سقف کاذب 60 در 60 قیمت اجرای سقف کاذب 60 در 60 در تهران

سپس خط تراز نصب سقف کاذب را تعیین کرده و اقدام به نصب نبشی در دور تا دور محل اجرا می نمایند. گام بعدی از مراحل اجرای سقف کاذب تعیین محل آویزها و نصب آنها است. پس از نصب آویز، سازه های باربر توسط گیره به آنها وصل شده و به کمک پیچ یا سوزن تنظیم ارتفاع، محل قرارگیری آن را تنظیم می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با سقف معرق و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

قابلیت تزئینی و شکل پذیری سقف یکپارچه کناف (کی پلاس پارس) نسبت به سقف مشبک کناف (کی پلاس پارس) بیشتر است. همچنین این امکان را به وجود می آورد که نور مخفی و روشنایی توکار در آن نصب شود. سقف دکوراتیو یکپارچه معمولا ارتفاع زیادتری نسبت به سقف مشبک اشغال می کند بنابراین اگر در واحد های کوچک و کم ارتفاع به کار برود از زیبایی کمتری برخوردار می شود. جنس تایل سقفی در عایق کردن محیط تاثیر بسزایی دارد و برای جلوگیری از انتقال صدا می توان جنس تایل را بررسی کرد. روز به روز خلاقانه تر و مدرن تر می شود بنا براین برای انتخاب سقف دکوراتیو مورد نظر خود می توان به نمونه های موجود مراجعه کرد. طرح ها و رنگ های متنوع این سقف زیبایی دو چندانی به فضای حمام و سرویس های بهداشتی می بخشد.

قیمت سقف کاذب کناف

این سقف های دکوراتیو از دو نوع صفحه روکشدار گچی (پنل گچی) CLEANEO و DIAMANT ساخته می شود که هر کدام از آن ها مستطیل شکل هستند و دارای کارایی متفاوتی هستند. سقف کاذب دکوراتیو یکپارچه در طرح و نقش و رنگ آمیزی، بسیار منعطف است. سقف کناف بسته به نوع ساخت و درخواست مشتری می تواند عایق حرارتی و صوت باشد بنابراین میزان سوخت مصرفی ساختمان را به کمترین حد ممکن می رساند.

در واقع یک دریچه ی پنجره مانند روی سقف کناف (کی پلاس پارس) متصل می شود. از دیگر مزایای سقف کناف (کی پلاس پارس) می توان به کم هزینه بودن آن اشاره کرد که هم برای نصب و هم برای تعویض و تعمیر بخش های مختلف آن می توان از این ویژگی بهره برد. انعطاف در طرح و نقش همچنین تنوع در نوع سقف کناف (کی پلاس پارس) باعث شده در سراسر دنیا بخصوص در ایران طرفداران بسیاری پیدا کند. کناف نوعی پنل گچی است که با استفاده از آن میتوان ظاهری زیبا ، مدرن و منحصربفرد در محیط داخلی ساختمان ایجاد کرد. سقف کاذب طلقی که به آن شیشه ای هم گفته می‌شود یکی از انواع سقف های کاذب است که از نوعی پلاستیک فشرده ساخته شده و به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد، به همین دلیل یک جایگزین مناسب به جای شیشه است.

از جمله فضاهایی که طراحی و اجرای آن همیشه دغدغه مهندسین پروژه ها بوده و هست دیواره های چاله آسانسور می باشد، در بسیاری موارد اجرای این فضا حتی به مرحله پس از فینیشینگ کار موکول می گردد. سیستم ساخت و ساز خشک راه حل کارا و اثربخشی برای جداسازی چاله آسانسور از دیگر فضاهای ساختمان می باشد که می تواند این چالش را در حین اجرای پروژه ها از میان بردارد. کناف نام ثبت شده تجاری است که به پنل های گچی در ابعاد 240×120 با ضخامت های 9/5 یا 12میلیمتر اطلاق می گردد. در هنگام عملیات تولید این پنل ها مخلوط گچ به همراه هوا به صورت فشرده بین دو سطح مقوایی تزریق می گردد این فرآیند موجب کاهش وزن و استحکام اجرای سقف کاذب پنل می گردد. در سیستم ساخت و ساز خشک از صفحات روکش دار گچی ( در برخی موارد صفحات مسلح سیمانی) به عنوان پوشش و از پروفیل های سرد نورد شده (پروفیل های فولادی سبک) به عنوان زیر سازی استفاده می شود.

عدم وجود اتصال مناسب میان متریال سنتی مثل سنگ و آجر پلاک با دیوار پیرامونی موجب می شود تا در هنگام وقوع زمین لرزه لرزش های حاصل از زلزله باعث فرو ریختن نما گردد. اما سیستم دیوار پیرامونی Aqua Panel ساختاری کاملاً ایمن در مقابل وقوع زلزله می باشد در این سیستم پنل های مسلح سیمانی یا Aqua Panel به عنوان پوشش خارجی دیوار پیرامونی استفاده می شود. استفاده از عایق پشم معدنی در حین اجرای این سیستم باعث اثربخشی مطلوب بر عایق صوتی و حرارتی و در نهایت لحاظ مبحث 19 مقررات ملی می گردد. سرعت اجرای بالا، وزن سبک ، مقاومت در برابر حریق ، عایق خوب حرارتی و صوتی ، راحتی نصب و قابلیت فرم پذیری بالا، قیمت اجرای کناف در تهران براساس متراژ محل ، نوع متریال مصرفی ، ارتفاع کار ، نوع و حجم کار مشخص میشود. سقف کاذب را با مصالح بسیار سبک می سازند و فریم آن را به دیوارهای مجاور متصل می کنند تا هنگام وقوع زلزله در اثر تکان های شدید منجر به تخریب دیوار نشود.

  • اجرای سقف کاذب اتاق خواب از جمله روش های زیباسازی آن به شمار می آید.
  • اجرای سقف کاذب در آشپزخانه موجب افزایش زیبایی بصری فضای آن می گردد.
  • سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) و به طور کلی محصولات تولیدی کناف (کی پلاس پارس) محبوبیت بیشتری نسبت به سایر سقف های کاذب موجود در بازار دارد.
  • از جمله مواردی که در انتخاب این سازه برای فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توان به سبکی، دسترسی آسان به تأسیسات پشت سقفهای کاذب اشاره نمود.
  • همچنین سقف کاذب را می‌توان محلی برای عبور و نصب المان‌های تاسیساتی و الکتریکی در نظر گرفت.
  • بعد از این که تمام سقف از این ورقه های پوشانده شد میتوانید هر موادی که میخواهید مانند گچ را به ورقه ها بزنید و یک سقف داشته باشید و علاوه بر اینکه می توان از گچ استفاده کرد می توانید از چوب و مواد دیگر هم استفاده کنید.
سقف کاذب 60 در 60 قیمت اجرای سقف کاذب 60 در 60 در تهران
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار