آشنایی با ژانرهای اسکیپ روم ؛ برای یک تجربه هیجان‌انگیز آماده‌ای؟! کاماپرس | allescape

فعلا تا همین‌جا که بدانید کافی است بهتر است این اتاق فرار را خودتان تجربه کنید تا هیجانش را بتوانید با تمام وجود حس کنید. در این ژانر بیش از هر چیزی یک تجربه دلهره‌آور نزدیک به واقعیت را تجربه خواهید کرد. اگر مشتاقید تا درباره‌ی اتاق فرار، بیشتر بدانید، با تایم فور فان همراه باشید تا ضمن معرفی اتاق فرار و تاریخچه‌ی آن، بهترین اتاق فرارهای موجود را نیز به شما معرفی کنیم. در سالهای گذشته طراحان اتاق فرار علاوه بر سبکهای ترسناک و دلهره‌آور به ژانر هیجانی نیز علاقه‌مند شده‌اند و اسکیپ روم هیجانی و اکشن روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد. اگر شما هم به فیلمهای هیجانی علاقه‌مند هستید به شما ااتاق فرار اکشن و هیجانی را پیشنهاد می‌کنیم.

سپنجا،بررسی، انتخاب و رزرو آنلاین اقامتگاه

آشنایی با ژانرهای اسکیپ روم ؛ برای یک تجربه هیجان‌انگیز آماده‌ای؟! کاماپرس | allescape

بنابراین در برخی از بازی‌ها با استفاده از عنصر زمان، در کنار طراحی یک محیط مناسب و یک خط داستانی جذاب، فضایی برای ترشح آدرنالین شرکت‌‌کنندگان مهیا می‌کنند. برای مثال شما در یک کشتی گیر افتاده‌‌اید که در حال غرق شدن است و همزمان با گذشت زمان، آب بیشتری سطح را فرا می‌گیرد یا در مثالی دیگر شما در یک سلول زندانی شده‌اید و پیش از محاکمه باید از آنجا فرار کنید. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند. در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند. تا اینجای متن می‌دانیم که بازی اتاق فرار چیست و چه تاریخچه‌ای هم دارد. اتاق فرار احضار نیز یکی از اتاق فرارهایی با ژانر ترسناک و درصد سختی ۸۰ درصد می‌ باشد که یکی از ترسناک‌ ترین اتاق‌ های فرار بشمار می‌ آید.

  • اگر شما در دوران جوانی، علاقه‌مند به شرلوک هلمز بودید و بارها معماهای مطرح در زندگی را از دید شرلوک نگاه کردید، وقت آن رسیده که با بازی در سبک کارگاهی توانایی‌های خود را محک بزنید.
  • یکی دیگر از نکات مهم در حل معماهای اتاق فرار این است که حتما به حداکثر و حداقل تعداد افرادی که باید در بازی حضور داشته باشند، توجه کنید.
  • این ژانر با هیجان و استرس بالایی همراه است و شباهت به ژانر تاریخی دارد.
  • تمرکز اتاق فرار های معمایی بر حل معماست و قصد ندارد حل معماها را با چاشنی ترس همراه کند.

او که مجبور به انجام یک بازی مرگبار شده است ، سعی می کند بفهمد چه کسی او را ربوده و چرا…. این افراد باید از نظر روحیات با شما تناسب داشته و دارای روحیه کار گروهی باشند. این ژانر از بازی طرف‌داران خاص خود را دارد، این افراد عاشق حل معما و دنبال به چالش کشیدن نگاه و توانایی‌های خود هستند. در این سبک از بازی ترس و وحشت شما است که مانع حرکت شما می‌شود؛ شما عالم به این هستید که ممکن است یک قاتل به دنبال شما بیفتد و این آگاهی شما باعث می‌شود که ترس و دلهره تا پایان بازی هم‌گروه شما شود.

هر بازی از قانون خاصی پیروی می؜ کند که توجه به این مورد، قوانین می‌توانند در پیروزی شما موثر واقع شوند. این سبک بازی مناسب افرادی علاقه ؜مند به ژانر اکشن است و به سبک هیجانی شباهت زیادی دارد. ترس در اتاق فرار را تجربه کنید، می توانید به سراغ اتاق فرار ناشناخته بروید و.

در این‌گونه بازی‌های، معمولاً و نه همیشه از بازیگر برای پیشبرد قصه و بهینه‌سازی روایتگری بازی استفاده می‌شود. اسکیپ روم ترسناک برای برانگیختن حس ترس و ایجاد حس تنش یا وهم در شرکت کنندگان طراحی شده است. این نوع اتاق فرار اغلب دارای طراحی هایی با نور کم، جلوه های صوتی وهم آور و وسایل یا سناریوهای ترسناک است که ممکن است شامل عناصر وحشتناک یا ماوراء طبیعی باشد. هدف در این نوع اتاق فرار ایجاد حس ترس و به چالش کشیدن بازیکنان برای غلبه بر ترس های خود برای فرار از اتاق است. اتاق‌ فرارهای ماجراجویی طوری طراحی شده‌اند که بازیکنان را در یک داستان و سناریو با خود همراه می‌کنند. معماها و سرنخ های موجود در این اتاق ها اغلب به صورت گروهی حل می شوند و بازیکنان باید از مهارت های حل مسئله خود برای پیشرفت در داستان بازی استفاده کنند.

انواع اسکیپ روم یا اتاق فرار

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار