بایگانی‌ها کتابخانه خانگی شیک دکتر چوب

مدل کتابخانه خانگی قابل حمل در مدل ها و طرح های مختلف ساخته می شود. در طراحی این کتابخانه ها از اشکال نامنظم و منظم استفاده می شود. از آن جایی که این کتابخانه ها بسته به نیاز مشتری طراحی می شود, می تواند کوچک و یا بزرگ باشد. به دلیل قابل حمل بودن این مدل کتابخانه ها, در صورت تعویض منزل, خرید کتابخانه می توانید این کتابخانه ها را به منزل جدید منتقل کنید.

  • یک دراور میتواند میز آرایش هم باشد حتی یک دکوری، یا یک میز تحریر، بعضی از آن به عنوان میز نهارخوری هم استفاده میکنند.
  • و یا اگر از افرادی هستید که اهل تغییر دکوراسیون هستند بهتر است کتاب خانه‌ای انتخاب کنید، که قابلیت جابه جایی آسان را داشته باشد.
  • علاوه بر رعایت استانداردها باید به زیبایی انتخابتان نیز توجه داشته باشید.
  • می توانید برای ساخت کتابخانه خانگی دیوار ها را با تخته های چوبی قفسه بندی کنید.
اصولا در زمان طراحی و اجرا ، عمق کتابخانه را بین 25 سانتیمتر تا forty five سانتیمتر در نظر میگیرند. اگر از کسانی هستید که به کتاب و کتابخوانی علاقه مند هستید حتما یکی از کتاب های اساتید ایرانی مانند بوف کور صادق هدایت، هشت گانه سهراب سپهری و یا شاهنامه فردوسی را در خانه دارید. در این مدل، کتابها بصورت لایه هایی در پوشش یک دیوار قرار می گیرند. این پوشش به سمت بالا بوده و راه خود را تا بالای دیوار پیدا خواهد کرد.

عکس و مدل کتابخانه خانگی جدید[فانتزی،کلاسیک و مدرن]

داستانی را می توانید با توجه به ژانر (عاشقانه ، رازآلود ، ادبیات و غیره) تقسیم کرد و پس از آن با توجه به نام نویسنده بر اساس حروف الفبا مرتب کنید. نکاتی که در اینجا ذکر شده است به شما کمک می کند جزیره کوچک و دنج خود را داشته باشید و ساعتی را در آنجا بیاسایید و غرق داستان های جذاب به گوشه و کنار دنیا سفر کنید. اگر کمی سرمایی هستید و می خواهید کمی گرما نیز به فضا اضافه کنید یک پتوی گرم و نرم نیز به این ترکیب اضافه کنید. برخلاف امبینت لایتینگ که فضای کلی را روشن می کند این روشنایی بر هدف خاصی تمرکز دارد. از این نور پردازی اغلب برای برجسته سازی آثار هنری و یا باستانی استفاده می شود. همچنین می تواند به معنای استفاده ازچراغ های مصنوعی مانند چراغ های معمولی اتاق نیز باشد.

میز

بایگانی‌ها کتابخانه خانگی شیک دکتر چوب

فرزندان در هر خانواده ای از اهمیت بالایی برخوردار هستند و تمامی تلاش والدین این است که آن ها در رفاه و آرامش باشند. در خانواده هایی که فرزند دو قلو دارند علاوه بر شوق و اشتیاق مضاعف، آن ها باید اتاق خواب و سرویس خواب مناسب دوقلو ها را آماده سازی کنند. خواب شاپ فعاليت خود را 14 سال پیش در زمينه كالاي خواب و دكوراسيون داخلی به شكل نوين از طریق اينترنت و خدمات بر خط شروع كرد . بعد از انتخاب یک مکان مناسب برای قفسه‌های کتابخانه، باید سراغ یک صندلی خوب و راحت برای کتاب خواندن بگردید. شما باید یک صندلی یا نیمکت‌هایی در کنار این کتاب‌خانه قرار دهید تا مطالعه در آن راحت‌تر باشد. جعبه‌ها نیز گزینه دیگری برای قرار دادن کتاب‌ها هستند؛ استفاده از این جعبه‌های زیبا و چوبی یک روش مناسب برای جمع‌آوری کتاب‌ها و نگهداری آن‌ها در یک محل است.

شما در رنگ دلخواه خود میتوانید آنرا سفارش داده و خریداری نمایید. باید راهی برای این عادت دیرینه پیدا نمود که موفقیت خرید کتاب و کتابخوانی برگردد. قرارگیری کتاب و مجلات در داخل آن به شکل اریب یا همان مورب هستند. در یک منزل قطعا” اشتیاق کتاب و کتابخوانی را در بین افراد خانواده بیشتر خواهد نمود. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک نیک رای (فروشگاه اینترنتی بورسیکا) می باشد. عنوان نور کلی نور محیطی تمام فضای اتاق را پر می کند و به شما اجازه می دهد که با خیال راحت حرکت کنید.

اول از همه کتاب های داستانی را از کتاب های غیر داستانی جدا کنید. اگر بتوانید با صرف اندک هزینه ای برای قفسه ها شیشه نازکی نصب کنید، کتاب هایتان را از گرد و غبار نیز محافظت می کنید. کتاب های آسیب دیده را جدا کنید، رمان ها و داستان های کسل کننده ای که دیگر سراغشان نمی روید، همچنین کتاب هایی که چند نسخه از آن دارید را اهدا کنید. هرچه بیشتر در سازماندهی کتاب های خود فرو می روید، در مورد ویرایش مجموعه خود نیز فکری بکنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار