دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی

به طور معمول پره هایZ این دریچه بازدید داکت اسپلیت در یک یا دو وجه دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب می‌شود.هوا از این طریق به داخل دستگاه ورود پیدا می‌نماید. تعداد این پره ها با میزان فشار مکش دستگاه نسبت مستقیم دارد.می‌توان برای زیبایی بیشترشیارهایZشکل را در دو سمت دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه کرد.درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پرهZرا در دو مدل لولایی و وزنه‌ای تولید می نمایند. اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی باشد تعداد قفل های تعبیه شده روی آن به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد.جنس ورق مصرفی جهت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Zورق آلومینیوم است. به طور معمول از ورق یک میل برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود. اما با افزایش ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت ضخامت ورق مصرفی نیز بالا می‌رود.تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Zبا رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک پوشانده می‌شود تا از آسیب دیدگی در امان بماند و عمر مفید دریچه بازدید داکت اسپلیت افزایش یابد.این دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریق پیچ در محل مورد نظر نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. حال این پیچ هم می‌تواند در روی نما تعبیه شود و هم می‌تواند به صورت پیچ مخفی بماند.

دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی

از خصوصیات بارز درب وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده میکنیم.ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می گردد. گروه صنعتی تهویه کلوانی در آخرین مرحله از ساخت تمام دریچه ها و دمپر های ساخته شده را با پوشش مناسبی تحویل کارفرما و مشتریان می‌دهد. منظور از پوشش، رنگی است که برای دریچه ها و دمپر ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گروه صنعتی تهویه کلوانی دریچه بازدید داکت اسپلیت را آغشته به رنگ پودری الکتروستاتیک می‌کند و آن را در کوره مخصوص با دمای معین قرار می‌دهد پس از طی زمان تعیین شده رنگ پودری الکتروستاتیک به طور کامل بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت مینشیند. شما میتوانید قبل از ثبت سفارش رنگی که دوست دارید بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت باشد را با توجه به سلیقه خودتان تعیین نمایید.

  • معمولا دریچه بازدید داکت اسپلیت را با ورقه آلومینیوم سفارش می‌دهد و شما میتوانید با توجه به نیازتان دریچه بازدید داکت اسپلیت با ورق مورد نظر و دلخواه خود ثبت سفارش کنید.
  • از قابلیت‌های دریچه بازدید می‌توان به دسترسی به تجهیزات فن کوئل‌ها یا داکت اسپلیت‌ها نام برد.
  • گروه صنعتی کلوانی توانسته با بکارگیری از بروز ترین دستگاه های موجود در بازار و همچنین با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مرغوبی که در بازار موجود می‌باشد بهترین دریچه بازدید داکت اسپلیت را در بازار تولید کند.
  • هوای پاک ایران وارد کننده انحصاری کولرگازی اینورتر بوش در ایران سعی خود را در عرضه جدید ترین مدل های کولر گازی بوش دی سی اینورتر به بازار با قیمت های مناسب و کیفیتی بسیار عالی از سال 1387 شروع کرده و با ارائه خدماتی نوین در زمینه گارانتی و راه اندازی کولرگازی بوش توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد .
  • ماهیتِ جنس این دریچه داکت اسپلیت تماما از آلومینیوم می باشد.این دریچه داکت اسپلیت نیز به سانِ دیگر دریچه های بازدید از یک فریم و یک دربِ جداشونده تشکیل شده است.

جنس این دریچه ها نیز از آلومینیوم و درب آن به فریم متصل و به صورت لولایی باز و بسته می شود. یکی دیگر از انواع دریچه‌ بازدید داکت اسپلیت، مدل گریل است که برای استفاده در سیستم داکت اسپلیت، کاربرد دارد. این دریچه‌ها مزایایی چون قیمت مناسب، امکان طراحی و تغییر محل‌گریل‌ها، سرعت ساخت بالاتر نسبت به سایر مدل‌ها دارند. دریچه‌های بازدید‌گریل دارای قفل زیمنسی می‌باشد و در محل‌هایی که فاصله دستگاه با دریچه کم می‌باشد بهترین گزینه دریچه‌های‌گریل می‌باشند. پس از نصب و راه اندازی این سیستمهای تهویه مطبوع، با توجه به نیاز به بازدیدهای دوره ای برای چکاپ، تعمیر و یا در بعضی موارد تعویض دستگاه و نیز برای محفوظ نگهداشتن آن از دید عمومی، به یک درب به عنوان دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز خواهد بود. برای بازدید و تعمیر داکت اسپلیت هایی که مکش و تامینِ هوای سیستم برگشت از طریق داکتی که به فضای محیط مرتبط است، نیازی به ایجاد منفذ روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست و درب دریچه بصورت ورق ساده و بدون شیار ساخته می شود.

موارد کاربرد دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی

داکت اسپلیت ها در انواع مختلفی از نظر مکان نصب، مانند زمینی، سقفی، دیواری، کانالی و غیره تولید می شوند اما همه آن ها به دریچه بازدید نیاز ندارندبرای مثال اگر شما قصد استفاده از داکت اسپلیت سقفی و یا کانالی را دارید، باید از دریچه مناسب برای آن ها استفاده نمایید. با توجه به شیارهای گریلی که روی درب این دریچه در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متری ایجاد می شود، به آن دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار گفته میشود. در مدل ساده لولایی، درب به شکل کاملا صاف، بدون شیار و منافذ طراحی و ساخته می شود. از جمله ویژگی های این مدل این است که درب، در حالت باز بودن از ساختار دریچه کاملا جدا نمی شود و همیشه بوسیله لولا به ساختار قاب متصل خواهد بود. اگر هوای برگشت دستگاه هواساز از طریق کانال هوا تامین شود، ساختار درب دریچه به صورت ساده خواهد بود.

از دیگر نکات مهم در این دریچه ها این است که امکان ساخت آن در ابعاد مختلف مهیا است. دریچه ها در جنس چوب، آلومینیوم، گالوانیزه، پلاستیک، pvc و استیل ساخته می شوند. امکان ساخت دریچه بازدید در اندازه های متفاوت با توجه به داکت اسپلیت امکان پذیر است. مکان دریچه داکت اسپلیت در قسمت انتهایی آن است و مانند یک پوشش وظیفه محافظت از سیستم در برابر ورود اشیا و آلودگی های خارجی را بر عهده دارد.

پس از اتمام رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت این محصول توسط مشمعهای حبابدار و ضد ضربه بسته‌بندی شده تا سالم به دست کارفرما رسد. استفاده از دستگاههای cncباعث گردیده ساختِ دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی در انواع مدلها قابلیت پیدا کند. دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی داری دو قطعه از جمله فریمِ چوبی و درب دریچه بازدیدِ چوبی می‌باشد که هر دو قطعه می‌تواند با طرح و رنگ های متنوع طراحی و ساخته گردد. مهمترین نکته در ساختِ دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی این مطلب است که رنگِ سطحِ دریچه بازدید فنکویل حتماً و لزوماً ضد آب باشد تا در برابرِ رطوبت و نم مقاومت کافی راز خود نشان دهد.

از این رو باید از بهترین جنس و مدل کانال کشی داکت اسپلیت جهت حفظ راندمان کاری سیستم داکت اسپلیت بهره برد. اگر درب لولایی باشد تعداد قفل های تعبیه شده روی آن به ابعاد دریچه بستگی دارد.جنس ورق مصرفی جهت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z ورق آلومینیوم است. در نهایت تمام سطوح محصول با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده می شود تا از آسیب دیدگی حفاظت شده و عمر بالای آن تضمین شود. این درب از دو قسمت ورق اصلی درب و دریچه خطی تشکیل می شود که این دریچه خطی، برای تامین هوای محفظه ای که دستگاه در آن قرار دارد در نظر گرفته می شود.

دریچه بازدید

هم تناسبِ نمایی بین دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط ایجاد می‌نماید و هم سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر عوامل تخریبی و فرسایشی از جمله ضربه، نورخورشید یا مواد خورنده و… محفوظ می‌دارد. البته همان گونه که در انتخاب کدرنگ محدودیتی نیست، در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت هم در ابعاد گوناگون هیچ محدودیت و منعی در میان نیست و کارفرما هر ابعادی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت اعلامِ سفارش دهد بدون محدودیت در ابعاد و تعداد، سفارشِ مربوطه قابلِ اقدام و ساخت است. پس از ساخت و رنگِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، برای جلوگیری از صدماتِ احتمالی و یا خش افتادن بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت، باید بلافاصله پس از بیرون آوردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره‌ی رنگ باید آن را در پوشش های مشمعی و ضدضربه کاور کرد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت در مراحل نقل و انتقال دچار آسیب نگردد و به صورت کاملاً سالم در محل موردنظر نصب و تعبیه شود.

در نتیجه می‌توان گفت که این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت هم دارای قفل زیمنس و لولا است و هم به صورت وزنه‌ای باز و بسته می‌شود. طریقه ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا به اینگونه است که ابتدا محل مورد نظر برای نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت اندازه‌گیری می‌گردد و سپس اضلاع فریم دریچه با درنظرگرفتن نیم سانت بادخور بریده شده و این اضلاع به هم وصل می‌شوند. بعد از نصب سه پری با توجه به ابعاد داخلی فریم درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا تولید می‌شود. سپس این محصول آماده رنگ آمیزی می‌شود و به وسیله رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده و درون کوره قرار می گیرد. باید به این نکته اشاره کرد که دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا را می‌توان از جنس چوب آلومینیوم و پی وی سی نیز تولید و به بازار ارائه نمود.