پرده شید خرید و قیمت انواع پرده شید رول ساده شاین بلک اوت و دابل شید پرده بازار

پرده شید چیست؟ آیا پرده‌های شید انواع مختلفی دارند؟ کاربرد پرده های شید در دکوراسیون داخلی چگونه است؟ احتمالا شما هم سوالات مشابهی از این دست دارید که به دنبال جوابش هستید. در این مقاله قصد داریم تا به برخی سوالات رایج مخاطبین چیدانه درباره انواع پرده شید پاسخ دهیم. پرده شید اداری ویلایی و مسکونی بلک اوت دقیقا برعکس نوع پرده شید اداری تجاری مسکونی اسکرین آن عمل میکند. به گونه ای که بعد از نصب پوشش کامل داده و اجازه عبور نور را نمیدهد و فضای داخل را کاملا تاریک میکند.می توان پرده بلک اوت را با پرده شید اسکرین به صورت دو مکانیزم تولید کرد.

پرده شید خرید و قیمت انواع پرده شید رول ساده شاین بلک اوت و دابل شید پرده بازار همچنین این محصولات به صورت متر مربع حساب شده و طبیعتا پرده هایی که اندازه پنجره بزرگتری دارند، گرانتر خواهند بود. سلام وقتتون بخیر.پرده شید عزیز من یه سوال داشتم می خواستم ببینم پرده زبرا طرح ساده با رنگ ملایم برای قسمت پذیرایی منزل قشنگ میشه یا نه. این مدل از پرده برقی دارای انواع مختلف رنگ ها و طرح ها تشکیل شده است که می توانید با توجه به سلیقه تان یک مدل مناسب با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان انتخاب کنید. در این مدل، یک موتور در پروفیل بالای پرده قرار داده شده که هم به صورت برقی و هم با باتری کار میکند و شما می توانید با ریموت به آن دسترسی داشته باشید. پرده های شید رول که با غلطک های موتوری کار میکنند، برای پنجره های بلند که دسترسی به آنها بسیار سخت است، انتخاب بسیار ایده آلی هستند.

پرده شید طرح دار 1415

اگر یادتان باشد در زمان های قدیم وقتی می خواستیم میزان نوری که به داخل می آید را کنترل کنیم باید پرده را کامل یا نصفه کنار می کشیدیم که همین امر باعث می شد همیشه پرده را کشیده نگه داریم. در ادامه مقاله برخی از پرمصرف ترین پرده شید ها در طراحی خانه را معرفی کرده ایم. پرده های شید اگر به صورت عمده خریداری شوند قیمت مناسبی دارند. این پرده ها در طرح و رنگ های خاصی با کیفیت عالی تولید شده و در سایت آراد به فروش می رسند. پرده زبرا یکی از انواع پرده های به روز و جدید است که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

نوعی از این پرده موجود است که دارای خاصیت ضد آب می‌باشد و از آن می‌توان در استخرها یا سونا استفاده نمود. این نوع پرده‌ها بسته به ضخامتشان می‌توانند مانع اتلاف انرژی شوند. این پرده‌ها را می‌توان به تنهایی یا ترکیب نمودن با سایر پرده‌ها به کار برد. اگر در منزل خود کودک دارید، می‌توانید از گیره ایمنی کودک برای ایمنی بیشتر آن‌ها استفاده کنید.

نصب پرده ذکر شده خارج از چهارچوب

شاید برایتان جالب باشد بدانید که شید رول می‌تواند به پشت تزیینات پرده‌ای شما اضافه شود و نه تنها امنیت بلکه یک سبک دیگر به سبک پنجره‌ی شما اضافه کند. پرده‌های شید در مقابل تابش نور خورشید دارای مقاومت و طول عمر بیشتری می‌باشند. همچنین بر روی پرده‌های شید از جنس بامبو نیز می‌توان تصاویر مورد نظر را چاپ نمود. برای خرید تلفنی ابتدا، مدل مورد دلخواه را انتخاب و با شماره های تلفن فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما سفارش شما را ثبت نماید. بعد از تکمیل سفارش، پرده شما بین ۲ تا ۷ روز کاری، آماده و ارسال خواهد شد.

پرده ها نقش مهمی در زیبایی و جذابیت فضا و محیط دارند و در انواع مختلفی تولید می شوند. پرده هاي شيد علاوه بر داشتن طاهر زيبا و به روز، به راحتي بالا و پايين مي روند و براي پنجره هاي آشپزخانه بسيار مناسب است. پرده های شید پرده های ورقه ای کرکره ای روبا بالا هستند که کار باهاش خیلی راحته. پرده شید طراحی خاص خود را دارد و از تنوع بالایی بر خوردار هست. خصوصا برای اتاق ها و محیط های کوچک نورگیر مانند اداره ها و اتاق های خواب.

شید رومن خمیده

برخی از محبوب‌ترین این مدل‌ها عبارت اند از پرده شید ساده یا پرده شید رول، پرده شید بلک اوت، پرده شید دبل، پرده شید رومی و پرده شید زبرا که در ادامه به آنها vistapardeh.ir/ می‌پردازیم. در این مقاله از سایت سبک مدرن، جدیدترین مدل های پرده مدرن، پرده زبرا، پرده پانچ، پرده شید رول، مدل پرده های ساده و شیک پذیرایی و پرده های ساده حریر را به شما ارائه خواهیم کرد. مشاهده انواع مدل های پرده شید رول ساده، طرح دار، گلدار، فانتزی و زبرا برای پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و محل کار را با سایت سبک مدرن تجربه کنید. پرده شید رول نوعی از پرده‌های بالارو یا پرده کرکر‌ه‌ای می‌باشد که به جهت تنوع رنگ، طرح و اجرای سریع ،طرفداران بسیاری برای محیط‌های مسکونی، تجاری، رستوران‌ها، هتل‌ها پیدا کرده‌است.

  • این پرده ها شباهت زیادی به پرده شید رومی دارند و تنها تفاوت این دو نوع پرده با هم در جنس نوارهای افقی آن ها است.
  • با توجه به اینکه از پارچه هایی با ضخامت های مختلف برای تولید پرده های شید رول استفاده می کنند به راحتی می توان متناسب با میزان نور محیط پارچه ای با ضخامت متناسب انتخاب نمود.
  • به دلیل تنوع در طرح و رنگ این مدل می‌توان گفت که امکان استفاده از آن در هر فضایی ممکن است.
  • پرده شید نوعی پرده مدرن، نرم و پارچه‌ای است که به قاب پنجره متصل می‌شود و بسته به سلیقه شما می‌تواند پرده اصلی خانه یا زیرپرده باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار