انواع ولو شیرآلات صنعتی و پایپینگ ولو چیست؟ قیمت | کسری سارانانواع ولو شیرآلات صنعتی و پایپینگ ولو چیست؟ قیمت | کسری ساران

  • شیرها دارای اجزای مختلفی مانند محرک شیر صنعتی، بدنه، ساقه و بسیاری موارد دیگر هستند.
  • شیرآلات صنعتی دستگاه‌ های مکانیکی هستند که بطور خاص برای هدایت، شروع، متوقف کردن، مخلوط کردن یا تنظیم جریان، فشار یا دمای سیال طراحی شده‌ اند.
  • کیز ایران، سیم ایتالیا، کیتز، سام، امین، شامین و شیلان نیز برند شیرآلات برنجی موجود در این سایت هستند.
  • نوع کانال جریان در شیرالات قطع و وصل به صورت مستقیم است و کمترین میزان افت فشار را ایجاد می‌کنند.
  • نام دیگر شیر های قطع خودکار جریان کنترل کننده سرعت و شیر جریان اضافی است. کاربرد اصلی شیر قطع خودکار جریان برای محیط هایی که بیشتر در معرض زلزله و فشار بالای مایعات قرار دارند میباشد. کارکرد اصلی این شیر های صنعتی برای جلوگیری از سرعت زیاد سیالات و فشار زیاد آن هاست. وظیفه سوم شیر های صنعتی تغییر جریان سیال در جهت های مختلف میباشد.

    شیر بالانس برند CIM مدل 747

    تولید سوپاپ های صنعتی در لوله کشی ها، در طی سال ها، موجب شده است که طیف گسترده ای از شیر ها توسعه پیدا کنند. این نوع از شیر ها شامل انواع گوناگونی می باشند که مهمترین آنها شیر های یک طرفه، شیر های کشویی، شیر های دیافراگمی و… قیمت هر یک از این شیر ها به دلیل طراحی، ساختار و کاربرد متفاوت؛ فرق می کند. طراحی و ساختار شیرنوع شیر و کاربرد های آننحوه عملکر آنهاقیمت و نوسانات نرخ ارزبرند و شرکت تولید کننده آناستاندارد های تولیدمیزان عرضه و تقاضاو …. به این نوع، backwater نیز می­گویند که در لوله کشی های فاضلاب که امکان برگشت فاضلاب به مجرای ورودی وجود دارد استفاده می شوند. این نوع ولو به طرز فراوانی در تصفیه خانه های آب، خطوط لوله آبرسانی و تصفیه فاضلاب به کار برده می شود.

    تماس جهت خرید

    به طور کلی میتواند گفت دو مسیر در این شیر برای اتصال سیال قرار دارد و یک مسیر به انشعاب وصل میشود. نام دیگر این شیر ها شیر های سه راهه تقسیم کننده و مخلوط کننده میباشد. این شیر ها برای صنایعی که نیاز به کمترل دما و فشار است استفاده میشد. شیرآلات صنعتی یکی از مهم‌ترین ابزارآلات و تجهیزات مورد استفاده در صنایع گوناگون می‌باشند.

    معمولاً پس از قرار دادن اجزای درونی شیر برای بستن محفظه و نگه‌داشتن همه چیز درون آن از بانت استفاده می‌شود. بسیاری از شیرها منجمله شیرهای سماوری یا توپی فاقد بانت هستند چرا که مکانیزم سرهم‌بندی اجزای آن به گونهٔ دیگری است. از این شیر ها مانند شیر اطمینان برای مکنترل فشار سیستم استفاده میشود. تفاوت این شیر صنعتی با شیر اطمینان در این است که شیر اطمینان برای بخار و هوا مورد استفاده قرار میگیرد در حالی که شیر تخلیه کننده فشار برای مایعات مصرف میشود. شیرآلات از نظر حرکت مکانیکی به انواع خطی و چرخشی تقسیم میشوند. در شیرآلات خطی مانند شیر های کشویی و شیر های کروی با حرکت دادن مجرابند در جهت های عمودی وافقی جریان سیال قطع خواهد شد.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار