بهترین سایتهای خرید لوازم یدکی خودرو؛ خرید قطعات متنوع و معتبر با قیمت مناسب

یکی از پر کاربرد ترین لوازم اتوموبیل ها کولر می باشد، کولر های اتوموبیل برخلاف کولر های گازی و آبی انرژی مورد نیاز خود را از برق تامین نمی کنند، بلکه نیروی مورد نیاز توسط موتور تامین می شود، در این پروسه گاز کولر توسط یک کمپرسور فشرده شده و نیروی مورد نیاز کمپرسور توسط تسمه دینام توسط موتور تامین می شود و گاز تولید شده در کانالی شبیه به رادیاتور آزاد می شود، هر چه میزان فشردگی این گاز بیشتر باشد دمای آن کاهش خواهد داشت و در نهایت فن کولر با دمیدن به این کانال هوای خنک را وارد فضای اتاقک خودرو می نماید.

نکتهی مهم دیگر این است که بسیاری از شرکتها و برندهای اروپایی و امریکایی و یا حتی آسیایی هیچگاه برای کاهش هزینه های خود حاضر به تخریب برندی که سالیان سال برایش زحمت کشیدهاند، نیستند. البته خدمات حضوری کارن یدک مشمول دریافت هزینه اجرت برای کارهای نصب و تعویض قطعه خواهد بود. البته گاهی پیش میآید که برای هر دو نوبت تغییر روغن موتور، احتیاج به تعویض فیلتر روغن است. همانطور که گفته شد به علت رکود اقتصادی که گریبان گیر تمامی کشورهای دنیا اعم از چین شده است، میتوان گفت که زمان جولان تولییدکنندگان چینی با هر کیفیتی دیگر به اتمام رسیده است و در حال حاضر تنها بقاست که اهمیت دارد و کشورهای دیگری مانند هندوستان، مکزیک و حتی ترکیه در حال شروع رقابت با قطعات یدکی چینی هستند، که البته چالش بسیار زیادی پیش روی آنهاست و نهایتا کیفیت و قیمت دو فاکتور مهمی هستند که بقای یک شرکت را رقم خواهند زد.

شما یک قطعه خودرو را با یک نمونه مشابه جایگزین نموده اید که باید مثل قبل را مثل قبل دهد و حتی بهتر از زمانی که قطعه مستهلک شد بود کار خود را به درستی انجام دهد. در دو دههی اخیر کارخانجات چینی در اوج درخشیده و با تولید قطعات و ابزارآلات بسیار زیاد توانسته اند به تمامی کشورهای جهان حتی کشورهای اروپایی و امریکایی اجناس خود را صادر کنند. خودروهایی که ار آنها نام برده شد عملا در عین لوکس بودن از ساختار و سطح کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردارند که به راحتی میتوانند با خودروهای اروپایی و امریکایی رقابت کنند. دلیل این گفته چیزی نیست جز وجود خودروهای چینی در کشورهای اروپایی، امریکایی و سایر نقاط دنیا که با خودروهای دیگر در حال رقابت لوازم یدکی خودروهای چینی در تهران هستند. این تعداد تقریبا چیزی در حدود یک دهم کارخانجات موجود است و همانطور که گفته شد باقی کارخانجات وارد موج رقابتی قیمتی شدند.

یکی از مهمترین نکات در زمان تهیه لوازم یدکی، توجه به بحث ضمانت و گارانتی است. به پشتوانه سوابق در فروش قطعات یدکی، این عاملیت توانسته سهم بزرگی در قطعات اصلی خودروهای ام وی ام و چری در بازار ایران کسب نماید. پیشبینی میشود در آینده قطعات یدکی بسیار زیادی با عنوان made-in-china به بازارهای دنیا بویژه ایران عرضه شوند که کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی داشته باشند. دانستن همین مسئله کوچک که دیگر قرار نیست با تولیدکنندگان چینی بلکه با تولیدکنندگانی از سایر کشورهای دنیا رقابت کنند، باعث میشود تا حد امکان کیفیت را افزایش داده و قیمت را کاهش دهند. رعایت همین مسئله مهم عامل مهم بقای یک برند در گردونهی رقابت است. اگر میخواهید در هر بار خرید، اینهمه استرس و دقت را به خرج ندهید، پیداکردن یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی ماشین چینی در تهران را در اولویت قرار دهید. از طرف دیگر این امکان وجود دارد که بتوانید در هر ساعتی از شبانهروز، سفارش و خرید خود را انجام دهید و در سریعترین زمان ممکن، محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

علاوه بر آن، تضمین سالم رساندن محصولات به دست مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. رنگ بستهبندی: با توجه به اینکه کارخانهها بستهبندی محصولات خود را به ندرت تغییر میدهند و در حجمهای بسیار زیاد هم سفارش میدهند پس کیفیت و نوع رنگ به کار رفته در بستهبندیها نباید دائما تغییر کند. آرم ها به جهت اینکه می توانند مفهوم خاصی را نشان دهند، منحصر به فرد هستند و این مشخصه آنها باعث شده تا در دنیای تجارت نیز اهمیت داشته باشند.

لوازم یدکی خودروهای چینی

این مجموعه در تلاش است تا با تامین قطعات شرکتی و اصلی مدیران خودرو از شرکت های تولید کننده ، قطعات مرغوب و بی واسطه را در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد. سازندگان خودرو برای تامین قطعات مورد نیاز برای ساخت خودروی جدید خود به سازندگان تجهیزات اصلی وابسته هستند. خودروهای چینی به خوبی توانسته اند از جای خوبی در بازار خودروی ایران برخوردار شوند و اعتماد افراد را به خوبی ، نسبت به خود به دست بیاورند . یکی از مسائل مهمی که باعث رشد یک برند، شرکتهای تابعه و محصولات آن میشود، افزایش کیفیت محصولات و خدمت رسانی به مشتریان و همچنین کیفیت بالای خدمات پس از فروش محصول است که در چند سال گذشته با نگاهی اجمالی میتوان فهمید که خودروهای ام وی ام در بازار ایران محبوبیت بیشتری پیدا کرده و کمتری کسی وجود دارد که از قطعات یدکی چینی خودروها بویژه قطعات یدکی ام وی ام شکایتی داشته باشد.

برای پیگیری بیشتر این موضوع، کم و کیف آن را از رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران جویا شدم و اینکه در دوران کرونا تعمیرکاران چه مراجعهکنندگان تازهای داشتند. بنابراین توصیه اکید این است که به تعمیرگاه و مکانیکهای مجاز و مناسب خودروی خود مراجعه کنید. امروزه با رشد تکنولوژی و ظهور وب سایت ها و مارکت های فروش به راحتی هرچه تمام تر میتوان هرچیزی را که اراده کنید بخرید یا بفروشید. تعمیر و یا تعویض یک قطعه توسط یک فرد نامناسب میتواند عواقب سنگینی به همراه داشته باشد یا خدایی ناکرده منجر به خطرات جانی شود. این ضمانت نشاندهنده اصالت کالا بوده و میتواند به شما این اطمینان را بدهد که یک قطعه اصلی را خریداری کردهاید.

لوازم یدکی خودرو

مشاوره فنی، ارسال قطعه به تمام نقاط کشور، استعلام قیمت و سفارش گذاری بر اساس نیاز مشتریان از جمله امور مربوط به فروشگاه ما می باشد. بسیاری از شرکتها و کارخانجات چینی وجود دارند (که البته در گذشته تعداد آنها بیشتر بوده است) بر این باورند هیچ کدام از مشتریان خرد یا شرکتهای بزرگی که به آنها سفارش تولید قطعه میدهند از کیفیت بد قطعات شکایتی نخواهند کرد یا اینکه اصلا متوجه کیفیت پایین آن نخواهند شد. اما نکته جالب اینجاست که رفته رفته در طول سالیان گذشته این شرکت ها یا از گردونه رقابت خارج شدند یا در روند تولید قطعات یدکی رویکرد خود را تغییر دادهاند. در یدک مارکت به صورت آنلاین یا حضوری میتوانید تمام لوازم و قطعات یدکی و تعویضی مدلهای مختلف لیفان را پیدا کنید و با سایر فروشگاهها مقایسه کنید و با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. سایت ایستگاه بهعنوان یک مرجع بزرگ در ارائه آگهی های لوازم یدکی خودرو برای شما این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوانید عرضهکنندگان مختلف را بیابید و آنها را از نظر ارائه کالا و یا خدمات، سرعت در ارائه خدمات و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید.

لوازم یدکی ماشین چینی در این راستا، ایساکو طی چند سال گذشته با ارائه ابزارها و بهرهمندی از فناوریهای نوین که بصورت مستمر بهروزرسانی نیز میشوند، این قابلیت را ایجاد کرده است که مردم بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص داده و کالای اصل را خریداری کنند. در گذشته تعریف رانندگان و صاحبان خودرو از وسیله نقلیه بدین شکل بود که درصورت خرابی شخص راننده اقدام به تعمیر و یا تعویض برخی از قطعات یدکی میکرد اما رفته رفته به علت پیچیدگی بیش از حد خودروهای تولیدی این کار دیگر از توان رانندگان خارج شد و به عهده تعمیرکاران خودرو گذاشته شد. ثبت سفارش در توربویدک به شکل تلفنی هم مقدور است و در مجلهٔ اختصاصی سایت که در قالب وبلاگ ارائه میشود هم اطلاعات خوبی دربارهٔ خودرو در اختیار مخاطبان قرار میگیرد. علاوه بر این، شکل کلی این خودرو بسیار نزدیک به پژو 405 است که تنها تفاوت قابل توجه آنها در سپر است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار