آموزش جامع صرافی کوینکس CoinEx -ایران ارز دیجیتال

زیر این کادر لیست ارزهای دیجیتال وجود دارد. این هزینه با متوسط صنعت جهانی مطابقت دارد. اولین مورد استفاده، کاهش هزینه های معاملاتی می باشد. در عوض مدل کارمزد آنها “مدل هزینه ثابت” نامیده می شود. 2. اکنون در قسمت “Protocol Type” چهار شبکه برای تراکنش نمایش داده میشود که شما باید با توجه به این که ارزهایی که قصد واریز آنها به حساب کوینکس را دارید در کدام شبکه قرار دارد، یکی از 4 مورد را انتخاب کنید. با تعیین کردن مقدار یعنی (Amount)، منوی (Buy CET) را انتخاب کنید تا در اینجا کار تمام شود.

همچنین اگر به معاملات فیوچرز علاقه مند هستید میتوانید آموزش فیوچرز صرافی کوینکس را در بلاگ آکادمی آستیریک مطالعه نمایید. به عبارت دیگر امکان خرید از طریق کارت های بانکی بین المللی از صرافی کوینکس مهیاست. اول اینکه باید حتما کارمزد، به خاطر سود رسیده از خرید و فروش های فیوچرزی پرداخت کنید. مراحل خرید ارز دیجیتال به صورت اسپات در صرافی کوینکس بسیار ساده است. در ادامه به صورت گام به گام ، مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس را مورد بررسی قرار میدهیم. صرافی کوینکس و صرافی بایننس هر دو فعالیت خود را از سال 2017 شروع کردند که البته در کار مربوط به ارزهای دیجیتال نیز بسیار موفق سایت صرافی کوینکس بوده اند. مثلا اگر شبکه USDT-TRC20 را انتخاب نمایید، نوع تتری که قصد خریداری دارید از نوع شبکه ترون است. با توجه به تصویر زیر که البته فلش قرمز آن را نشان داده، (Mining) را انتخاب کنید.

در کادرهای تعیین شده نیز به ترتیب گزینه ها را پر کنید. علاوه بر تمام ویژگی های بالا باید گفت، صرافی کوینکس در حفظ سرمایه کاربران بسیار مطمئن عمل کرده و امنیت فوق العاده بالایی را برای تمام دارایی ها در نظر می گیرد. حساب چهارم Margin است که برای معاملات با اهرم لوریج و ریسک بالا استفاده میشود. این صرافی انگیزه های مختلفی برای معاملات ارزهای دیجیتال با حجم بالا و همچنین برای مبتدیان از طریق یک رابط کاربری جذاب و آسان دارد.

برای ثبت نام و استفاده از صرافی کوینکس نیازی به وی پی ان نمی باشد. نکته ای که لازمه بهتون بگم اینه که میتونستید به جای Bind TOTP از Bind mobile استفاده کنید ولی من شخصا Bind TOTP رو بیشتر قبول دارم. صرافی کوینکس برخلاف صرافیهای دیگر مشکلی را با کاربران ایرانی ندارد و ایرانیان میتوانند به راحتی در این صرافی ثبت نام کرده و از امکانات این صرافی بهرهمند شوند. 5. اپلیکیشن این صرافی هم وجود دارد که کار را برای معاملهگران راحتتر کرده است. فرآیند برداشت و واریز کوینکس سریع و ساده صورت میگیرد و کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن حساب خود را شارژ کرده و یا سود های خود را برداشت کنند. یکی از مهمترین بخش های ترید، برداشت سود است. قسمت اول تصویر: مثلا شما از بین ارزهای مختلف می خواهید (USDT) را انتخاب کنید.

در عوض مدل کارمزد آنها “مدل هزینه ثابت” نامیده می شود.

به طور مثال با رسیدن تزوس به سطح 4 تتر، شما تعیین می کنید که مقدار خاصی از ارز تزوس شما به بهترین قیمت در بازار فروخته شود. معامله محدود (Limit Trading): در قسمت خرید، Limit را انتخاب کنید و قیمت (Price) و مقدار (Amount) خود را وارد کنید. در اینجا با بررسی کارهای در حال انجام در گزینه (In Progress)، می توانید یکی را مطابق با معیارهای خود انتخاب کنید. 🟧 پس از واریز رمز ارز به حساب صرافی می توانید با استفاده از آموزش ترید در صرافی کوینکس به کسب درآمد از طریق خرید و فروش رمز ارزها در این پلتفرم بپردازید. با استفاده از این ویژگی، وقتی از حرکت قیمت در بازار خبر ندارید، می توانید سیو سود کنید. سفارش فروش Stop limit در ترید اسپات کوینکس در صورتی که بازار برخلاف روند پیش بینی شده حرکت کند، معامله گران برای جلوگیری از زیان احتمالی میتوانند با تعیین محدوده قیمت ارز را در قیمت مورد نظر به فروش برسانند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار