انواع دریچه هوا + عکس

این دریچه کاربردهای فراوانی مثل هواسازی و تنظیم هوا دارا می باشد. دریچه آلومینیومی یکی از پر استفاده ترین اجزا در تهویه هوا ساختمان می باشد. برای خرید دریچه آلومینیوم می توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید. دریچه هوا برای تنظیم سرعت و فشار جریان هوا در ساختمان تعبیه می شود. دریچه تایلی مانند دریچه های سقفی می باشد و بصورت سقفی هوارسانی می کند. برای رنگ آمیزی پوشش دریچه هوای آزاد پره زد به کاربر این امکان را می دهد برای تناسب رنگ محیط با رنگ دریچه هوا ی آزاد بهترین انتخاب را انجام دهد.

خرید دریچه هوا قابل تنظیم

انواع دریچه هوا + عکس این دریچه نیز از تیغه های T شکلِ کوچک که داخل دریچه تعبیه می گردند تشکیل شده است. اهرم که بر روی نمای دریچه هوا تعبیه شده،بعنوان دمپر استفاده می شود. و هوا از محیط پرفشارتر جریان می یابد و جایگزین هوای تخلیه شده از فضای کم فشار میگردد. هواکش بین کانالی این هواکش قابلیت نصب بوسیله ی ساپورت بر سطح دیوار و نیز سقف را داراست.جهت ایجاد مکش مطلوب و قوی کاربرد دارد. هم برای سیستم هوای رفت و هم برای سیستم هوای برگشت مورد استفاده قرار میگیرد . قیمت دریچه های خطی RMS درون جدول بر حسب متر می باشد ( قیمت پایه هر متر ).

نقد و بررسی دریچه هوا پلاستیکی سایز 30 × 30 سانتی متر

از همین رو بهتر است تا بدانید، انواع دریچه‌ های تهویه از نظر محل نصب به شکل هستند و سپس با جنس آن‌ ها آشنا شوید. ی اصلی محصول دریچه تامین هوا انتقال هوای تازه و مکش هوای آلوده از طریق انواع کانال کولر است. این کالا تنظیم کننده ی مسیر جهت باد و همچنین وسیله ای جهت زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی فضاها نیز می باشد. نام دیگر دریچه تامین هوا دریچه کولر است که هر یک در طرح های متنوعی توسط کارخانه جات تولید می شود.

به طور کلی قیمت دریچه تهویه هوا بین 3 هزار و 400 تومان تا 30 هزار تومان می باشد. پس می توانید به دو صورت عمده و تکی این محصولات را خریداری کنید. ‌دریچه هوا آلومینیو‌می ‌دایره‌ای شبکه ای در سطح مقطع خود ظاهری لانه زنبوری دارد و برای مکانهایی با ارتفاع نسبتا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع دریچه هم برای دستگاه‌های رفت هوا و هم برای دستگاه‌های برگشت هوا استفاده ‌می‌کنند که درحالت اول نیازمند دمپر بوده و در حالت دوم نیازی به وجود آن ندارد.

دریچه بلندگوی گرد 15 سانت abs بدون فنر

این نوع دریچه هوا ممکن است در سایزها و اندازه‌های متنوع و مختلفی ساخته و عرضه شود که معیار آن خواست و نیاز مشتری دریچه هوا ‌می‌باشد. مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخشی از مهم‌ترین انواع دریچه‌های هوای آلومینیو‌می‌‌ می‌باشد و انواع بسیار زیادی از این نوع ‌دریچه وجود دارد. به عنوان مثال ‌می‌توان به دریچه هوای آلومینیو‌می ‌پادری، گریل باران گیر، اتاق عمل، ‌خورشیدی و دیگر موارد مشابه اشاره کرد که در این متن مجال بررسی تمام آن‌ها وجود ندارد. دریچه‌های هوای آلومینیو‌می‌ بلندگویی قدمتی بیش‌تر از دیگر انواع دارد و به طبع، معروف تر هم هست.

  • قیمت دریچه های خطی RMS درون جدول بر حسب متر می باشد ( قیمت پایه هر متر ).
  • پس از رنگ آمیزی دریچه هوا طرح قدیم، این محصول با استفاده از مشمای حباب دار بسته بندی شده تا از هرگونه ضربه، خراش و آسیب دیدگی در امان بماند.
  • معمولاً اکثر دریچه‌ های قابل نصب دیواری پره‌ های قابل تنظیم دارند که به همین خاطر، طرفداران زیادی دارند.
  • تفاوت این نوع ‌دریچه هوای آهنی با دیگر انواع، فقط در نوع پره‌های آن ‌می‌باشد که به شکل حرف زد انگلیسی هستند.
  • تمامی تولیدات این شرکت با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته و با رعایت تمامی ویژگی‌های استاندارد طراحی و ساخته میشوند.

الگوی پرتاب یکنواخت هوای دریچه هوا ی اسلوت و نیز یکنواختی و توازن در ریزش هوا به محیط توسط دریچه هوای اسلوت باعث ارتقای راندمان هوارسانی در سیستم تهویه مطبوع خواهد شد . دریچه‌ هوای گرد شبیه دریچه‌های جهت دار هستند، اما به شکل های گرد هستند. آنها حتی توزیع هوای بهتری را نسبت به دریچه هوای جهت دار ارائه می دهند. برای بسیاری از مردم، این مدل نسبت به دریچه‌های جهت دار مربعی شکل ظاهری بهتری دارند.

لازم به ذکر است که امکان ساخت همه موارد ذکر شده از جنس آلومینیوم، آهن، چوب و پلاستیک در شرکت تهویه نو آستیاک وجود دارد. دریچه هوا باید جایی نصب شود که در فصول مختلف دسترسی به آن آسان باشد. به فرض، اگر برای هوادهی به اشتباه از دریچه برگشت استفاده شود و یا برای انتقال هوا در ارتفاع زیاد ( مانند سقف سوله ها ) از دریچه هایی با پرتاب هوای پایین استفاده شود طبیعتا تمام تلاش های صورت گرفته بی اثر خواهند بود. در انتخاب دریچه باید به ابعاد آن و میزان جریان توجه داشته باشیم.