دستگاه لوله بازکنی با کیفیت و قیمت مناسب در رستگار صنعت

1_ فنر چاه باز کن باید به الکترو موتور متصل شده باشد تا همزمان با روشن شدن موتور، فنر به دوران درآید. برای تماس با لوله بازکن گیشا کافیست اینجا کلیک کنید و مستقیما با آنها تماس بگیرید. توجه داشته باشید که عدم آگاهی شما در مورد کار با فنر می‌تواند به جای کشیدن مواد گرفتگی به بیرون، بیشتر آن‌ها را به قسمت عمیق‌تر لوله انتقال دهد. پس فراموش نکنید که در گرفتگی‌های شدید حتماً از افرادی متخصص کمک بگیرید. بعد از انتقال فنر به داخل لوله زمانی که متوجه شدید به بخش گرفته رسیدید، باید شروع به چرخاندن فنر کنید.

دستگاه لوله بازکنی سهند مدل k550 تمام اتوماتیک

فنر مخصوص دستگاه لوله بازکنی شروع به گردش می کند و توسط دست کاربر و فشار، فنر حرکت می کند و عمل باز کردن لوله صورت می پذیرد. هنگام استفاده از دستگاه لوله بازکنی باید شلنگ آبی را در لوله قرار داد تا عمل لایروبی و تراشیدن جداره لوله نیز انجام شود. در صورتی که گرفتگی در لوله فاضلاب ایجاد شود روش های زیادی برای رفع آن وجود دارد. یکی از روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی است.

  • در این زمان سرعت چرخش دستگاه را افزایش می دهد تا سرفنر فشار بیشتری بر گرفتگی ها وارد کند.
  • بنابراین تعداد لوله بازکن ها و شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه و یا شرکتهای خدمات فنی زیاد می باشد.
  • اما اگر گرفتگی در مسیر دورتر باشد و مواد سخت تری مانند سیمان و گچ و مو باعث گرفتگی شوند، ممکن است نیاز به فنر سخت تر و زمان بیشتری باشد که خب، هزینه لوله بازکنی را افزایش میدهد.
  • قبل از ساخت و به بازار آمدن دستگاه های لوله بازکنی شرکت های خدماتی لوله بازکنی از فنر به همراه دریل برای باز کردن لوله استفاده می کردند.
  • را در کمترین زمان و با قیمت استثنایی به نیروهای متخصص شرکت ایرانیان بسپارید.
اما در میان صدها شرکت لوله بازکنی در تهران هر یک برای خود یک قیمتی دارد و هر کدام از این شرکت ها برای رفع گرفتگی لوله هزینه خود را دریافت می کند. نکته مهم این است چه فاکتورهایی قیمت لوله بازکنی در تهران را تعیین می کند و از کجا بفهمیم که شرکت های لوله بازکنی قیمت واقعی را به ما می گویند. دستگاه لوله بازکنی یا دستگاه فنر لوله بازکنی یا فنر برقی لوله بازکنی همه یک چیز هستند. دستگاهی برقی که دارای یک موتور الکتریکی و یک فنر بلند است که از آن باز کردن گرفتگی لوله ها استفاده می شود.

استاندارد مارپیچی دو رشته‌ایکاربرد آن در باز کردن شبکه از تکه پارچه و تکه سنگ است. مته‌ای گرددر پاکسازی رسوبات ماسه‌ای و لجن و گل ته مانده به کار میرود. لازم به ذکر است که در موقع استفاده از دستگاه باید از دستکش چرمی مخصوص استفاده شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. از نکات مهمی که درخصوص استفاده از این دستگاه باید رعایت شود، سرویس دستگاه بصورت دوره ای و منظم می باشد.

احتمالا اولین راه حلی که در چنین زمانی به فکر هر فردی می رسد تماس گرفتن با یک مرکز معتبر و حرفه ای لوله لوله بازکنی ارزان تهران بازکنی می باشد. تلفن خود را برداشته و با اولین مرکز لوله بازکنی که شماره آن را پیدا می کنید تماس می گیرید. بسیار مشاهده شده که لوله فاضلاب را به آرامی مکش می کند و به نظر می رسد مشکلی در لوله رخ داده که ورود فاضلاب به داخل آن با کندی صورت می گیرد. لازم است وضعیت بررسی شده تا مشکل لوله فاضلاب مشخص شود اما در چنین مواردی به نظر می رسد گرفتگی در لوله ایجاد شده است و باید به سرعت اقدام به رفع گرفتگی آن نمود تا گرفتگی ایجاد شده سخت تر نشود.

از دستگاه لوله بازکن میلاد مدل 750 برای باز کردن لوله های فاضلاب استفاده می شود. این لوله بازکن از یک موتور با توان 750 وات بهره می برد و مقدار سرعت آن نیز 470 دور در دقیقه است. این دستگاه دارای کلید چپ گرد و راست گرد بوده که از آن برای فرو بردن فنر به لوله فاضلاب و خارج کردن فنر دستگاه لوله باز کن استفاده می شود. لازم به ذکر است کاربر هنگام کار با این دستگاه باید از دستکش چرمی مخصوص استفاده کند. همچنین پریز برقی که قرار است دستگاه به آن متصل شود باید دارای سیستم ارت باشد. پس از بستن سر فنر مخصوص و متصل کردن آن به دستگاه، آن را به سمت لوله فاضلاب هدایت می کنیم.

لوله بازکنی – تخلیه چاه

دستگاه لوله بازکنی با کیفیت و قیمت مناسب در رستگار صنعت

با انجام این کار سرفنر به گرفتگی ها برخورد می کند و باعث می شود گرفتگی لوله باز شود. به این راحتی گرفتگی لوله باز می شود و پس از پایان کار تکنسین فنر را از لوله بیرون آورده و جمع می کند. به وارد کردن سرفنر دستگاه لوله بازکنی به داخل لوله و باز کردن لوله با این روش صطلاحافنرزنیگفته می شود.

در مورد مشکلات و اتفاقاتی که امکان دارد برای محل کار یا ساختمان شما بیفتد، گرفتگی و ترکیدگی لوله از بدترین ان ها می باشد. گرفتگی و ترکیدگی لوله ها به علت های مختلفی دارد اما دلیل این مسئله هر چیزی که باشد برای ساکنان ساختمان مشکل آفرین خواهد بود و روند زندگی روزمره آن‌ها را با مشکل مواجه می کند. دستگاه های لوله باز کن قابل حمل معمولا وزن بسیار مناسبی دارند و در نتیجه یک شخص به راحتی می تواند آن را جا به جا کند.

لوله باز کنی با فنر جایگزین خوبی برای محلول های اسیدی محسوب می شود تا علاوه بر سرعت بالا در رفع گرفتگی مانع از پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود. دستگاه های لوله باز کن دارای انواع مختلفی می باشند و هر یک از آنها نیز دارای کاربردهای خاص خود هستند. شرکت سهند آذرخش پایتخت از سـال 1383 با هدف ارائه خدمات فنی ، تأسیساتی و ساختمانی در فضای اینترنت با نام تجاری “پیـاتـیـک ” آغاز به فعالیت نمود. جهت تماس با لوله بازکن سعادت آباد تهران کافیست اینجا کلیک کنید.

دستگاه لوله بازکنی میلاد 750 مدل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار