سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

زماني که استقلال کامل پوشش از ديوار زمينه مد نظر باشد (به طور مثال در بعضي از پروژه هاي مرمت و احيای ساختمان هاي تاريخي، جهت حفاظت از ديوار زمينه در زمان بهره برداري امروزي از بنا، مي توان بدون آسيب به ديوار زمينه يك پوشش اجرای کناف سقف ايجاد نمود). به لحاظ ساختاری، ديوارهاي پوششی با سازه مستقل از ديوار زمينه، مشابه ديوارهاي جداکننده کناف مي باشند؛ با اين تفاوت که پنل ها تنها در يک سمت ساختار نصب مي شوند. مزيت اصلي اين نوع ساختار، عدم وابستگي به شرايط ديوار زمينه است. سرعت و راحتی اجرای این سازه ها به حدی است که حتی افراد می توانند به تنهایی آن را خریداری کرده و دستورالعمل آن را مطالعه و سپس نصب آن اقدام کنند. دیوار جدا کننده کناف، که معرف سیستم دیوار های جداکننده کناف هستند با نام درای وال نیز شناخته می شوند.

  • سقف های کاذب کناف را بلافاصله بعد از نصب میتوان رنگ کرد که سبب کاهش اتلاف وقت میگردد.
  • سبک بودن کناف کاری کاهش بار ساختمان است و بین ده تا پانزده برابر از مصالح سنتی سبکتر است.
  • علاوه بر سرعت اجرای بالا، ساختار بدون هیچ گونه خرابی و آلودگی صوتی و فیزیکی قابلیت نصب و استفاده را دارند.
  • سیستم سازه نمایان یکی از متداول­ترین سیستم­های سقف کاذب کناف است که نصب آسان و قیمت مناسب از مزایای آن می­باشد، تایلهای سقف کاذب کناف بر روی شبکه­ های فلزی گالوانیزه که با آویز این شبکه ها به سقف اصلی متصل شده است نصب می­گردند.
بدین معنی است که اگر در مشاوره اجرای کناف رفتار خوبی داشته باشیم تا پروژه را بگیریم قرار نیست بعد از دریافت وجه بد رفتاری کنیم . ما دنبال یک رزرومه خوب باید باشیم و این تنها میتواند از رضایت بالای 70 درصدی حاصل شود . در دریافت مشاوره اجرای کناف ، مشاوره کاغذ دیواری ، مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی و…..

بتونه درزگیر کناف ایران برای بتونه کاری و درزگیری با نوارکاغذی یا نوار فایبرگلاس مخصوص در سیستم های ساخت و ساز خشک به کار می رود. یا دیوارهای کاذب کناف کاری شده را جابجا و به محل جدید منتقل کنیم. در ترفندهای اجرای کناف سقف دو روش متداول وجود دارد که به تیپ A و تیپ B مشهورند. در روش اجرای کناف تیپ A، پروفیل های F47 را به عنوان سازه های پنل خور به سازه های حمال توسط کیلیپس به هم متصل می شوند. ما در تیم لوکس پلاستر همواره در تلاشیم تجربه های کاری خود پیرامون گچ کاری ، گچبری و کناف با شما به اشتراک بگذاریم. بله برای تمام منازل و ساختمان‌های اداری و تجاری نیز امکان اجرای سقف کناف بر اساس متراژ و ارتفاع سقف وجود دارد.

بازسازی دکوراسیون اداری

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

پوشش نهایی بستگی به عملکرد مورد انتظار از ساختار و طرح معماری آن دارد. پیش بینی لازم برای سازه های عمودی اضافی (استاد) جهت کنج ها ̜ تقاطع ها و دیوارهای پشتیبان ضروری است. برای این منظور انتخاب نوع مناسبی از مقاطع C و استفاده از یک جفت استاد C که به صورت قوطی درآمده برای اجرای دیوار با ارتفاع بیشتر توصیه می شود. برای فضاهای مرطوب از صفحات مقاوم در برابر رطوبت و یا رطوبت و حریق استفاده می شود. این بخش رائه کننده راهبردهایی جهت انتخاب صحیح ساختار برای پاسخگویی به عملکرد مورد نظر طراح می باشد. جهت قرارگیری بین قاب پیرامونی و و سطح اتصال و بهبود عملکرد صوتی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.

تازه باز کردن اون ها کلی هم خرابی برای ساختمان شما به بار میاره و شما مجبورین که کل سقف رو دوباره ترمیم کنین و در صورت نیاز از سقف کاذب جدیدی استفاده کنین. سقف های کاذب، به عنوان مکمل سقف های اصلی در معماری داخلی سازه ها استفاده می شوند و روشی برای پوشش سقف اصلی طبقه هستند. به این صورت که ابتدا در سراسر فضا سازه ای فلزی به عنوان بستر به سقف اصلی ساختمان متصل می شود و صفحات روکشدار گچی بر این بستر قرار می گیرد.

در طولانی مدت به دلیل بسته بندی مناسب ، آسیبی به مواد وارد نمی شود. بعد از این کار میتوان کارهای نازک کاری را بر روی آن انجام داد. پس از این مرحله، باید سازه های باربر و بعد، سازه های پنل خور را نصب کرد. البته برای کشیدن طرحها و ایجاد اسکلت زیر کار، معمولا از نرم افزارهای معماری استفاده می شود.

سطوح بتنی باید کاملا خشک و عاری از هرگونه مواد اضافی ناشی از قالب بندی و غیره باشدبهتر است سطوح بتنی صیقلی و یا دارای جذب بالا را قبل از نصب صفحات روکش دار گچی با ماده مناسبی پوشاند که سطح را متخلخل و جذب را کاهش دهد. در شرایطی که دیوار گونیا نباشد یا موج هایی به دلیل ریسمان کشی غلط و گچ کاری نا درست در دیوار وجود داشته باشد؛ کناف کار مجبور است پانل ها را رنده کند تا با سطح دیوار همخوانی داشته باشد و این خود یک ضعف در اجرای کناف به شمار می رود. کناف کار از یک سمت دیوار، با توجه به متریال سقف اصلی شروع به علامت زدن محل هایی که قرار است آویزهای کناف را از آن جا انجام داد، می کند.

به طور معمول حدود ۴۰ کیلوگرم خمیر پرفیلکس برای اتصال ۸ متر مربع صفحات روکش دار گچی مصرف می شود. صفحات روکش دار گچی باید بر روی زیر سازی نصب و محل درزها کاملا خشک و گردگیری شود. پس از تهیه مصالح اجرای کناف و دپو کردن در کارگاه استاد کار شروع به کار می کند. در ابتدای کار استاد کناف کار تراز خود را در یک کد ارتفاعی قرار می دهد و تمام نقاط را تراز می کند.

سقف کاذب مشبک کناف (شبکه 60×

تا اینجای مقاله اطلاعات شما در مورد نحوه­‌ی زیرسازی، اجرا و بازکردن انواع سقف کناف یکپارچه، خیلی بیشتر از قبل شده. حالا وقت این رسیده تا با ایراداتی که در اثر مهارت پایین کناف کار در این سقف ها به وجود میاد هم، آشنا بشین. در این مرحله محل نصب لامپ ها و نور مخفی سقف کناف رو، به کمک ریسمان های رنگی، مرکز یابی و مشخص می کنیم. سپس با ابزارهای مخصوصی مثل گردبر ها، محل نصب لامپ ها رو برش می­زنیم و خالی می کنیم. حالا سیم ها و ابزارهای مخصوص نورپردازی رو از داخل سوراخ های سقف عبور میدیم تا بعد از تمام شدن همه ی کارهای سقف، لامپ رو در محل های خالی شده نصب کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار