنیت جواهرات را نیز دو چندان کنید. همگی نشان دهنده سلیقه فروشنده می باشد.بنابراین طراحی ویترین باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه از تمامی زوایا مورد دید مشتری ها باشد باید از امنیت بسیار زیادی برای نگهداری اجناس باشد.پس در طراحی دکوراسیون­ طلا­فروشی علاوه بر حفظ زیبایی و جذب مشتری برای بالا رفتن فروش اجناس؛باید به حفظ امنیت هم توجه ویژه ای داشت.در شرکت پایاتک ما با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از بهترین متریال ها برای شما طرحی منحصر به فرد رقم خواهیم زد.برای دیدن نمونه طراحی طلا فروشی پایاتک به قسمت گالری ­تصاویر مراجعه نمایید. به جرأت می توان گفتن که هیچ عاملی وجود ندارد تا به طور دقیق هزینه دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی را رقم بزند؛ اما با توجه به برخی مراحل برای طراحی داخلی مجتمع مسکونی می توان مقدار هزینه را به طور تقریبی محاسبه کرد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

هرچه شیشه ضخیم تر باشد و از ماده بین لایه ای بیشتری برای ساخت آن استفاده شود، برای شکستن آن نیز نیروی بیشتری لازم است. اما باید بدانید که امروزه صنعت شیشه سازی به قدری پیشرفت کرده است که شیشه هایی بسیار مقاوم ساخته شده اند که حتی در برابر گلوله نیز می توانند مقاومت کنند. چنین مکان هایی باید طوری طراحی شوند که زیباترین کالکشن های جواهر آلات را به معرض نمایش بگذارند. چنین مکان ها باید طوری طراحی شوند تا زیباترین کالکشن های جواهر آلات را به معرض نمایش بگذارند. اگر دقت لازم را در نوع طراحی و چیدمان و رنگ های استفاده شده و نور پردازی به کار رفته در ان داشته باشید می توان امیدورا بود که در کسب و کاری که راه می اندازید موفق خواهید شد و اما اگر بهترین کالاها را درون مغازه داشته باشید اما از دکوری خوب برای ان استفاده نکنید باید همین روزها منتظر شکست در پروزه دکوراسیون داخلی طلافروشی تجاری خود باشید.

البته بعضی از فروشنده ها ماکت گوشی را در اختیار مشتری قرار می دهند در حالی که استفاده از گوشی به جای ماکت برای آن ها لذت بخش تر است و اعتماد آن ها را خیلی بیشتر جلب می کند. نصب دوربین های مدار بسته، استفاده از شیشه های ضد ضربه، استفاده از درب های ریموتی (در بعضی مغازه ها) و غیره از جمله کارهایی است که می توان در راستای ایجاد حداکثر امنیت در مغازه های طلا فروشی انجام داد. از جمله موارد مهم در طراحی داخلی انتخاب رنگ مناسب است. زیرا متأسفانه برای محافظت از جواهرات مناسب نیست. در ساختمان داخلی انواع چراغ ویترینی فروشگاهی معمولا از لامپ های ال ای دی COB استفاده شده است که نسبت به لامپ های قدیمی مصرف برق کمتری داشته و میزان بازده نور بالاتری دارند. چراغ فروشگاهی می تواند به صورت چراغ های COB توکاری باشد که داخل سقف های کاذب یا سقف های فروشگاهی نصب می شود و می تواند نور را به صورت متمرکز روی کالاهای مورد نظر شما بتاباند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

در نورپردازی فضاهای فروشگاهی این نکته را در نظر داشته باشید که نوع فروشگاه شما تاثیر زیادی در انتخاب شیوه نورپردازی شما دارد به طور مثال در یک سوپرمارکت و یا در یک خرده فروشی که تمامی کالاها به یک اندازه اهمیت دارند شما نیازی به نورپردازی تاکیدی ندارید و فقط لازم است فضا را به گونه ای روشن نمایید تا همه اجناس به خوبی دیده شوند ولی در یک فروشگاه لوکس فروشی یا گالری مبلمان و یا گالری های طلا استفاده از انواع چراغ فروشگاهی باید به گونه ای باشد که توجه مخاطب شما را به نحوی که مایل هستید روی کالاهای مورد نظرتان جلب کند برای مثال شما می توانید از روشنایی های تاکیدی برای جلوه بخشی به یک سرویس طلا در ویترین طلا فروشی خود استفاده کنید. از این رو باید در محل قرار دادن پیشخوان طلا فروشی و همچنین استفاده از مصالح مناسب نظیر کرکره های اتوماتیک، درب های ضدسرقت و …

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

حتی اگر یک مجرم وقت قابل توجهی را در حمله به جعبه شیشه ای (که در ایجاد سر و صدای دزدگیر می تواند کمتر از یک یا دو دقیقه باشد) بگذراند و آن را به خطر بیندازد، احتمال دارد فقط بخشی از ویترین را تنها بتوانند دچار ترک خوردگی کند. برخی از تلاش های سارقان با سر و صدای دزدگیرها خنثی می شود. امروزه این شیشه ها به خصوص برای ساخت جعبه های شیشه ای نگهداری جواهرات، به میزان بسیار زیادی مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته اند زیرا صاحبان مغازه در مواقع لزوم می توانند شیشه ها را کدر کنند تا جواهرات درون آن مشخص نباشند و در این صورت انگیزه ای برای هجوم سارقان وجود نخواهد داشت. شیشه های ما می توانند در اشکال مختلف نیز تولید شوند.

ویترین ها می توانند از MDF ساخته شوند و به دلیل دوام بالا، تنوع زیاد و قیمت مناسب در دکور طلا فروشی کاربردی است. درب ورودی مغازه طلا فروشی به لحاظ امنیتی بسیار مهم است. اگر شما فروشگاه را به تنهایی اداره می کنید و پرسنلی ندارید که در فروشگاه پرسه بزنند، مهم خواهد بود که برای پیشگیری از سرقت اجناس، دید کاملی به فضای فروشگاه داشته باشید. این چالش درواقع وجود یک بادبند نسبتا بزرگ در بخش انتهایی مغازه بود. در زمینه کفوش مراکز تجاری، انتخاب های متعددی وجود دارد از سنگ و سرامیک گرفته تا کفپوش های مدرن نظیر پارکت لمینت را می توان در این مکان نصب کرد. شیشه های ضد گلوله یا همان شیشه های لمینت دارای ساختاری هستند که با اصابت گلوله همچون شیشه های معمولی نمی شکنند و گلوله از آن ها رد نمی شود.

دکوراسیون ویترین طلا فروشی به هر میزان که جذاب باشد، کم نور بودن مغازه آن را تحت الشعاع قرار خواهد داد و باعث عدم جذابیت ویترین مغازه برای مشاهده کنندگان خواهد شد. رعایت اصول رنگ بندی حرفه ای مغازه و نور پردازی استاندارد و جذاب، دو موضوعی هستند که عمل به آن ها طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد را برای صاحبان مغازه به همراه دارد. با توجه به این موضوع ایجاد طرحی منحصر به فرد و باکیفیت امری ضروری بود. از آنجا که وزن گاوصندوق 1.5 تن بود و بسیار سنگین بود احتیاج به یک زیرسازی صحیح در محل قرارگیری گاوصندوق بود.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن در مجموع طراحی داخلی یک مغازه دربردارنده بخش ویترین و داخلی مغازه است که به نوع استفاده از پالت های مطلوب رنگی و همچنین اجناس موجود در آن که بیشتر جواهرات گران قیمت هستند، اشاره دارد. نیز موجود می باشند. علاوه بر ویترین اصلی مغازه که شامل چیدمان مناسب برای طلا ها و جواهرات و بدنه های شیشه ای می باشد، طراحی ویترین های داخل فروشگاه نیز باید هوشمندانه صورت گیرد. بنابراین به نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی مغازه جواهر فروش باید توجه ویژه ای شود. مورد اینکه برای حفظ امنیت و ایمنی بودن مغازه طلا و جواهری جدای از شیشه و ویترین باید از مصالح مناسب مانند درب های ضد سرقت، کرکره های اتوماتیک و … شما نیز می توانید با مراجعه به این گروه، از خدمات ویژه و کاربردی آن ها بهره مند شوید و خدمات مناسبی را با قیمت مناسب دریافت نمایید. پیشتر در همین سایت انواع سبک های معماری را برشمردیم که می توانید از آن ها بهره ببرید .

بازدید کننده شما باید فوراً بین لوگو، محصولات سایت، محل قرارگیری گزینه ها و تصاویر، ارتباط بصری برقرار کند نباید طرح به گونه ای باشد که گسستگی و ابهام ایجاد کند، از رنگ ها بایستی به خوبی استفاده شود به طور مثال در یک وب سایت فروشگاه طلا و جواهر نباید از طیف رنگ آبی استفاده شود رنگی که مناسب یک سایت طلا و جواهر باشد رنگ زرد، طلایی و نقره ای است. چرا که بازار تهران بیشتر برای خرید طلا مناسب است. به همین دلیل علاوه بر کالایی که باید هنرمندانه مطابق با سلیقه هر مشتری ارائه شود، توجه به دکوراسیون برای به چشم آمدن و جذب مشتری بسیار مهم است.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

برای بهتر دیده شدن اجسام چراغ ها باید به گونه ای قرار گیرند که کمترین سایه ایجاد گردد و نور مستقیم آنها روی اجناس جلوی دیده شدن کالا را نگیرد همچنین در صورت نورپردازی درست دید مشتریان بهتر می شود و انتخاب دقیق تر و بهتری خواهند داشت. بنابراین، افرادی که در این حرفه فعالیت دارند، باید در امر طراحی داخلی مغازه خود توجه زیادی داشته و دکوراسیون مغازه خود را به روز نگه دارند تا همواره بتوانند مشتری های زیادی را جذب کنند. در طراحی دکوراسیون مغازه سیسمونی وسیلههای مختلفی از جمله انواع لباسهای نوزادی و بچگانه، وسیلههای مختلف بازی از جمله عروسکهای مختلف و تمامی وسایلی که یک نوزاد نیاز دارد از جمله شیشه شیر و … از جمله ایده هایی که می توان برای طراحی منزل سکونی به ویژه طراحی داخلی اتاق نشیمن به آن ها اشاره نمود، عبارتند از اضافه کردن یا کم کردن برخی وسایل اتاق طراحی داخلی نشیمن برای تغییر کلی یا جزئی، شما حتی می توانید رنگ مبلمان را با برخی وسایل دکوری هماهنگ کنید، از تابلوهای هنری با قاب هایی زیبا که دارای اشکال مختلف و مدرنی هستند یا تابلوهایی که دارای طرح های خاصی اند، استفاده کنید و اگر می خواهید در سبک طراحی داخلی مسکونی و طراحی اتاق نشیمن کمی متفاوت تر به نظر برسد وسایلی را کمی جالب تر انتخاب کنید با رنگ های روشن تر.

در مجموع سه دسته بندی کلی به منظور شیشه ای که برای این مصارف مورد استفاده قرار می گیرد، لحاظ گردیده که جواهر فروشان باید تنها به یک مورد برای حفظ امنیت فروشگاه خود توجه نمایند. ما طیف گسترده ای از شیشه های امنیتی را از محصولات سطح پایین که در برابر حمله دستی افراد فرصت طلب مقاومت می کنند، تا شیشه های ضد نفوذ و گلوله با ضخامت بالا ارائه دهیم. براساس نوع روکش چوبی و همچنین غیر چوبی در رنگ و طرحهای متنوع بر روی ورقههای MDF قرار میگیرند که این امر سبب میشود تا کاربرد استفاده از آن در موارد مختلف نظیر اجرایی کردن آن در طراحی ویترین طلافروشی بسیار گسترده باشد. یا همچنین فروش اقساطی، دسته بندی محصولات و فیلتر محصول بر اساس قیمت نزولی و یا صعودی، پرفروش ترین ها، پر بازدید ترین ها و… که کاربر پس از اطلاع از وزن طلا یا جواهر و قیمت روز، محصول را خریداری می کند.

دکور مغازه طلا فروشی صاحبان مغازهها برای طراحی داخلی مغازه میتوانند با استفاده از طراحی و نظر طراحان باتجربه در طراحی ویترین مغازه خود برای بالا بردن فروش و کاهش کسادی، استفاده نمایند. هرچه سایت شما برای کاربران موبایل عملکرد بهتری داشته باشد، گوگل جایگاه بهتری را برای آن در نظر میگیرد. بنابراین اگر می خواهید مغازه شما ظاهری متفاوت با سایر طلا فروشی ها داشته باشد، برای طراحی دکوراسیون داخلی آن علاوه بر ویترین شیشه ای از جعبه های شیشه ای نیز استفاده کنید. این شیشه ها می توانند توسط ریموت کنترل در مواقعی که لازم است شفاف و در مواقع دیگر مات شوند و هیچ گونه دیدی نداشته باشند. یکی از این راه ها در فضای اینترنت، طراحی سایت طلا و جواهر فروشی آنلاین است که در جهت برندسازی و افزایش فروش شکل میگیرد. طراحی دکوراسیون داخلی برای مغازه طلافروشی برای شما بعنوان فروشنده مزایای زیادی دارد و با دانستن هر یک از این مزایا شما بیشتر مشتاق به اجرای طراحی دکور مدرن و حرفه ای خواهید شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار