بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی اقتصادی 2022 در بازار ایران ایمالز

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Extreme نسل ۴ یکی از قوی‌ترین تبلت‌های لنوو به شمار می‌رود که صفحه نمایش ۱۶ اینچی دارد. استفاده از نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل Core i7 و برخورداری از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 باعث شده که این لپ‌تاپ یک هیولای قدرتمند باشد. این محصول برای حرفه‌ای‌ها و افرادی که نیاز به توان پردازشی بالا درند مناسب خواهد بود. حتی از پس اجرای بازی‌های روز روی تنظیمات گرافیکی بالا هم بر می‌آید.

لپ تاپ 13.3 اینچی ایسوس مدل ZenBook 13 UX325EA-KG230

بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی اقتصادی 2022 در بازار ایران ایمالز قبل از تهیه لپ تاپ مخصوص برنامه های مهندسی ویژگی هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این لپ تاپ ها بر اساس قابلیت حمل در ارائه تعادل ظریف قدرت پردازش ، قدرت گرافیکی و قیمت مناسب ذکر شده اند. مورد دوم این که به میزان روشنایی نمایشگر لپ تاپ توجه داشته باشید تا در یک روز آفتابی در خانه بتوانید بدون مشکل محتوای پنل را مشاهده کنید. این مورد زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که شما بخواهید از لپ تاپ در محیط‌های بیرون از خانه نیز استفاده کنید.

تنها ایرادی که در طراحی آن وجود دارد این است که وب کم در پایین صفحه است. زاویه ای بی دست و پا ایجاد کنید و نمی توانید کارهای زیادی از آن انجام دهید. این یکی از بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه برای دانشجویان مهندسی است که دارای یک نوع بازی معمولی Acer است. اگر به دنبال گرفتن یک لپ تاپ محکم هستید که سریع ، بی سر و صدا باشد و دارای صفحه نمایش روشن و مشخصات خوبی باشد نوت بوک سامسونگ 9 Pro انتخاب مناسب است. توجه به میزان رم یا همان RAM لپ تاپ نیز تاثیر زیادی در بازی و یا کیفیت پروژه طراحی شما خواهد داشت. هر چه قدر لپ تاپ مورد نظر رم بالاتری داشته باشد، برنامه ها و بازی های سنگین را به خوبی اجرا خواهد کرد و احتمال هنگی در میان بازی و کار با برنامه هایی مانند فتوشاپ و پریمیر وجود نخواهد داشت.

مناسب ترین لپ تاپ‌ها در بازه قیمتی 24 تا 28 میلیون تومان

فضای ذخیره‌سازی دستگاه 256 گیگابایت است که شاید برای دانشجویان کافی نباشد. با این حال، رابط کاربری دستگاه با سیستم عامل window 10 که نسخه اصل آن از قبل روی HP 14 نصب شده، درجه یک است. در نهایت برند قدیمی اچ‌پی وجود دارد که بیشتر توسط گیمر‌ها و افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. یکی از مزایا این برند این است که طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها برای اهداف مختلف ارائه می‌دهد. در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید. نرم افزار های عمومی که نیاز هر دانشجویی هستند، همانند مرورگر های کروم و فایرفاکس و برنامه های مجموعه آفیس که شامل وُرد، اکسل، پاور پوینت و چندین برنامه دیگر می‌شود.

به همین دلیل بهترین صفحه نمایش برای دانشجویان، نوع فول اچی دی است. صفحه نمایش HD که دارای وضوح 1366 در 768 پیکسل است و ضعیف حساب می‌شود. اگر بودجه اجازه می‌دهد بهتر است لپ تاپ با صفحه نمایش اچ دی نخرید. پردازنده گرافیکی Intel UHD for 11th Gen که در این لپ تاپ به کار رفته، برای کارهای سبک و عادی کافی است. همچنین اگر لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 14IML05-AB ناموجود بود می‌توانید از سایر مدلهای سری IdeaPad 3 هم انتخاب‌های بسیار خوبی داشته باشید که در ادامه بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 کدام است؟

پردازنده مرکزی این محصول intel Core i H با فرکانس 2.3 تا 4.7 گیگاهرتز است که یکی از قوی‌ترین نسخه‌های موجود در بازار به حساب می‌آید و به بهترین شکل می‌تواند از پس هر پردازشی بربیاید. این CPU با کارت گرافیک GEFORCE RTX 3050TI با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR5 و 1 ترابایت SSD همراه می‌شود. این لپ تاپ که از سری لپ تاپ ideapad gaming 3 نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS LCD دارد و خوشبختانه از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت و روان بودن این پنل برای این بازه قیمتی بسیار خوب و رضایت بخش زیرچشمی نگاه داشتن در این وب سایت داشته باشید است. پس اگر بودجه خیلی زیادی ندارید و در عین حال یک لپ تاپ مناسب برای کد نویسی می‌خواهید این مدل به دلیل برخورداری از پردازنده مرکزی Core i H می‌تواند انتخاب خوبی باشد و حتی به شما اجازه دهد که کارهای گرافیکی نیز انجام دهید. با حاشیه های باریک تر و عملکرد سریع تر، مدل ۲۰۲۱ نشان داده که می تواند با مدل های پرچم دار بسیار گران تر رقابت کند.

این “امکان ارتقا” موردی است که ما در معرفی لپ تاپ‌ها در نظر گرفته‌ایم. خوشبختانه در این بخش لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون توان خوبی دارند و مدلهایی با رم 12 گیگابایت را می‌توان پیدا کرد. البته بسیاری از لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون قابلیت ارتقا به رم 12 گیگابایت را دارند، بنابراین می‌توان یک لپ تاپ با 4 گیگابایت رم خرید و در آینده میزان رم را به 12 گیگابایت ارتقا داد. از ارتقای رم هم اصلا نترسید، چون این کار را شرکت گارانتی کننده لپ تاپ انجام می‌دهد و در نتیجه گارانتی لپ تاپ هم از بین نمی‌رود. این دستگاه جهش بزرگی در عرصه لپ تاپ های اپل است و همه این ها به لطف تراشه جدید M1، اولین تراشه سفارشی اپل برای لپ تاپ ها است. M1 با بهترین ساختار، عملکرد و عمر باتری مک بوک پرو را به سطح بالاتری می رساند.

  • پوشش مات؛ صفحه نمایش مات برای محیط پرنور (مانند دانشگاه) مناسب‌تر است و نور را کمتر منعکس می‌کند.
  • با وزن ۲.۳ پوندی، سوئیفت به طور طبیعی در دستان شما سبک است، و با هر بار شارژ می تواند بیش از ۱۳ ساعت و نیم عمر باتری را ارائه دهد.
  • این محصول از شرکت لنو، اگرچه از لحاظ ظاهری شکلی ساده دارد ولی درعین­حال، امتیازاتی مثل عدم جذب اثر انگشت و کثیفی، و رضایت­بخشی را در خود دارد.
  • همچنین لپ تاپی که میکروفون‌ استودیویی دارد، برای کلاس مجازی بسیار مناسب است.
  • در مورد میزان رم توصیه ما این است که یا لپ تاپ با رم 12 گیگابایت بخرید و یا لپ تاپ با رم 4 گیگابایت و سپس آن را به 12 گیگابایت ارتقا دهید.
است که برای اجرای بازی کامپیوتری با تنظیمات گرافیکی متوسط و رزولوشن (وضوح) Full HDمناسب است. تمامی حقوق متعلق به فروشگاه مدیا لپ تاپ می باشد، هرگونه کپی از محتویات سایت پیگرد قانونی به همراه دارد. با آمدن کرونا در اواخر سال 2019 میلادی و سپس فراگیر شدن ویروس Covid-19 دولت یکی یکی دانشگاه ها و مدارس را تعطیل کرده و چالش آموزش آنلاین بیشترین تاثیر را بر روی سطح تاثیر دانشجویان و دانش آموزان گذاشت. شما فقط با دیدن آمار سرچ مردم در گوگل ترند در مورد کلمه «آموزش مجازی» متوجه تاثیر این اپدیمی بر روی بازار می‌شوید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار