آزمون آنلاین آیین نامه 1401 تست رانندگی اصلی تست درایوینگ | mey

به‌ این‌ ترتیب به‌راحتی می‌توانید پادکست موردعلاقه‌تان را از بین پادکست‌های اپیزود های مختلف پادکست می مختلف تشخیص بدهید. قبل از اینکه آن را به خودروی خود اضافه کنید، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را به درستی نصب کنید. برای اینکه سواری خود را با یک تلفن هوشمند اندرویدی انجام دهید، به یک داشبورد یا پایه شیشه جلو مناسب متناسب با دستگاه خاص خود نیاز دارید. رادیو TuneIn از این نظر منحصر به فرد است که MLB ، NBA ، NFL و NHL را با خدمات اشتراک برتر خود ارائه می‌دهد.

  • پادکست فارسی شنبه این هفته این یک پادکست گفت‌و‌گو محوره، یعنی در هر اپیزود به موضوعاتی میپردازیم که با صحبت کردن درموردشون بتونیم رو به پیشرفت کردن قدم برداریم!
  • ایده ی آن این است که گویی عده‌ ای از بیماران آسایشگاه چهرازی (ابراهیم چهرازی) رادیویی ضبط می‌ کنند.
  • این اپلیکیشن برای سیستم عامل هر دو نوع دستگاه‌های اندروید و IOS رایگان است.
  • این اتومبیل که در واقع جانشین 407 و 607 به شمار می رود، جزو محصولات رده بالای پژو بوده و از امکانات مناسبی برخوردار است.
  • آنها بررسی خواهند کرد که آیا می توانید برای برنامه معافیت GDL درخواست دهید یا خیر.
با همکاری دستیار Google، می‌توانید از دستورات صوتی برای برنامه‌ریزی مسیرتان به برنامه‌ها استفاده کنید. در حالی که اندروید در بسیاری از خودروهای فعلی یک ویژگی دائمی است، ممکن است در شما نباشد. ساده ترین راه برای تغییر این موضوع این است که دستگاه اندرویدی خود را به هد یونیت صوتی موجود ماشین خود (یعنی استریو ماشین) متصل کنید. راهنمای ما برای وصل کردن تلفن Android به استریو ماشین می تواند در اینجا کمک کند. اکنون پژوهشگران چینی دریافته‌اند که رانندگان هنگام رانندگی در تنهایی، تاریکی، و نیز در شرایط ترافیکی متوسط تا سنگین، بیشتر به موسیقی گوش می‌دهند.

نحوه غلبه بر ترس از رانندگی

افرادی که سرکار می‌روند طبیعتا برای تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید انرژی لازم را ندارند. بنابراین در حین رفت و آمدهای روزانه می‌توانند پادکست گوش کنند. یا صبح‌ها و حتی پس از پایان روز کاری و درحال استراحت نیز فرصت مناسبی برای این کار است.

آزمون آنلاین آیین نامه 1401 تست رانندگی اصلی تست درایوینگ | mey ECOTALK | اکوتاک تو «اکوتاک» به زبان ساده با مفاهیم کاربردی اقتصاد از جمله سواد مالی آشنا می‌شوید. هر اپیزود جدید اکوتاک به یکی از اصول پرکاربرد و روز دنیا می‌پردازه و بهتون کمک می‌کنه یاد بگیرید چطور دارایی‌هاتون رو بهتر مدیریت کنید و البته برای پول‌ درآوردن هم هوشمندانه‌تر از قبل قدم بردارید. پس از گوش دادن به پادکست با متن، در مرحله بعدی سعی کن بدون نگاه کردن به متن این کار رو انجام بدی. این کار مهارت شنیداری رو تقویت می کنه و کمک می کنه تا انگلیسی زبانان بومی را راحت تر درک کنی، حتی اگر خیلی سریع صحبت کنن.

برگزیده جشنواره وب ایران

گوش دادن به موسیقی، همچنین می‌تواند خستگی و خواب آلودگی رانندگان را کاهش دهد. اگر راننده باشید بعید است که با قبض‌های تسلیمی روبرو نشده باشید. رادیو مثلث رادیو مثلث شامل پادکست هایی در زمینه طنز اجتماعی بر اساس موضوعات روز است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار