نصب آسانسور با متد 2022 و آموزش گام به گام نصب و راه اندازی آسانسور

کالاهایی در آسانسور سیتی قابل فروش خواهند بود و حداکثر وزن 300 کیلوگرم. این افزایش قیمت جهانی در صورت پابرجا بودن شرایط تحریم و ادامه روند ممنوعیت واردات به طور قطع بر روند قیمت عرضه اقلام آسانسور تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. برای استعلام قیمت لوازم جانبی به صورت به روز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. چه شرکتی را می توان بهترین خدمات دهده آسانسور دانست.در پاسخ به این سوال کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور نظرات متفاوتی را مطرح می نمایند.بر این اساس برخی از آن ها نسبت به تفکیک خدمات برخی از برندها را بهتر از دیگر برندها می دانند.آسانسور دارای خدمات گسترده ای است. اگر قصد خرید و نصب آسانسور یا پله برقی دارید و تمایل به دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و سوالات تخصصی خود در زمینه آسانسور و پله برقی را از آن ها بپرسید.

این در حقیقت یک تعبیر کلی است.

برای مواقعی که با قطعی برق مواجه هستیم و یا به هنگام تعمیر کردن قطعاتی که نیاز به قطع برق داریم داشتن باطری اضطراری یک مزیت محسوب می شود که در بالا بردن سطح ایمنی آسانسور نیز تاثیرگذار است. برای آسانسور ساختمان خود ممکن است از یک طرف به چهار چوب وزنه تعادل. دیوارهای جداکننده توسط یکی از روش های ورق کشی، رابیس بندی و یا انجام اندود دیوار از طرف داخل چاهک بوسیله سیمان، یا گچ خاک انجام پذیرد. از دیگر موارد مهم در انتخاب آسانسور توان جا به جایی یا همان سرعت جا به جایی است که بر اساس متر بر ثانیه بیان می شود.

از متداول ترین تابلو فرمان هایی که در آسانسورها مورد استفاده قرار می گیرد می توان به تابلو فرمان میکروپروسسوری کلمورگن اشاره نمود. یک راه عالی برای انجام این کار این است که یک قرار ملاقات اختصاصی با شرکت آسانسور انتخابی خود بگیرید تا بتوانید هر صفحه را مرور کنید و هر سؤالی دارید بپرسید. این طناب فولادی معمولا از طریق تاباندن تعدادی رشته سیم فلزی به دور یک هسته مفتولی شکل از جنس فولاد ، ساخته می شود. 1 کاراسلینگ که همراه کابین و وزنه تعادل می توان از نوع ثابت در روی چاه آسانسور. فاصله نصب براکت ها باید به اندازه ای باشد که در صورت انجام ترمز اضطراری، مانع کمانش ریل شود. برای کابین تا سرعت ۰٫۶۳ متر بر ثانیه از ترمز ایمنی لحظه ای استفاده می شود . همانطور که در بخش بالا اشاره شد، آسانسور های گیرلس دارای مزایای بسیار زیادی می باشند.

مرحله سوم: عملیات آهن کشی چاه آسانسور: به اجرای سازه های فلزی چاه آسانسور می گویند. یکی از مقدماتی ترین عملیات اجرایی در نصب آسانسور، آهن کشی آسانسور یا استراکچر (سازه) است. اجزای الکتریکی درب اتوماتیک کابین آسانسور، شامل موتورباز و بست درب، سنسور های کنترل سرعت و سنسور های چشم الکترونیک می باشد . در مورد هزینه های مربوط به آسانسور قیمت آسانسور فقط بخشی از هزینه ها را که به تامین قطعات اختصاص دارد شامل می شود و نباید قیمت آسانسور را معادل هزینه های کلی آسانسور دانست. این در حقیقت یک تعبیر کلی است. جرثقیل به یک قلاب دربالای سقف جوش داده ایم قبلا متصل میشود و به وسیله ان موتور جا به جا میشود و برای بردن موتور به سقف ساختمان باید از جرثقیل های دیگر استفاده شود.

سرویسکارها باید علاوه بر آموزشدیدن درباره رفع خطاهای فنی درزمینه مسائلایمنی نیز آموزش ببینند. دانستن تمامی مشخصات فنی آسانسور برای افراد عادی که قصد نصب آسانسور در ساختمانی دارند ضرورتی ندارد اما دانستن یک سری ویژگی های کلی که می تواند در انتخاب آسانسور به افراد کمک کند لازم است. مشخصات فنی آسانسور مهم ترین و پیچیده ترین موضوع در مبحث آسانسور است و نیاز به فردی متخصص برای تحلیل مشخصات فنی یک آسانسور می باشد. یک آسانسور توسط موتور آسانسور نیروی لازم برای حرکت عمودی کابین را فراهم می کند. ساختار کلی این دستگاه متشکل از سیم بکسل، وزنه و فلکه است که بوسیله نیروی گیربکس و الکتروموتور، رشته طنابهای فولادی و سیم بکسلها، کابین را با توجه به پیام ارسالی به تابلو فرمان جابه جا میکند. همچنین آدرس شرکت شایان برج آسانبر جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

در فروش آسانسور و بهتر است بگوییم شناخت شرکت های معتبر در زمینه فروش آسانسور معیارهایی وجود دارد که افراد عادی جامعه نیز با یک تحلیل و بررسی می توانند این معیارها را سنجیده و مورد ارزیابی قرار دهند و در مورد انتخاب شرکت نصب آسانسور به نتیجه ای مطلوب برسند. انتخاب شرکت معتبر و با تجربه در زمینه فروش آسانسور از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود. موارد ذکر شده در بالا ویژگی های کلی که به شرکت فروش و نصب آسانسور مرتبط است را بیان می کرد.

همانطور که در ساختمانهای مختلف مشاهده کرده اید نحوه کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطحکاکی است که بین سیم بکسل های متصل به کابین و فلکه کششی موتور بوجود می آید یعنی آسانسورهای کششی در واقع در بالای خود دارای فلکه (قرقره) می باشند که روی موتور آسانسور می باشد و سیستم بکسل ها دور آنها وجود دارد و سیستم بکسلها از یک سر به کابین آسانسور و از سر دیگر به قاب وزنه آسانسور متصل هستند و طبیعتا با حرکت فلکه موتور در دو جهت مختلف حرکت رو به بالا یا پایین کابین آسانسور انجام می شود. در مواقعی که فاصله بین کابین و کادر وزنه و یا سیم بکسل های متصل به آنها بیشتر از طول فلکه کشش موتور باشد و فلکه کشش موتور نتواند زاویه مناسبی برای سیم بکسل ها ایجاد کند از فلکه هرزگرد برای به وجود آوردن اصطحکاک بیشتر میان سیم بکسل و فلکه ها و همچنین مناسب کردن زاویه سیم بکسل ها ( آلفا) استفاده می شود .

داشتن مسئولیت پذیری و تعهد در کار – از آنجا که این شغل بسیار حساس است و هرگونه کوتاهی می تواند منجر به از دست رفتن جان چندین انسان شود، داشتن مسئولیت پذیری و تعهد بسیار حیاتی است. حال این مقدار را با وزن خود کابین آسانسور جمع می کنیم و وزنی که بدست می آید وزن کلی است که باید در قاب وزنه وجود داشته باشد. برای مشاهده توضیحات تکمیلی در مورد معیارهای انتخاب شرکت آسانسور می توانید مقاله بهترین آسانسور را مطالعه نمائید.

قطعات اسانسور

تجهیزات مکانیکی آسانسور در معرض دید قرار نگرفته است. در ساختمان های مرتفع هنگامی که کابین آسانسور در بالا ترین و یا پایین ترین طبقه قرار می گیرد، مجموع وزن سیم بکسل های آسانسور که مقدار قابل ملاحظه ای است به یک سمت فلکه کششی منتقل می شود. نحوه کار این آسانسور ها با نیروی اصطکاک بین سیم بکسل ها و فلکه کشش موتور است. نوعی آسانسور است که با زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی رانش به طریقی به غیر از اصطکاک به آن وارد میشود. آسانسور غذا بر اغلب در محیط آشپزخانه، رستورانها، هتل ها و… رزومه شرکت : رزومه و سابقه شرکت را بررسی کنید تا به دید کلی در مورد شرکت مورد نظر و تعداد پروژه های نصب آسانسور موفقی که داشته، سطح پروژه هایی که انجام داده و سایر موارد دست یابید.

انواع اسانسور

بسیاری از افراد به دنبال کابین آسانسوری با قیمت مناسب هستند تا بتوانند آن را به آسودگی خریداری نمایند. آسانسوری است دائمیکه برای جابجایی کالا بین طبقات ساختمان میباشد و در طبقات مشخصی عمل میکند، دارای کابینی است که ابعاد آن به اشخاص اجازه استفاده را نمیدهد و در میان ریلهای منصوبه عمودی و با حداکثر 15 درجه انحراف، حرکت میکند. جدیدا با جایگزین کردن یک تابلوی قدرت را در پایین برخی از مراکز تجاری. آسانسورهایی که ایده آل و استاندارد طراحی شده اند، هم نمای زیباتری دارند و هم یک فضای امن را در ساختمان ایجاد می کنند.

چهار چوبی است شامل دو بخش( یوک پایین و یوک بالا )که کابین را در بر گرفته است .ساختار یوک نه تنها از نظر قدرت تحمل بار مهم است بلکه تنظیم آن نیز باید به گونه ای باشد که از انحراف ، به ویژه در هنگام استفاده از کفشکهای غلطکی مصون بماند. نوع تزئینات نیز بستگی دارد در این باره مهم است ساخت کابین است و در آسانسور هیدرولیکی. ۵۷- شرکت مهرسازان چهارمحال ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در شهرکرد (چهارمحال و بختیاری) می باشد. تخصص در طراحی : یکی دیگر از موارد مهمی که در مورد شرکت های فروش و نصب آسانسور مورد توجه قرار می گیرد میزان توانایی در طراحی و شخصی سازی آسانسور با توجه به نیاز مشتریان است. شرکت آسانسور را با توجه به ویژگی های خاصی می تواند مورد سنجش و ارزیابی قرار داد.

همچنین شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد شغل نصاب و تعمیرکار آسانسور به مقاله داخل کلیک کنید سایت مراجعه کنید. موتور در آسانسور مانند قلب در بدن انسان است و در حرکت آسانسور نقش بسزایی ایفا میکند اما آسانسورها دارای ققطعات بسیاری میباشند که درصورت نبود هر قطعه نصب و راه اندازی آسانسور با مشکل مواجهه میشود؛ برای آشنایی با قطعات آسانسور میتوانید به مقاله کاربرد قطعات آسانسور مراجعه نمایید. مشکل دوم برای ایجاد آسانسور خانگی موجود نبودن برق 3 فاز و عدم امکانات برای دریافت برق 3 فاز و از جهتی هم هم گران بودن کنتر 3 فازاست. یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر استفاده ترین انواع آسانسور، آسانسورهای کششی هستند، این نوع از آسانسورها علاوه بر اینکه کاربرد خانگی دارند کاربردی تجاری نیز دارند.

تعمیر اسانسور

امیدواریم از مطالعه مقاله آسانسور استفاده لازم را برده باشید و بتوانید دید تخصصی تری نسبت به آسانسور و مباحث مربوط به آن پیدا کنید. مطالعه مقاله بهترین آسانسور می تواند اطلاعات کامل تری در زمینه فروش آسانسور به شما ارائه کند. مجوزهای شرکت فروش آسانسور : داشتن مجوز از سازمان های مربوطه که مهم ترین آن ها سازمان صنعت ، معدن و تجارت است می باشد. گفته می شود برای جلوگیری از اضافه بار بهتر است ابعاد کابین آسانسور محدود گردد. از لحاظ علمی در داخل قاب وزنه ، وزن وزنه ها برابر با وزن کابین به اضافه نصف وزن ظرفیت کلی کابین است.

در صورتی که نیروی محرکه ورودی از الکترو موتور به قرقره کششی از طریق یک چرخ دنده منتقل شود، موتور از نوع گیربکس دار می باشد. 2 یک پمپ و موتور الکتریکی مرتبط هزینه های ساخت کابین کابین تمام استیل. جهت نصب آسانسور ارتفاع مورد نیاز از کف چاهک تا سطح تمام شده اولین توقف آسانسور حداقل باید ۱۵۰ سانتیمتر باشد.(به عنوان مثال کد ارتفاعی محل چاهک آسانسور تا کف تمام شده پارکینگ که شروع حرکت آسانسور از این کد ارتفاعی خواهد بود). بطور مثال اگر ظرفیت کابین آسانسور ۸ نفره باشد (به ازای هر نفر ۷۵ کیلوگرم در نظر بگیریم) در کل ظرفیت کلی کابین ۶۰۰ کیلوگرم خواهد بود که طبیعتا نصف این مقدار برابر با ۳۰۰ کیلوگرم خواهد بود . در مورد آسانسورها نیز انواعی از موتور وجود دارد که می توان با توجه به بودجه و نیاز آسانسور یکی از آن ها را انتخاب نمود.

جعبه ای برای کنترل دستی حرکت کابین است که بر روی سقف کابین نصب و برای استفاده تعمیرکار یا سرویس کار آسانسور تعبیه شده است . علاوه بر نصب آسانسور ، درآمد شغل تعمیرات و سرویسکاری آسانسور نیز بالاست زیرا هر آسانسور بطور ماهانه باید سرویس شود بنابراین شغل سرویسکاری نیز دارای درآمد بالایی است که این مهارت بطور کامل در کلاس آموزش آسانسور ما آموزش داده می شود. قطعا در صورت نبود آسانسور در اینگونه ساختمان ها رفت و آمد برای ساکنین بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود و همچنین ارزش ساختمان نیز پایین خواهد آمد. برای طراحی اولیه اسانسور میتوانید از نرم افزار طراحی اسانسور در سایت آسانسور فراز رسان استفاده نماید. در تعریفی مشابه ، آسانسور به مجموعه تجهیزات حمل و نقل گفته می شود که انتقال عمودی مردم و یا وسایل بین طبقات ساختمان را فراهم می نماید. این استاندارد برای آسانسورهای نفربر و حمل کالا پیشنهاد می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار