قیمت و خرید دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت

این دریچه بر روی سقف ها، دیوار و پیشانی سقف های کاذب قابل نصب مباشد و به دلیل داشتن پره های ثابت،امکان جهت دهی وجود ندارد. دریچه های چهارگوش در سیستم هوای رفت و برگشت استفاده میشود و به طور کلی محل نصب آن بر روی سقف و به دور از دیوارهای جانبی میباشد. این دریچه ها در دو نوع کلاف دور باز و کلاف پهن قابل تولید هستند.در دریچه های کلاف دور باز پره ها به قالب متصل هستند اما در دریچه های کلاف پهن پره ها قابلیت جدا شدن از قاب را دارند. این نوع از دریچه فعالیت خود را بدون ایجاد هیچ گونه صدای اضافه و آلودگی صوتی تولید نمی کند. مدل های مختلف و متنوعی از دریچه های سقفی وجود دارد که می توان بر اساس محیط مورد استفاده نوع مناسب را انتخاب و نصب نمود.

  • دریچه های سقفی چهار طرفه اغلب در مکان هایی استفاده می شود که حجم زیادی از هوا با نویز و افت فشار متوسط ​​مورد نیاز است.
  • فن سقفی چهار طرفه هم برای دمیدن و هم برای هواگیری قابل استفاده است.
  • نصب دریچه هوا بر روی قسمتی از سقف گچی یا کاذب ساختمان نیازمند تخصص و ابزار آلات لازم است.
  • این امکان وجود دارد که رنگ آمیزی نهایی به روش پاشش رنگ مایع یا پودری (الکترواستاتیک) با استفاده از پلی استر سفید یا هررنگ دیگری با شماره رال مشخص با توجه به نیاز انجام شود.

این نوع شیر معمولاً به عنوان کاربراتور برای تهویه در سیستم های تهویه مطبوع، ایرواشر، تبرید و وسایل برودتی آب خنک استفاده می شود و به صورت دیواری نیز نصب می شود. فن های ثابت به راحتی بر روی یک کانال مستطیلی یا با آچار در یک کانال گرد نصب می شوند. در این نوع شیر، توزیع زیاد هوا در فضای مورد استفاده باعث می شود که دما با سرعت مناسبی به حد لازم برسد. همچنین بسته به جهت پره های این نوع دریچه ها، هوا با سرعت مناسبی به سطح می رسد.

نصب انواع فیلتر(هپا، کربن فعال، آلومینیومی و …) در پلنیوم باکس مخصوص این دریچه‌ها

شرکت تهویه سان شرکتی تولیدی بوده و با راه اندازی وبسایت فروشگاهی خود مباردت به فروش انواع دریچه هوا و دیگر محصولات مرتبط نموده است. قطعه‌‌ای در دو طرف انشعاب کانال‌‌های هوارسانی که در ابعاد مشخص و استاندارد را دریچه سقفی دریچه هوا گویند. دریچه هوایی که در بخش داخلی و سقف ساختمان نصب شده، دریچه سقفی نام دارد. این دریچه موجب رفت‌‌وآمد هوا در سیستم هوارسانی شده و جنسی از آلومینیوم و پلاستیک دارد.

کاربرد دریچه سقفی

در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد ، اگر در قطرِ دریچه گرد با ابعادِ انشعابِ لاینِ کانالِ اصلی ،همخوانی نداشته باشیم، مجبور به استفاده از تبدیل در پشتِ دریچه سقفی تایلی صفحه ایِ گِرد خواهیم شد. سطحِ بدنه دریچه سقفی تایلی با دریچه گرد برجسته بوسیله رنگ کوره ای و مرغوب در رنگهای متنوع پوشش داده میشود و به بازار عرضه می گردد. به همبن صورت قیمت دریچه سقفی تایلی بصورت یکپارچه ، ارزانتر از قیمت دریچه سقفی مرکب با صفحه ی تخت آلومینیومی می باشد.

دریچه دیواری

درصورتیکه از دریچه سقفی با دریچه گرد برجسته برای سیستم مکش استفاده شود استفاده از دمپر لزومی نخواهد داشت. از این دریچه های سقفی در محیطهای مختلف و برای کاربری های مختلف میتوان بهره برد. در مورد کانال های افقی درون سقف غالبا از دریچه سقفی چهارگوش استفاده می شود. با توجه به اینکه جنس های مختلفی از این قطعه تولید می گردد برای محیط های مختلف با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت موجود در محیط می توان از جنس هایی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب استفاده نمود. دریچه های سقفی چهار طرفه اغلب در مکان هایی استفاده می شود که حجم زیادی از هوا با نویز و افت فشار متوسط ​​مورد نیاز است.

قیمت و خرید دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت