خرید پیراهن جین مردانه فروشگاه اینترنتی جین ایران

شانه را روی لبه میز اتو قرار دهید تا محل مورد نظر برای اتو آویزان شود و بقیه لباس از لبه میز آویزان شود، آستین و شانه را به سمت داخل و عقب بکشید. سایزش متناسب بود (من سایز M گرفتم) و ایرادی نداشت و دوخت قابل قبولی داره واقعا نسبت به قیمتش ارزش خرید داره. پیراهن های جین برای استفاده در مکان های غیررسمی و مهمانی های خودمانی مورد استفاده میگردد. می توانید سایرمحصولات مردانهو جدید ترین ست های ما را درپیج اینستاگرام سارابارامشاهده کنید. برای پیدا کردن پیراهن مناسب، جدول راهنمای این پیراهن پشمی چهارخانه را قبل از خرید به دقت مطالعه کنید.

آشنایی با مدل ها و طراحی های مختلف کاپشن مردانه، شرایط را برای داشتن خرید مناسب و لذت بخش فراهم می کند. با توجه به اینکه بسیاری از ایرانیان در سفر به دبی قصد خرید و گشت‌وگذار میان فروشگاه‌های متنوع این شهر را دارند، اطلاع از قیمت پوشاک در دبی می‌تواند کمک خوبی برای بودجه‌بندی سفر آن‌ها باشد. در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم به بررسی قیمت اجناسی بپردازیم که ممکن است در سفرتان قصد خرید آن‌ها را داشته باشید. دیجی‌آنلاین یک سایت اطلاع‌رسانی قیمت کالاها می‌باشد، و مسئولیتی در معاملات انجام شده بین کاربران و فروشندگان ندارد.

اگر به دنبال ست مردانه جذاب می گردید، ترکیب شلوار و جاکت لی گزینه مناسبی برایتان محسوب می شود. این محصول که در شهر دبی مصرف چندانی ندارد در فروشگاه‌های موجود در این شهر به فروش می‌رسد. برای خرید یک سوئیشرت یا هودی مردانه از برند زارا باید هزینه‌ای در حدود 100 تا 1100 درهم و برای خرید این کالا از برند اچ اند ام در حدود 75 تا پیراهن جین مردانه اصل 300 درهم بپردازید. برندهای متفرقه انواع هودی و سوئیشرت را از قیمتی در حدود 50 درهم به بالا به فروش می‌رسانند.

  • در این ماه از انواع پیراهن های مشکی ساده مردانه و همچنین طرح‌دار استقبال می‌شود که نه تنها برای حضور در عزاداری ها و ماه محرم بلکه برای حضور در مراسمات ختم و مجالس رسمی نیز مورد استقبال ویژه قرار گرفته‌اند.
  • اگر آستین روی استخوان مچ بزرگ باشد به این معنی است که قد آستین پیراهن شما استاندارد است، اگر بالای استخوان مچ باشد کوتاه و اگر روی دست باشد بلند است.
  • در واقع این پیراهن مردانه و بطور کلی لباس های جین اتو پذیری بالایی دارند.
خرید پیراهن جین مردانه فروشگاه اینترنتی جین ایران

پیراهن لی جیب دار به تنهایی پر کاربرد ترین و محبوب ترین پیراهن لی می باشد . زیبایی پیراهن لی و همچنین راحتی در استفاده مهم ترین فاکتور های پیراهن جین جیب دار است . برای افرادی که یک پیراهن جین برای استفاده روزمره و یا پوشیدن در ادارات نیاز دارند این پیراهن لی جیب دار بهترین گزینه است .

خرید یک شلوار جین مردانه از برند زارا هزینه‌ای حدود 200 تا 300 درهم دارد. در برند اچ اند ام این محصول با قیمتی حدود 100 تا 220 درهم به فروش می‌رسد. همچنین در بازارهایی که اجناس ارزانتری دارند، قیمت شلوار جین مردانه از 50 درهم آغاز می‌شود. لباس مشکی با شلوار پارچه‌ای ترکیبی کلاسیک است که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد و بسیار محبوب است. این استایل یک لباس غیررسمی هوشمند، همه‌کاره و درجه‌یک است و به شما این امکان را می‌دهد که برای همه نوع رویدادی، مناسب و شیک باشید مخصوصا ماه محرم .

فروشگاه ریکه با دو اصل کلیدی تضمین قیمت کالا و ضمانت 7روز تعویض کالا ,موفق به جذب مشتری هدف بدون تبلیغات شده است. طرح و کیفیت این محصول تنوع بسیاری دارد، بنابراین نمی‌توان عدد مشخصی برای قیمت تیشرت در دبی در نظر گرفت. اما با بررسی آن در برندهای خاص مانند زارا و اچ اند ام می‌توان تا حدودی به بازه قیمت این کالا پی‌برد. قیمت یک تیشرت مردانه در برند زارا از 100 درهم شروع تا 200 درهم ادامه دارد. این محصول در فروشگاه‌های اچ اند ام قیمتی حدود 30 تا 250 درهم دارد.